Fiat Bravo 2.0 20V utólagos Turbósítás!!

Témakör: Tuning
aktuális téma
Fiat Bravo 2.0 20V utólagos Turbósítás!!

Sziasztok érdeklődnék, hogy kihez forduljak hogy ha a kocsimat utolag szeretném Turbósitani. Köszönöm szépen a segítséget előre.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5
czollner.g
#85
2012. január 30. 15:18
jól mondod... arra készülj, hogy rengeteg pénz és a lényeg: rengeteg idegeskedéssel fog járni.. mindig lesz valami ami nem passzol, keresni kell hozzá másik alkatrészt, vagy inkább csináltatni, cipős kanállal beletenni a motort, rengeteget kötögetni, hajjjajjj... a fék meg a futómű pedig a saját érdekedben kell... elég gyorsan eléri a 200at és akkor a hgt féke meg talán bírja valamennyi ideig, de pár fékezés után úgy elpuhul, hogy nem bírsz megállni.. kanyart is jóval gyorsabban tudod majd bevenni, szintén halál... féltengely is kell ugye, mert emezt ketté szedi ha rajtolsz vele... váltó szintén, nem egyszerű minden kocsit megszeret az ember, de ha ennyire kell a plusz lóerő akkor szerintem is vegyél másik autót, vagy készülj a sok sok százezres kiadásra. nem unatkoznál vele az biztos.(rossz értelembe)
zozeebravo
#84
2012. január 30. 15:15
Én arra gondoltam hogy víz került az égéstérbe (fehér füst). Ami nem tudom pontosan hogy egy vízhűtéses túrbónál megeshet-e, csak egy gondolat volt.
czollner.g
#83
2012. január 30. 15:13
a víznek közel nincs akkora kenése mint az olajnak... inkább motor baja lehetett annak...
zozeebravo
#82
2012. január 30. 15:09
Legfrissebb tudomásom szerint turbót kétszer is cseréltek rajta. Persze a fehér füst az inkább hengerfej körüli probléma (bár ha vízhűtéses a turbó...)
zozeebravo
#81
2012. január 30. 15:06
Nem hiszem hogy az volna, de az ár az akkor is nagyon gyanús. Viszont ha ezt ennyiért meg is veszed, számoltál még hogy kell a nagyobb fék, ezt be is kel építeni, ha jó is a motor egy vezérlés csere az alap. Csak ezek a plusz dolgok százezres nagyságrend. És jó nagy kockázat is van a dologban ,hogy vajon meddig megy a motor. Ha mázlid van nem lesz gond, de ha gond van, akkor már nem éri meg nem megcsináltatni. Megint ugrik egy párszázas.... Ha nincs minimum fél millád a projektre szerintem bele se vágj.
czollner.g
#80
2012. január 30. 15:04
ezt láttam amint szó szerint elfüstölt.. dőlt a fehér füst a kipufogójából egy nagyobb hajtás után.. aztán nem tudom, hogy hogyan sikerült elmennie vele
F.BravoHGT
#79
2012. január 30. 14:56
Hát egy próbát megér. De arra gyanakszom hogy ez lopott lehet. Habár akkor merész lenne hirdetni!!!
F.BravoHGT
#78
2012. január 30. 14:55
Azt írta kipróbálható még autóban van.. Mindent ad állítólag zsír új kipufogórendszerrel. A Racing Bazáron hirdeti..
Hbunkó
#77
2012. január 29. 05:58
az nagyon olcsó. gyanúsan. a fékszett szokott menni 30-40-ért hozzá. egy szűz motorért hf nélkül lazán elkérnek 50-et. akkor te további 40 ezerért kapsz turbo-t, hfejet, komputert, köteget, mindent? ez nekem sántít nagyon.
Hbunkó
#76
2012. január 29. 05:55
akkor úgy mondom, hogy 16vt-t kis túlzással belógatod, csavarozod, bekötöd, gyííí.
egy bakot kell cserélni, meg egy hűtőt ajánlott.
ehhez képest a 20vt gólyaláb, csonkállvány, kerékcsapágy, fékek, hűtő, a klíma már nagyon necces, plusz még a motor is csak miszlikbe szedett állapotban megy be, és a helyén rakod össze. vívsz egy közelharcot a mm-ekért, a cooler tisztességes csövezéséért, elhelyezéséért... stb.
F.BravoHGT
#75
2012. január 29. 00:35
Most kaptam egy ajánlatot a 20VT-motorra. Bontottan köteggel fékkel féltengellyel kipufugó minden ami a beszeraléshez kell 130.000. Eléggé baráti.
firewall
#74
2012. január 24. 16:57
Szerintem egyszerűen csirkék vagytok...

1.35-el töltikézett paszulyka 3000-től 4800-ig 220le-vel ja most ugyanúgy dugóhűtés nélkül rakom össze csak csőleömlővel nagyobb turbóval külső wg-vel stb... nem a dugóhűtésnél vannak elrejtve a lóerők. hanem a computer oldalon... alsó hangon egy vems kell bele és had sűvítsen természetesen ki kell fizetni érte jelenleg gyári kötegre alakítva 250-280 ha meg új köteg kell akkor 310-320k, de onnantól működik mindene az autónak ahogy nem kell és nem kell buziskodni a gyári computerrel amivel soha nem lesz jó...
mreni
#73
2012. január 23. 18:50
ha a 145be bemegy a 20vt akkor a bravoba is be kell mennie
F.BravoHGT
#72
2012. január 22. 23:04
Na mondjuk a 14.4 nem olyan rossz. Kicsit ilyesztő volt a népítéleten a 20 liter... De ezt a faragást én se értem... Nem egy az egybe megy bele a 20Vt. A kevés hely miatt kell fabrikálni. Mondjuk a 16vt jóval kisebb.
mreni
#71
2012. január 22. 22:11
miért a 20vt-nél mit kell faragni?
Hjuee
#70
2012. január 22. 21:28
65ös nyitott rendszer és voálá
de tudom nem lesz olyan mint az eredeti 5 hengeres
kavics
#69
2012. január 22. 21:18
14,4 liter a gyári városi fogyasztási adata a 20vt-nek, szóval arra ne számíts, hogy 7 litert fog enni...
F.BravoHGT
#68
2012. január 22. 20:30
De hol az öt HENGER hang akkor??????
Hbunkó
#67
2012. január 22. 19:44
így van. és a 16Vt abszolút plug&play a hgt helyére. csak a motortéri köteget kell cserélni, semmi faragás, vagy átkötés, simán cupp, és röff.
mreni
#66
2012. január 22. 17:31
magánszemélyként is megoldható,de a részleteket nem tudom,ott nem pont úgy működik a dolog mint nálunk
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 85 találat 5 oldalon