Nagyon úgy néz ki, hogy a Hyundai N részlege az elektromos hajtásban látja a jövőt, ugyanis a Veloster eTCR versenyautó tanulmány után itt van a következő amperszagú sportgép, a Veloster RM20e.
 
Kezdjük jelmagyarázattal. Ha eddig nem tudta volna valaki, akkor az N jelölésnek két jelentése is van. Egyrészt a Hyundai, koreai, kutató-fejlesztő központja Namyang városban található és innen az N, illetve az európai teszt központ a Nürburgringen található és az N logo vonalai a versenypálya sikánját jelképezik. 
Az RM jelentése ennél azért egyszerűbb: Racing Midship, ami az elektromos motor elhelyezésére is utalhat. 
 
Na de mitől annyira különleges az RM20e? 810 lóerő és 960 Nm forgatónyomaték megfelel válasznak? A mérnökök fogtak egy üres Veloster kasznit, kiszélesítették és beledobták az elektromos motort középre. Az RM20e hátul kapar, nem is akárhogy! 0-ról 100-ra 3 másodperc alatt ugrik fel, a 200-hoz pedig kevesebb mitn 10, egészen pontosan 9,88 másodpercre van szüksége. A száguldásnak az elektronika vet véget 250 km/h-nál. A megállásról elöl 6, hátul pedig 4 dugattyús fékek gondoskodnak, a megfelelő tapadásért pedig, elöl 10x19, hátul pedig 11x20 méretű, ultrakönnyű, kovácsolt felnikre szerelt, 265/35 R19 és 305/30 R20 gumik felelnek. Így már rögtön értelmet nyer a szélesített karosszéria, ami egyébként fekete színt kapott és erre került fel az áramköröket jelképező dekor. 
 
Annyit tudni már, hogy 800V-tal is tölthető a 60 kWh-s kapacitású akkupakk, de arra még nem derült fény, hogy mekkora hatótávolsággal rendelkezik az RM20e. Az RM tanulmányautók mindig a középmotoros sportautó fejelszétsekről szóltak és immáron 8 éve látnak napvilágot a különböző próbálkozások, azonban ez az első, tisztán elektromos prototípus, aminek ha sikere lesz, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a jövőben a többi N modell is át fogja venni a technológiát. Erre azonban még várni kell, mert nincsenek pontos adatok arról, hogy mikor fogják piacra dobni ezt a kocsit.