sportkipuffógó rendszert vennékMelyiket?

Témakör: Tuning
aktuális téma
sportkipuffógó rendszert vennékMelyiket?

sziasztok! az autómra szeretnék venni komplett sportkipuffógó rendszert. Olyat, amelyikkel a lehető legnagyobb teljesitmény érhető el. No igen, de melyik rendszert vegyem? Hallottam a Remus meg a Magnum rendszerekről, de vannak mások is. Nem tudom hogy melyik lenne a legjobb ha a teljesítmény az elsődleges cél. Valaki tudna nekem segiteni? Egy 2004-es VW Passat-ra kéne, aminek gyárilag hátul két oldalra van kivezetve az egy-egy kipuff vége. Ugyan ilyen rendszert szeretnék, hogy megmaradjon a jobb és bal oldalra való együttes kivezetés a hátsón. Köszi előre is a segitő hozzászólásokat, üdv, ádám

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8
adam890623
#155
2012. november 13. 14:19
Üdv mindenkinek!
Eladó lenne a következő kipuff rendszer:
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=281308
Az ár irányár, alkudni lehet! Ha érdekel írj hozzászólást a hirdetéshez!
F.Geri
#154
2008. szeptember 22. 01:58
Mint említettem nem mindenről tudod megállapítani, hogy megfelelő minőségű-e vagy sem. Pl. bonyolultabb gépekről hogy állapítod meg (főleg olynaról, ami rengeteg alkatrészből áll össze és sokat nem is látsz belőle, mert burkolat vagy valami takarja és nem tudod darabjaira szedni)? A szemrevételezésre igaz az, hogy nem minden az, aminek látszik. Elég 1 apró hiba és ott tud lenni a baj elég hamar.
Zolman
#153
2008. szeptember 22. 01:50
jó hát a világ nem tökéletes... ez mindenhol bennevan a pakliban.. nem állíthatnak minden vekni mellé köjálost... egy alkatrészről legalább józan paraszti ésszel, szemrevételezéssel eltudod dönteni többnyire hogy megfelelő-e... de pl azis lehet anyaghibás... alkatrészeket se rakják egyesével a húzatópadra vagy mit hogy vizsgálnak...
F.Geri
#152
2008. szeptember 22. 01:48
Korrupcióra mindenhol fennáll az esély, csak a kérdés, hogy megtörténik-e a dolog vagy sem.
F.Geri
#151
2008. szeptember 22. 01:47
Én arra akarok itt utalni, hogy sokmindenről nem tudod biztossan, hogy biztonságos-e! A minősítés célja az, hogy tudd, hogy biztonságos az adott dolog. Gondolj bele, hogy milyen tesztelésnek kell alávetni dolgokat, mire megbizonyosodhatsz róla, hogy mit bír és meddig. Még megjegyezném azt, hogy nem cska autós dolgokra, hanem mindenre gondolok, ami valamilyen minősítéssel rendelkezik. Szóval nem tudsz mindent megvizsgálni, hanem ránézel és minősítve van, akkor annak elméletileg biztonságosnak kell lennie.
A világon mindenhol van olyan ember, aki korrupt és nagyon sokmindent meg tud úszni. Szóval ennyit a felelősségről.
Zolman
#150
2008. szeptember 22. 01:43
amúgy én utánajárkáltam ennek annó sokat szoptam kpm vizsgaás volt a kocsi... magyar tüvnél 50-60-ért vizygálnak be egy cuccot... ha jólemléxem.. azt hogy meglehet e zsírozni passzolom...
Zolman
#149
2008. szeptember 22. 01:42
ez mind egyedi mérlegelés eredménye... használni merek e olyan cuccot amiről tudom hogy nem üzembiztos... ez a saját felelősségem.. aztán ottvan a haveré hogy kiadok a kezem közül engedélyt életveszélyes dologra... ha valaki felelőtlen 120al is mehet a gyalogosok közé... vagy kinek mi...
F.Geri
#148
2008. szeptember 22. 01:36
A kérdés az, hogy vajon létezik olyan, hogy haveri alapon megkap valami valami minősítést?
Ha éppenséggel itt nem egy ablaktörlöről, hanem egy olyan eszközről van szó, amitől emberi életek múlhatnak?
Zolman
#147
2008. szeptember 22. 01:35
amúgymeg én pl pont csak azért vennék márkás kipuffot hogy legalizáljam... mert amúgy olyan az ára mint az adidas polóé.... 10% a szövet 90% a felirat
Zolman
#146
2008. szeptember 22. 01:30
mik?! lehet honosítani... az nekem bőven elég... pl ablaktörlőm kapott kpm engedélyt tüv papírra
F.Geri
#145
2008. szeptember 22. 01:28
Valami infó?
monky
#144
2008. szeptember 10. 19:23
koppány a király.
F.Geri
#143
2008. szeptember 10. 18:45
1 számmal nagyobb turbó mekkora teljesítmény növekedést okoz százalékban vagy egy példával szemléltetve?
DavidVWfan
#142
2008. szeptember 10. 17:26
Ez nem feltétlenül igaz. Ha veszel egy számal nagyobb turbót, akkor simán elmegy az eredeti alkatrészekkel, egy Merci pláne. Ha kb. dupla a nyomaték, akkor már szoktak, pl egy 400 Nm-es 1.9 TDI-nel már belerakják a PD TDI dugattyúkat és hajtórudakat. Főtengelyt nem szoktak cserélni, nem is kell, az mindig túl van méretezve.
F.Geri
#141
2008. szeptember 10. 01:42
Kösz!
Én úgy tudom, hogyha cserélek turbót, akkor cserélhetek hengerfejeket, főtengelyt, stb.-t, különben az eredeti gyári alkatrész hamar cserére fog szorulni a megnövekedett teljesítmény hatására.
daaco
#140
2008. szeptember 10. 01:36
Hát én ennyire nem vagyok benne a dologban. Csak haverom csinálja a TDI Golfját, ő is adagolót,, turbot, chipet és kipufogot cserélt, ebben a sorrendben ha jól emlékszem. De jövő héten assyem találkozok vele, majd megkérdem ő hogy csinálná. Ő a te embered, mert dízel és Merci megszállott, és már a saját kocsiján megtapasztalta a tuningot.
F.Geri
#139
2008. szeptember 10. 01:26
Elméletileg ez a párosítás felnyomja olyan 210-220 Le-re és 450-470Nm-re a motor teljesítményét.
F.Geri
#138
2008. szeptember 10. 01:20
Carlsson tuning box + kipuffogó megáll, ha mázlim van 350-400ezer Ft-ból. Persze használt tuningbox esetén, mert újan a tuningbox kerül csak kb. 1400-1600 Euro-ba.
F.Geri
#137
2008. szeptember 10. 01:19
Kösz az infót!
F.Geri
#136
2008. szeptember 10. 01:19
Csak a turbó csere vonja magával a többit is és a végén milliós tételekről beszélünk már.
Én chip tuning terén egy Carlsson tuning box-ot akarok. Ezt ajálják leginkább a Mercedes-ekhez. Olyanokat hallotam, hogy ez optimális Mercedes-ekhez és jó is.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8
Összesen 155 találat 8 oldalon