Cikk: A nitro

Témakör: Tuning
aktuális téma
A nitro

A teljesítménynövelés leghírhedtebb és talán legtöbbet vitatott formáját a nitro rendszerek beépítése terén találjuk meg. Az Egyesült Államokban már évtizedek óta az utcai gyorsulási versenyek nélkülözhetetlen kellékének számító rendszerek immáron itthon is nagy népszerűségnek örvendenek az adrenalinra éhes fiatalok körében. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
FrankieR46
#704
2012. március 29. 08:45
fReak
#703
2011. június 16. 13:03
nekem is a műszerfalon van a nyomásmérő óra, csak egy T elosztó kellett, így mindjárt jobb minőségű csatlakozókat is kapott, mint a gagyi nitrosystemes. Ja és enyém is használt szett, pár konzolt, csatlakozót nekem kellett legyártanom hozzá, vagy ebay-ről rendelni.
winy
#702
2011. június 06. 12:15
Üdv!Lenne pár kérdésem.
A száraz nitro rendszer pontosan/részletesen milyen elemekből áll?

A nyomás mérő elhelyezhető a műszerfalon is,vagy csak a palackon?

Darabokban meg használtan,így,hogy ismeri az ember az elemeit,össze vásárolható netről?Talán jóval olcsóbban kijönne.

egy kb 70lovas többlethez mekkora szelep kell és mennyivel nagyobb injektor?

Köszönöm a válaszokat.
fReak
#701
2011. május 13. 23:58
enyém 93-as 2L de csak 198Nm...
monky
#700
2011. május 12. 13:27
szárazon még a nitro se jó
monky
#699
2011. május 12. 13:27
Olvastam,..hát nagyon nevetséges,320nm lett,bazze a gyári autóm,ami 95 évjáratú,meg 2l, annak alap 300nm,persze ha az enyémre is nitró lenne szerelve...
De nem lesz...
fReak
#698
2011. május 05. 19:51
fut már itthon egy Saab Cabrio az általad említett konfiggal... én maradtam a benzinnél... keress rá gugliban... (Saab E85 nitró). E85-re írt chipem már több mint egy éve a szekrényben porosodik és az üzemanyagnyomás szabályzót is az E85 üzem miatt kapta. Külön-külön próbáltam is az E85 üzemet és a nitrót is benzinnel, de a kettőt együtt még nem. Sztem nem lenne gond, csak ki kellene számolni, hogy mennyivel nagyobb üzemanyagfúvókát kell használni, ugyanakkora nitro fúvókához.
fReak
#697
2011. május 05. 19:45
max szóban... egyszer elég volt...
FLeR84
#696
2011. április 09. 15:21
Valaki tudna segíteni nitró beszerelésben esetleg?
Ato
#695
2011. március 17. 18:41
Hogyhogy az átalakítókat felejtsem el??? Gondolom az E85-átalakító azért kell, hogy a vezérlést módosítsa nem?? Csövekkel, szelepekkel nincs gond, de még nitróval nem próbáltam...De most lesz rá időm, lehet végre betolom a rendszert a verdába
Roland__
#694
2011. március 17. 11:08
tok mind1,h e85 vagy benzin, ha hozza van irva a vezerles es a tuzeloanyagellato rendszered birja (pumpa, injektorok, csovek) akkor gond nem lehet

de az e85 "atalakitokat" felejtsd el!
Ato
#693
2011. március 17. 11:03
Üdv. Vajon mi történik ha E85- üzemmódban nitrózunk?? Nekem meg lenne a lehetőségem rá 100% etanollal járok átalakítóval, és van computeres nitro szettem is, de még nem mertem beépíteni. Van valakinek tapasztalata esetleg? Eddig mindenféle véleményt hallottam, így nehéz eldönteni.
Szaszarow
#692
2010. december 05. 14:21
ha valakit érdekel eladó egy kis palackos edelbrock computeres nitró :)
fReak
#691
2010. szeptember 11. 16:09
én is ebben bízok...hogy nem néz bele... mai világban, mikor még a xenonért is leveszik a rendszámot, úgyis tökmind1, hogy mit csinál az ember...
¤CSeRko¤
#690
2010. szeptember 11. 11:49
Sziasztok !

40 EZERÉRT VALAKINEK?
A palack félig van.
firewall
#689
2010. szeptember 11. 11:44
teljesen mindegy milyen autó milyen köbcenti. Mivel az tunerek 90%-a nem tudja mikor melyik táblát írja, nem tudják, hogy az most amit látnak az a főtábla vagy valamelyik korrekciós tábla amit írnak általában egy-egy esetben jobb lesz az autó, majd miután hideg van már a hidegindítás nem jó már a korrekciós tábla nem működik stb. Az AVL-nél a fejlesztésnél erre nagyon oda figyelnek, hogy ne igazán tudjanak normálisan hozzáférni, főleg ezekkel az új kínai interfészekkel. Ezért írtam, hogy jól működjön a nitro vagy akár a turbó is kell egy standalone ecu normálisa felprogramozva, egy motronical vagy siemens-el vagy bármi mással soha nem fog normálisan működni... esetleg a hondata, de az is tartogat negatívumokat...
Pepehgt
#688
2010. szeptember 11. 10:56
Nyílván hamar haza lehet vágni a motort a nitorval. De ha megállsz annál amit még a köbcentidhez javasolnak, és 1-2 nitrózás után mész egy finom kört hogy visszahűljön a motor, akkor van esély rá hogy bírja
Astor
#687
2010. szeptember 11. 10:52
Pepehgt
#686
2010. szeptember 11. 10:52
az előző autóban volt benne. Akkor szerencsés módon soha nem nézett bele a csomagtartóban. Azóta porosodik a szekrényben.
Astor
#685
2010. szeptember 11. 10:50
jovanna en mar lattam 5 hengeres sorost 500 rel szetszedve... a hengerekben semmi vall vagy kopas nem volt...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 704 találat 36 oldalon