Mit ér a kevlár kuplung?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Mit ér a kevlár kuplung?

Hali, nemtaláltam olyan fórumot ami kevlár kuplungal foglalkozna. És nekem egy Integra tárcsa kerül a kocsimba, ami kevlárra lett átalakítva, a szinter kuplungot ismerem, de milyen a kevlár kuplung, előnye, hátránya? THX

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6
Goku 306
#115
2015. április 10. 13:27
Szia!
a történet végére egy új LUK készlet lett. Mivel 100e km -el ezelött elkövettem azt a hibát,hogy csak tárcsát cseréltem.. most szerkezetet,kinyomót és tárcsát is.
Leginkább a kettős tömegűtől való para miatt nem került bele a kevlár. otthon pihen.. 0km-es eladó..
Aztán úgy folytattam a történetet,hogy kivettem a P-box-ot az amúgy rossz csippel megírt autóból. Igen jól írtam cipp+P-Box.. így volt megfelelő a teljesítmény.. szóval kivettem és újraírattam egy "profi" Csippessel.. Ekkor kiderült némi turpiszság,pl rosszul volt megírva ,mert pl túl erősre és túl sokáig volt overbost.. teljesen feleslegesen terhelte a kuplungot "ellővéskor" ..volt több felesleges dolog is a software-ban.. ez is közrejátszott valószínű a gyors kopásban.. Most egy nagyon jól megírt progival,remélem,hogy többletfogyasztás nélkül erről és a teljesítmény mérésről pár héten belül beszámolok,ha érdekel.. üdv!
Clipsy
#112
2015. április 10. 12:53
A nyomaték is, lényeges. Végigjártam az utat én is, mire kialakult a megoldás. Keztem sax, luk kombinációval, bírt fél évet. Következett a kevlar, az is kb annyit. Ami két évig benne volt, az a szinter, azzal is adtam el az autót. Hozzá teszem 270Le, és 400Nm nyomatékról beszélünk, összkerékkel megtoldva.
slcr
#111
2015. április 10. 11:10
Hogyne lenne összefüggés, pont az átadandó erő kisebb általában(!!!) a szívóknál.

Illetve a turbo karakterisztikájától függően méretezésnél nem árt számolni némi dinamikus hatással
Noise
#110
2015. április 10. 10:59
nincs összefüggés az átadandó erő kérdése csak.
Noise
#109
2015. április 10. 10:58
bár ugye az is kérdés, hogy mekkora nyomatékról is beszélünk?!
Noise
#108
2015. április 10. 10:57
ha +30 lóerőnél megcsúszik a kuplungod, akkor vagy el van kopva, vagy gyenge a szerkezet. egy erősebb szerkezetű kuplunggal bőven jó leszel, nem kell kevlár, hacsak nem versenyezni tervezel vagy masszív teljesítmény növelést.
slcr
#107
2015. április 10. 10:53
Sztem kevlár kuplungot szívó benzinesre ritkán, inkább turbósokra szoktak felpattintani.

Gondolod, hogy "töredéke" a Nm?
tomitam
#106
2015. április 09. 20:36
Kb 170 lóval járok évek óta.
Natúr kevlár tökéletesen bírja.
200-220 lóig azt mondják tökéletes.
Benzinnél tovább is.
Ott töredéke a nm.
portroyal
#105
2015. április 09. 19:42
Hali! Olvastam a dilemmádat a kuplung kapcsán. Segítenél nekem abban, hogy hogyan döntöttél és milyen lett az eredmény? Hasonló dilemma közepém vagyok. MMC tuning a boxerbe, plusz 30 lóerő, a kuplung megcsúszik. Gyári új szerkezet és tárcsa (LUK) és még mindíg csúszik. (mondjuk bika a gép az biztos...) Pont a kevláron gondolkodok...
Goku 306
#104
2014. november 27. 22:16
nem az elkaparás a lényeg.. azt minden 1.1 tudja.. 3.-4. ben való inenzív gyorsítás mikor jó az ülésbe lapulni 5.4-es fogyasztás mellett.. itt meg esélytelen a "egy kerék hajtás"..
elbowS6
#103
2014. november 27. 22:09
tegyél bele gyárit. új kinyomócsapággyal és szerkezettel. azt a HDI-t gondolom annyira nem húztátok, hogy 2x akkora nyomatékod ad le mint gyárilag.
"egykerékhajtásnál" amúgy is valószínübb, hogy a kerekedet előbb elkapartatod...
felelsleges pénzkidobás a "tuning" kuplung
Goku 306
#102
2014. november 27. 22:08
Az akkor szépen be van lőve.. Különben tuti van abban amit mondasz,mert elkövettem azt a hibát az utolsó tárcsa cserénél,hogy csak a kinyomót cseréltem és a szerkezetet nem.. pedig mikor megláttam az üveges, lilára melegedett tárcsát gondolhattam volna,hogy a szerkezet lamellái is vesztettek a rugalmasságukból a hő miatt.. Most szerkezet is cserélve lesz.. de aszzem a gyári tárcsa marad.. vagy nem tudom..
Goku 306
#101
2014. november 27. 22:01
Az a baj az egytömegűvel,hogy lényegesen jobban beremeg terheléskor... és közel sem tud akkora nyomatékot (ezt mások után mondom ) Már nem "csak" a lóerő és nyomaték a fontos.. a fogyasztás miatt is van optimalizálva.. most mindössze 143LE és 315Nm volt az utolsó mérésen.. de ez egy 2001-es technika amikor 110LE volt a gyári értéke 250Nm-el.. ez bőségesen elég ebbe az autómba.. csak ugye az a fránya kuplung..
Goku 306
#100
2014. november 27. 21:54
Persze... nagy ötlet.. és akkor már háromból tudok válogatni.. a kettő közül sem tudom eldönteni..
elbowS6
#99
2014. november 27. 20:47
a 227lóerőnyi gyári teljesítmény helyett 400 ló körül van a kocsim és a gyári, új, sachs kuplung szett nem csúszik meg. összkerék, 5500RPM, 0,5bar launch.
aki meg lentebb azt írta, hogy a szintertől nehezebb nyomni a pedált azt nem értem. a tárcsának mi köze hozzá, hogy a szerkezetet milyen nehéz kinyomni?
másik meg, hogy nem csak a tárcsa elhasználtsága miatt csúszhat meg a kuplung hanem a szerkezet gyengesége miatt is...
50LD13R
#98
2014. november 27. 19:49
Egyébként ha már tuningolsz, miért nem adod el a kéttömeűt jó pénzért, vagy tartalékba, és teszel be könnyített egytömegűt? Ha annyira sokat nő a teljesítményed, akkor egyébként is kellhet egy pörgősebb mechanika.
50LD13R
#97
2014. november 27. 19:47
A kéttömegűt nem az alacsony fordulaton üzemelés viseli meg jobban?
Clipsy
#96
2014. november 27. 19:35
Utcai szinter ezerszer többet ér, mint a kevlár...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6
Összesen 115 találat 6 oldalon