SzívóDízel tuning?!
aktuális téma
Kérdésem lenne,hogy a '80as évek végi,'90-es évek eleji sima mezei szívódizel motorokat lehet-e tuningolni,ha igen,mennyiért,mit,és mekkora növekedés várható?előre is köszi
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
régi automatát nem vennék egyik irányból ok nem kell váltogatni másik irányból ha nem volt rendbe tartva óriási hibaforrás és mellette azért egy nem tiptronic szintű váltó esetén számolni kell a plusz 1-1.5 literes fogyasztás növekedéssel amit nem biztos, hogy megéri. a mercedes nagyon jó autó én csak egy dolog miatt nem szeretem az meg a fogyasztása a régi 200d motor nem eszik sokat de nem is lehet vele közlekedni a normális motor egy hengerenként négy szelepes dizel 2.5 124-es meg megint simán eszik 8 liter környékén.
Nézegetem az A4-eket. Kérdésem az lenne, hogy érdemes-e automata váltósat is nézni?
A legfontosabb szempont nálam, hogy a kiválasztott típust hiba esetén kevés pénzből tudjam javítani (ezért is érdekelnek a 2000 előtti modellek).
Szóval mi a helyzet, ha a váltó autómata. És itt nem csak Audira gondolok, ugyanígy mi a helyzet egy pl. aut. Mercivel.
A legfontosabb szempont nálam, hogy a kiválasztott típust hiba esetén kevés pénzből tudjam javítani (ezért is érdekelnek a 2000 előtti modellek).
Szóval mi a helyzet, ha a váltó autómata. És itt nem csak Audira gondolok, ugyanígy mi a helyzet egy pl. aut. Mercivel.
Olaszországban keress sztem, Ott nem jellemző,h rohadnának az autók.
KÖszi a tippet. Mit jelent a b5 az A4-es modellnél. Milyen évjáratot, hány lovas motort javasolsz?
Svájcba lehet szép autókat találni, de hozzá kell számolni azt is, hogy nem egt tagállam és ezért vámolni is kell az autó ami plusz költség a forgalomba helyezésnél. Ettől függetlenül lehet külföldi autót nézni, de nem fenékig tejfől az sem ami ott van, mert csak be kell tolni egy műszaki vizsgára itthon az autót és ha kifogsz egy külsőleg meg motorikusan jót, de a futóművét fékét már felújitani kell akkor nem is biztos, hogy annyira megérte ez a történet, szal elég sok irányból meg kell vizsgálni ezt a kérdéskört. Viszont amennyiben ilyen pénzösszegből akarsz vásárolni akkor b5 a4 hibátlan választás 4.5-5.5l között billeg az enyém fogyasztása is jön megy dudál villog hideg a klima benne megy az elektromos ablak meg a tempomat többet meg nem nagyon akarok egy autótól.
Köszi mindenkinek a tippeket. Amúgy 1milla körül akarok venni. (+- 1-2 százezer).
Most megyünk rokonokhoz Svájcba, ott is körül akarok nézni.
Szerintetek megéri még kintről, akár Svájcból behozni?
1997-2000 közötti évjáratokat nézegetek, tehát 15 évnél nem gondoltam öregebbet, de a legtöbb ismerős azt mondogatta, hogy a 2000 előttiek még autók voltak. ?.?
A koncepcióm az lenne, hogy a kapott tippek közül megpróbálom belőni, hogy milyen típusú autókat figyeljek, és megpróbálok lecsapni, lehetőleg egy megkímélt és rohadás mentes példányra.
Tényleg köszi mindent, ha írtok még a témához, konkrét típusokat is írjatok, amire érdemes figyelmet szentelni. (És a lényeg, amire többen is reagáltatok, hogy ha gáz van, kis pénzből lehessen javítani. Mert amit most a Megane-ra költöttem az hajmeresztően sok(k) volt)
Most megyünk rokonokhoz Svájcba, ott is körül akarok nézni.
Szerintetek megéri még kintről, akár Svájcból behozni?
1997-2000 közötti évjáratokat nézegetek, tehát 15 évnél nem gondoltam öregebbet, de a legtöbb ismerős azt mondogatta, hogy a 2000 előttiek még autók voltak. ?.?
A koncepcióm az lenne, hogy a kapott tippek közül megpróbálom belőni, hogy milyen típusú autókat figyeljek, és megpróbálok lecsapni, lehetőleg egy megkímélt és rohadás mentes példányra.
