Suzukisok segítség!!!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Suzukisok segítség!!!

Kinek van dvd az autójában? Legyetek szívesek küldjetek képet hogy van betéve a monitor.Nekem sajnos ötletem sincs már.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3
Vizipók
#56
2011. november 10. 17:45
Keresek melós autómhoz: (Swift 1.3 8v Van, 98as, magyar gy.) jobb (első:) féltengelyt sürgősen max 60kmre gödöllőtől. Igazából ma este el is mennék érte, mert holnap szükség lenne erre a kocsira is, Aki tud eladót, vagy vkit akinek lehet az kérem írjon az oldlamra vagy csörgessen meg a 70/6065-042-es számon. Visszahívom! Segítséget előre is köszönöm...
Barnaby88
#55
2011. november 01. 16:48
GAS valóban nem nagy szám, csak a gátlótól függ, hogy mennyibe kerül, a lufik csövezés stb már tök ugyanaz mint amit bármelyik boltban megvehetsz.
Én pont ezért vettem meg a létező legjobb gátlókat és azokra lett rárakva az air, így megmaradt hihetetlen stabilitás, de azért nem verem le a kocsi alját minden 2. utcában.
Nem volt olcsó, de ezért csak a 2. szintű GAS rendszer fért volna bele, pedig a legkomolyabb 4-es sem tud annyit mint az én gátlóim.
Amúgy gyári gátlóra is lehet airt, csak le kell rövídíttetni és fel kell keményíttetni.
Gebriel
#54
2011. október 30. 19:54
Ja és én már 3 éve nyúzom a D2 a jó pesti utakon meg a Hungaroringen gond nélkül.
Mets
#53
2011. október 30. 19:52
Ilyen téren a gyári is egyszer "elfárad" és azt is ha felújítod, már akkor az se gyári.
Gebriel
#52
2011. október 30. 19:52
Mért nem lesz D2?
Tudod egyáltalán mi megy el a gátlóban max 1-2 tömítés és max szeleprész azt cserélik és újra működik.

Ettől az 1-2 alkatrésztő megváltozna a gátló gyártója és funkciója, vagy mi?
Ati86
#51
2011. október 30. 19:49
de utána már nem D2 lesz akkor meg mi értelme
Gebriel
#50
2011. október 30. 19:44
ugyan úgy felújítható mint bármilyen más gátló
siska89
#49
2011. október 30. 19:43
Én rosszat még nem hallottam TA-ra!
Ati86
#48
2011. október 30. 19:43
de ez a gtlód is elöbb utóbb elfárad és akkor?
Mets
#47
2011. október 30. 19:41
Na igen, de akkor se mindegy, hogy hányszor kell kiszedni, mert kalap fos a TA.
A G.A.S. meg minőségi, bár azokba is vannak kakik, de általában az már gyári hibás.
TÜV papír szart se ér, ha magyar is. Forgalmiba be kell íratni, és akkor fogadják el.
siska89
#46
2011. október 30. 19:40
Na hát ezt Én se értem, kaszálnának, ugyan úgy, mint a Golfosokkal!
Mets
#45
2011. október 30. 19:39
Nyilván jobb egy air, de normális gátlóval.
Persze mondjuk ki mennyit ad érte az is fontos. Nekem bevált a D2, mondjuk én is airride-t akartam, de lebeszéltek a gyári gátlóra ráfaragással, ezért ez lett.
Aztán ha mégis alakítani akarok, már van normális gátló hozzá.
Ati86
#44
2011. október 30. 19:37
Azért ha a TA-csinálna suzukiba állíthatót, szerintem megérné neki, d emiért is nem csinál, fene se tudja, és árban is elég jó
siska89
#43
2011. október 30. 19:35
Minőségi, erről is lehet vitázni. Vw-s körökben nagyon elterjedt a TA, ami jó mert van rá 2 év gari, tönkremegy tönkremegy kapod gariba az új szettet, ismét van 2 év garid és egy új szett! G.A.S meg kerül 500ezerbe, és szintén 2 év gari van rá. Annyiból jó a G.A.S hogy ott a TÜV papír, de itthon kitörölheted vele a segged ha nincs lefordíttatva, ez is csak tapasztalat!
beni21
#42
2011. október 30. 19:33
Movika usernek van állítható alatta én kérdeztem őt de nem nagyon van gépközelbe keressetek rá hátha ad valami ihletet
Ati86
#41
2011. október 30. 19:31
de szerintem még mindig jobb egy AIR, mint az ültetőböl levágni1-2 menette, és a gátlón alakítani, igaz árban nem összehasonlitandó
Mets
#40
2011. október 30. 19:31
Arról nem beszélve, hogy Magyarországon nem is biztos, hogy lehet kapni.
Én ezért választottam a D2-t. Jó termék, csak jót hallottam róla (persze aki normálisan használja) és viszonylag még megtudod fizetni. (Bár nem 100ezres kategória.)
Mets
#39
2011. október 30. 19:29
Az airrde-val sokan nincsenek tisztában, hogy miért szar.
Az oldalon árult pár embernél (nem írok neveket, mert szerint tudja mindenki ki árul itt), és a G.A.S. airride között annyi a különbség, hogy az alatt normális gátló(teleszkóp) van. Most csináltatsz egy airt a gyári gátlóra ne várd, hogy stabil lesz mint a G.A.S. A többi cucc ugyanaz a drágábba is, csak ott a normális teleszkóp árát fizeted meg.
A gewnél is ezért drágább a minőségi, mert ott nincs nagy kockázat, hogy kaki meg elcsepeg az olaj belőle stb.
Suba-01
#38
2011. október 30. 19:25
siska89
#37
2011. október 30. 19:24
Haveromnak 1 hónapja szállt el a jobb hátsó air lufi pályán..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3
Összesen 56 találat 3 oldalon