Mazda 5 (12 db kép)

 

Minden férfi életében eljön az a pillanat, amikor választás elé kényszerül. (Jó, most tegyük fel, akkor is választani kell, ha tele van a puttony pénzzel. :-D ) A hobbiautó már kicsi és szükség van egy praktikus családi autóra. Sok tárolórekesszel, tágas belső térrel és egyéb remek dologgal, amitől egyébként egy igazi petrolhead falnak megy. Hiszen ki a bánat akarna alacsony fogyasztású, halk, praktikus autót, amikor lehet valami hangos, erős, lapos stb, stb.

Stanislav is ebbe a helyzetbe került. Illetve az a része ismert a sztorinak, hogy kellett valami családi. A Mazda 3 kicsi volt, így jött szóba a Mazda 5: egyterű, sok ülés, sok rekesz, ez kell neki! Igen ám, de akit egyszer megfertőzött az autóbuzéria, az bizony nem menekül!

Első körben 8x19-es felnik kerültek a kerékjáratokba, ami mellé Kenstyle kiegészítők is felugrottak a kasznira. Az első lökös EzLip toldatot, az oldalak küszöböket kaptak. Egyedül a hátsó szárny más gyártmány: MPSpeed VIP . Az autó alatt akkoriban 30 millis ültetés volt, ami mindennek nevezhető, csak elégségesnek nem. Itt kezdődött az agyalás, hogy air vagy coil? A választ a következő felniszett adta meg.

A 9x19 és 10x19-es felnik ugyan durván mutattak az autó alatt, de rengeteg problémát is magukkal hoztak. Így töltött egy egész telet garázsban az autó, mivel hiába erőlködtek a felnikkel, sehogy sem sikerült rendesen felrakni őket és hozzájuk igazítani a bódét. A tolóajtó miatt ugyanis mindig megakadtak. Ekkor jött egy nagyszerű ajánlat és Stanislav hozzájutott egy szett Rays felnihez,  ami eredetileg a 370Z-hez készült.

Nagy volt az öröm, de az ültetés mellett használhatatlan lett a városi autó. Így nem maradt más hátra, mint az airride beszerelése. Ezek után tökéletes lett a magasság, használható lett az autó és néhány Junction Produce nyakpárnával, Fusa & Kitsuna kötéllel, a jellegzetes "dildó" váltókarral, illetve az alcantara tetővel és oszlopokkal meglett a VIP érzés, amire Stanislav vágyott.

Az építés ideje alatt, viszont olyan install került az autóba, hogy már nem tudja ellátni azt a funkciót, amire eredetileg szánták. Az Alpine IVE-W530BT fejegységből érkeznek a jelek az SPL erősítőkbe és az SPL hangszórókba. A mélyláda szinte teljesen kitölti a csomagteret!

Forrás: True Fitment