Amerikában lényegesen egyszerűbb hozzájutni valami olyanhoz, amiben erő is van és fiatalos. Elég csak megnézni a találkozókról készült videókat, ahol a srácok STI-kel vagy EVO-kal parádéznak mindenfelé bedöntött kerekekkel, becsövezve, versenyülésekbe szíjazva. Azonban mindig van olyan, aki nem feltétlenül akar olyat, ami tömegcikk.

Cory pont ezért választott mást. A környékén hemzsegtek a Subaruk és mivel azért nem lett volna rossz egy turbós vas, elkezdett más gépek után nézni. Így akadt rá erre a Ford Focus ST-re. Eleinte tényleg csak az hajtotta, hogy ne álljon be a sorba és vegyen egy GTI-t vagy STI-t.

Aztán pár hónappal később azon kapta magát, hogy a Ford be lett lufizva és Rotiformok lettek felcsavarozva. A futómű többek között, Airlift Performance 3P vezérlőből,  első-hátsó gátlókból és lufikból, 19 literes tartályból, Viair 444 kompresszorból és Dominant Engineering lengőkarokból áll.

A felnik lecserélődtek Art in Motion MA7 típusú görgőkre, amik fehér közepeket, arany csavarokat és polírozott peremeket kaptak. A körben 9,5" széles felnik, elöl ET10 hátul ET0 méreteikkel, tökéletes fitmentet produkálnak, amikor Cory leengedi a kasznit.

A külső 3M fóliázást kapott, illetve egyedileg átépített első fényszórókat. A motor környékén Flowmaster American Thunder Series Cat Back kipufogó, CPE szívósor, CPE intercooler, Cobb motortartó bakok és CPE leömlő jelentik a változást. A jövőben nagyobb turbót és egy widebody szettet szeretne ráaggatni a kocsira a tulaj, de ez még alakul. 

További képekért KATTINTSATOK IDE!



 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. április 19.)

Forrás: Slammedenuff