GTI 1.8 107 lovas tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
GTI 1.8 107 lovas tuning

Sziasztok! Ezt a topic-ot azért hoztam létre, hogy tippeket kérjek egy 1,8as GTI motor tuningjában.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
streetvand
#200
2008. december 03. 16:18
de a teljesítmény is közel 3x annyi volt
szalka12
#199
2008. december 03. 16:18
az 1,8 G60 lenne benn az igazi, bár a VR6 jobban csábít... de azt mondják, hogy nem az a legjobb a 2esbe...(de nem tehetek róla, imádom a hangját!! )
Ch_Denson
#198
2008. december 03. 16:17
Annyira nem egyértelmű, vannak versenygépek, amelyekbe a mai napig karbik kerülnek
sasavr6
#196
2008. december 03. 16:16
ja amíg nem volt nyomás,utána 3x annyit
Roland__
#195
2008. december 03. 16:15
na latod, mert karbival gondolkodsz :)

elektronikat beallitod ugy,h csak akkor menjen dusan mikor arra szukseg van, amugy closed loop (14.75-15.3) ergo ,ha nem nyomod ugyanannyit eszik,mint gyarilag, mikor tolod ,akkor nyilvan tobbet, de atlagban nagyon kicsit ter el a gyaritol egy JOL megirt vezerles
sasavr6
#194
2008. december 03. 16:15
nem,ezamabeszólokmindenkinek
Gonosznr1
#193
2008. december 03. 16:15
Egyre jobb ez a topic végén az lesz, hogy elküdjük a csávot hogy vegyen kompressziót az autósboltba
streetvand
#191
2008. december 03. 16:15
ööö...ugyanolyan használat mellett pölö az e30am kevesebbet evett turbós korában, mint szívóként ( mondjuk ezt köbö autópályán tudod csak megmérni )
sasavr6
#190
2008. december 03. 16:14
elég sok weberes 8v láttam,persze egy komoly hengerenkénti pillangós versenybefecsis is jó lehet "fillérekért",láttam példát mindkettőre.
ChPh
#189
2008. december 03. 16:14
a turbó is csak több levegőt tol be

(jah, ez nem a segítsetek tuNNingba topik?)
streetvand
#187
2008. december 03. 16:13
hát szerintem a legolcsóbb egy motorcsere valami 16Vre pölö...
Roland__
#186
2008. december 03. 16:13
motorelektronika vs karbi
egyertelmu,h melyik a jobb :)
sasavr6
#185
2008. december 03. 16:13
"alig fogyaszt tobbet, mint gyarilag" aha ezt birom,és levegőtől megy majd jobban?
sasavr6
#184
2008. december 03. 16:11
mit értesz normális vezérlésen?
TasiA
#183
2008. december 03. 16:08
jó ok, igazad van, padlón sok ecu, leszarja a lambda jelet. Akkor asszem ezt a témát hagyjuk is
Roland__
#182
2008. december 03. 16:08
aha, de ugyanaz a motor normalis vezerlessel pedig 1: megdurvabbat; 2: alig fogyaszt tobbet, mint gyarilag
TasiA
#181
2008. december 03. 16:07
Ez így igaz lehet, de nem kanyarodjunk már el ennyire. Szerencsétlen emberünk a saját motorján szeretne okosítani kicsi pénzből. Azt másként nem tudja legolcsóbban, mint kompressziót 10-10,2 környékére feltornázni, szívó kipufogó járatokat a hengerfejben kicsit tágítani, szívórészt polírozni. Ha van még pénz, akkor hengerenkénti leömlő, meg nagyobb tengely, amihez már kell egy másik "chip", legalább is nem árt
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 277 találat 14 oldalon