Tényleg köszi mindent, ha írtok még a témához, konkrét típusokat is írjatok, amire érdemes figyelmet szentelni. (És a lényeg, amire többen is reagáltatok, hogy ha gáz van, kis pénzből lehessen javítani. Mert amit most a Megane-ra költöttem az hajmeresztően sok(k) volt)
Toyota corolla 1.9D kivisz a világból. Vagy ha nagy a család egy Hiace
nekem sima 1.9d van
nagyon sok barátomnak pedig a mechanikus tdi 90lovas változata
golf 3as az rohadós fajta
viszont én németből hoztam olcsón egy alig rohadtat
ki lehet fogni
onnantól pedig csak vigyázni kel rá
nagyon sok barátomnak pedig a mechanikus tdi 90lovas változata
golf 3as az rohadós fajta
viszont én németből hoztam olcsón egy alig rohadtat
ki lehet fogni
onnantól pedig csak vigyázni kel rá
Kedves Ktom,
Szerintem ennyire régibe már nem szabad gondolkodni én végig csináltam néhány évet régi 80-as évekbeli vw-kel egyik irányból igen motorikusan elég nehéz megölni őket a másik irányból a mai mindennapok dinamikáját már nem tudják. Amibe érdemes manapság gondolkodni, audi a4 tdi golf 3 tdi (ez viszont bárki bármit mond rohad nagyon) seat toledo tdi cordoba tdi ilyesmi ezekhez olcsón van minden vállalhatóak még a mindennapokban és elérhetőek is árban anélkül, hogy óriási hitelt kellene felvenni. A szívódizelek valóban jók de sajnos előregedtek és még egy 90-es évek közepe tdi-be van 350-400-450e km addig az öreg szívó d-be lesz 500+ e km. A mercedes sem rossz de ami jó az megfizethetetlen ami meg olcsó az meghatározza az állapotát.
Szerintem ennyire régibe már nem szabad gondolkodni én végig csináltam néhány évet régi 80-as évekbeli vw-kel egyik irányból igen motorikusan elég nehéz megölni őket a másik irányból a mai mindennapok dinamikáját már nem tudják. Amibe érdemes manapság gondolkodni, audi a4 tdi golf 3 tdi (ez viszont bárki bármit mond rohad nagyon) seat toledo tdi cordoba tdi ilyesmi ezekhez olcsón van minden vállalhatóak még a mindennapokban és elérhetőek is árban anélkül, hogy óriási hitelt kellene felvenni. A szívódizelek valóban jók de sajnos előregedtek és még egy 90-es évek közepe tdi-be van 350-400-450e km addig az öreg szívó d-be lesz 500+ e km. A mercedes sem rossz de ami jó az megfizethetetlen ami meg olcsó az meghatározza az állapotát.
de az a kérdés, mennyid van rá
Mercedes W124 E200, vagy E300 TD. Nincs tele elektronikával, egyszerű javítani, mert hozzáférsz, és olcsó az alkatrész is.
Ki kell fogni egy szép állapotút, és kiketyeg a világból is.
Bár magam ellen beszélek, nekem A6 2.5 TDi van, brutál jó szerkezet, 140 lovas, de az már full elektronika, még a gázpedál is, és f@sok is hogy mikor hagy cserben, de eddig még nem volt rá példa....
Ki kell fogni egy szép állapotút, és kiketyeg a világból is.
Bár magam ellen beszélek, nekem A6 2.5 TDi van, brutál jó szerkezet, 140 lovas, de az már full elektronika, még a gázpedál is, és f@sok is hogy mikor hagy cserben, de eddig még nem volt rá példa....
Szerintem nem, csak 1,9D-je van.
A 90-ven lovas, mássé lehet.
A 90-ven lovas, mássé lehet.
Nagyon köszi. Ha jól értem Golf 1.9D van neked? Ez a 90 LE TDI?
Inkább úgy kérdezem , hogy pontosan milyen tipus jelzésekre figyeljek, ha 3-as Golfot keresek (nem vagyok otthon a VW témában ;))
Melyik típusok mentesek az elektronikus vezérléstől?
Köszi. T.
Inkább úgy kérdezem , hogy pontosan milyen tipus jelzésekre figyeljek, ha 3-as Golfot keresek (nem vagyok otthon a VW témában ;))
Melyik típusok mentesek az elektronikus vezérléstől?
