A rengeteg munka mellett kell egy hobbiautó.
A futőműnél az volt az elképzelés, hogy behajítanak egy coil over szette, aztán boldogság lesz. Nem lett. Sőt! Az autó magasabb volt mint a sima ültetőrugókkal! Ekkor Dave összefogott a BC Racing-el (Mire nem jó, ha autós blogot vezet az ember?) és készítettek egy szettet, ami olyan mélységbe küldi a kis Mazdát, mint eddig soha. A gyári felnit Work Equipek váltották, 8 illetve 9x17-es méretben. A peremeket polírozták, a közepeket lefújták és a csavarokat is felújították teljesen. Így olyan, mintha vadonatúj szett lenne a kocsi alatt. Azt gondolnánk, hogy innentől boldogság volt. Nem volt!
Mint tudjuk, aki alacsonyan közlekedik, már-már csúszik az utakon, annak bizony vállalnia kell a kockázatot, hogy előbb-utóbb sérülni fog néhány dolog. Jelen esetben Dave előrelátó volt, de a kartervédők folyamatosan megsemmisültek. Ekkor jött a döntés, hogy ide bizony levegő kell! Az Airlift Performance pont akkoriban fejlesztette a 3-as Mazdához a szettet, így nem volt kérdés, milyen márkájú cucc kerül az autó alá. A lufis és a tekergetős tábor között mindig harc lesz, ami amúgy teljesen értelmetlen, de a fanboyok vérre menő csatákat tudnak vívni a netes felületeken. Dave mindkét oldalt megjárta és a mai napig azt mondja: "Ha egyszer airride-ot szerelsz az autódba, akkor bizony nem akarsz majd mást."
Ezen biztos lehetne vitatkozni ,de a lényeg, hogy D nem kirakat ember. Ő bizony mindig a lehető legalacsonyabban használja az autót, mert valóban élvezi ezt az életérzést.
Forrás: Stanceiseverything