Tök mindegy, melyik évjáratot nézzük, a GT-R igazi nehézsúlyú erőgép. Akik Gran Turismo-n vagy Forza-n nőttek fel, biztosan emlékeznek még amikor először építettek virtuálisan 1.000 lovas szörnyetegeket. Ráadásul ez a dolog egyáltalán nem lehetetlen, a Nissan sportkocsija ugyanis valóban eszméletlen tartalékokkal rendelkezik.

A legtöbbünknek valószínűleg álom marad egy ilyen gép örökre, viszont vannak olyan helyek a világon, ahol rohadtul nem számít semmi ,és ha igény van bizonyos dolgokra, akkor azt gond nélkül teljesítik. A Bulletproof Automotive-nál valahogy így született meg a teljes karbon átépítés.

Pontos adatok nincsenek, de az biztos, hogy az alapból 1.740 kilogrammos gépszörnyeteg sokkal könnyebb a diétás program után. Az első lökhárító, géptető, első sárvédők, beömlők, az A oszlopok, ajtók, küszöbök, visszapillantók háza, a hátsó negyed, a hátsó lökhárító, a diffúzor mind az ultrakönnyű anyagból készültek. A hátsó szárny Esprit 052-W típusa is ebből a nemes anyagból készült és ha már súlycsökkentés, az üvegek plexiből lettek legyártva az autóhoz.

A diéta a beltérben is folytatódik. Az összes létező műanyag belső elemet szénszálas darabokra cserélték. A gyári ülések helyére Recaro SR-7 székek lettek beszerelve, amiket alcantarával húztak be. Természetesen itt nem áll meg a dolog. A futómű Overtake/Sachs gátlókból, Kansai Service lengőkarokból áll és a fékek is Overtake Carbon SL rendszerrel lettek gazdagabbak. A motor sem maradt gyári állapotban és bár ekkora súlycsökkenéshez már az eredeti teljesítmény is elegendő lenne, azért a biztonság kedvéért egy power pack is került az autóba, nagyobb intercooler, szívósor, kipufogórendszer és egyéb "apróságok" felhasználásával.