Köszi. T.
üdv
nekem Golf2ben 1.6D volt
nem volt vele gond
egyszer fel kell újítani mert már oreg de utána ha vigyázva van rá elvisz bárhova gond nélkül
és nem egy nagy koltségvetésű autó
van egy golf3 is az már 1.9D a sima nem az sdi
azzal még jobban jársz
erősebb és fiatalabb is
dízelnél jobbak a régiek
és azokból is a sima nem az elektromos
minnél tobb azelektronika annál tobb a hiba lehetőség
egy jó kis 90lovas tdi-vel azért már szépen el lehet furikázni
és ha kevés a 90paci még hozzá is tudsz nyúlni
kintről lehet szép Golf 3ast venni nem is drágán
azok még nem rohadnak annyira
nekem Golf2ben 1.6D volt
nem volt vele gond
egyszer fel kell újítani mert már oreg de utána ha vigyázva van rá elvisz bárhova gond nélkül
és nem egy nagy koltségvetésű autó
van egy golf3 is az már 1.9D a sima nem az sdi
azzal még jobban jársz
erősebb és fiatalabb is
dízelnél jobbak a régiek
és azokból is a sima nem az elektromos
minnél tobb azelektronika annál tobb a hiba lehetőség
egy jó kis 90lovas tdi-vel azért már szépen el lehet furikázni
és ha kevés a 90paci még hozzá is tudsz nyúlni
kintről lehet szép Golf 3ast venni nem is drágán
azok még nem rohadnak annyira
Sziasztok!
Autó vásárláson gondolkozok, és segítségre van szükségem. Jelenleg egy 2006-os 1.5 dCI Megane-om van 220000 km-el. Nyár elején bedöglött. Hajtókar csapágy gond. Lett bontott főtengely, vettem csapágyakat, kiderült a kuplung szerkezet is haldoklik..... Szereztetem egész jó áron új komplett egységet lendkerékkel együtt.
Amíg az ügyet intéztem, sok helyen hallottam, hogy a bezzeg a 10-15 éves szívódízelek, akár 1 milliió km-t is elmentek, és ha javítani kell, sokkal olcsóbb minden.
Mi a véleményetek? Ha azt szeretném, hogy legyen egy megbízható kocsim (és már nem ragaszkodom az új típusokhoz, mindenki szidja a mai kocsikat), és ne legyen drága ha javítani kell, milyen típusokat nézegessek?
A turbósok szóba jöhetnek, vagy ilyen szempontból tényleg a szívó a nyerő (nem kell sport gép, csak vigyen el ahova kell)? Hallottam olyat is, hogy a befecskendezés ne elektromosan vezérelt legyen, és persze a kaszni ne rohadjon. Külföldön is körül akarok nézni.
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Köszi.
Autó vásárláson gondolkozok, és segítségre van szükségem. Jelenleg egy 2006-os 1.5 dCI Megane-om van 220000 km-el. Nyár elején bedöglött. Hajtókar csapágy gond. Lett bontott főtengely, vettem csapágyakat, kiderült a kuplung szerkezet is haldoklik..... Szereztetem egész jó áron új komplett egységet lendkerékkel együtt.
Amíg az ügyet intéztem, sok helyen hallottam, hogy a bezzeg a 10-15 éves szívódízelek, akár 1 milliió km-t is elmentek, és ha javítani kell, sokkal olcsóbb minden.
Mi a véleményetek? Ha azt szeretném, hogy legyen egy megbízható kocsim (és már nem ragaszkodom az új típusokhoz, mindenki szidja a mai kocsikat), és ne legyen drága ha javítani kell, milyen típusokat nézegessek?
A turbósok szóba jöhetnek, vagy ilyen szempontból tényleg a szívó a nyerő (nem kell sport gép, csak vigyen el ahova kell)? Hallottam olyat is, hogy a befecskendezés ne elektromosan vezérelt legyen, és persze a kaszni ne rohadjon. Külföldön is körül akarok nézni.
Bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Köszi.
ha minden igaz az
a tied volt te már csak tudod
a tied volt te már csak tudod
Meg kell próbálni a szívócsőbe egy kis propánt nyomni,de csak egy bizonyos keverékarány a jó!Ez a dieseleknél majd olyan ,mint a benzineseknél a nitro!
az jobb lesz
és ha minden összejön akkor quattro lesz
és ha minden összejön akkor quattro lesz
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!