Nem is olyan régen olvashattatok a csapat új projektjéről. Ez az 1970-es Z28 Camaro viszont már korábban elkészült és ha ilyesmi lesz az irány a Charger esetében is, akkor le fog esni az állunk! Azt kell hogy mondjam, nincs még egy ilyen elmebeteg Z. Annyira más, mint amit megszoktunk az ilyen klasszikus izomautók építésénél. A szélesítések, a hátsó szárny, a nagyon széles felnik a rájuk húzott gumikkal, de legfőképpen az elmebeteg magasság, ami különlegessé és egyedülállóvá teszi a "World War Z" névre keresztelt masinát.

Az igazi fanatikus rajongók nem bírják elfogadni a látványát, de a tulaj, Miro, pont lesz***a a negatív arcokat. Tudta, ahhoz, hogy igazán egyedi legyen, nem skatulyázhatta be egyetlen stílus szerint a gépet. Ezért vegyítette a show, drag, pro touring, pro street elemeket az autó építése közben.

Az eredmény lenyűgöző lett, de van egy "apró" gond. A vezethetőség.... Illetve nem is maga a vezethetőség, hanem az a "teher", ami a több mint 800 lóerős teljesítménnyel jár. Ugyanis elég csak erősebben a gázra lépni és a Nitto gumik azonnal füstté alakulnak át. Ráadásul teszi mindezt olyan hanggal kísérve, hogy még a holtak is felébrednek tőle. A Flowmaster versenykipufogó próbálja valamennyire tompítani az irdatlan hörgést, de lehetetlen nem észre venni. Van aki csak bambán vigyorog, és van aki felugrik az első fára félelmében.

Ehhez képest az utastérben egész kulturáltan lehet élvezni az utat, vagy éppen beszélgetni. Persze kicsit hangosabban mint ahogy normális esetben szokott az ember. A külsőhöz képest a beltér nem annyira puritán, mint az elsőre hinnénk. A teljes csövezés ekkora erő esetében kötelező, csakúgy mint a versenyülések. A versenyhangulatot hozza az alumínium ajtópanel, de közben alcantaraval és bőrrel húzták be a kormányt, az üléseket és a műszerfalat is, illetve karbonnal is találkozunk. A szénszálas anyag máshol is megtalálható. A géptető, a lökhárítók és egyéb elemek is ebből készültek. 

A motor egy 6.2 literes feltöltős LSA, Tremac T56 "Tranizilla" 6 sebességes váltóval. A biztonság kedvéért nitroszett is került az autóba, hogy jobb időt fusson 400-on. 

Az elején említett nagyon széles felnik RSV Forged darabok, elöl 12,5x19 hátul 13,5x19-s méretben és ezekre húztak 295/30 és 325/25-s gumikat. 

Egy igazi szörnyeteg, ami erősen megosztja az embereket. Ha ebből az autóból indulunk ki, akkor a Charger nagyon durva lesz! (Bár ezt már most is tudja mindenki. hahota)

Kattintsatok IDE további képekért! 





 

Forrás: Stance is Everything