VÍRUSVESZÉLY

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
VÍRUSVESZÉLY

Ha találkoztok ti is vírusos oldallal itt Cs-n,írjátok ide. Mindannyiónk érdeke,hogy ne veszélyeztesse a gépeinket semmi káros kód.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Lizardface
#355
2010. február 23. 16:44
na én léptem. hi
Noise
#352
2010. február 23. 16:43
neked mi is van? 4G63 vagy 4G63T?
Lizardface
#351
2010. február 23. 16:42
oké mester nem értek én a lovakhoz :D
Lizardface
#349
2010. február 23. 16:41
na oké, totál belekavarodtam... :D
Noise
#348
2010. február 23. 16:41
najólvan...kurvára mind1 milyen motor van miben... a lényeg, hogy a nissan motorok jók...ugyanúgy mint a mitsu-k...ennyi...
Blindmouse
#347
2010. február 23. 16:40
a 240sx az amcsi belpiacos.. az 2.4 szívó..

európába 200 sx néven jött az s13 ami 1.8-as volt.. s14be került sr20det
Lizardface
#346
2010. február 23. 16:39
The car has a reputation for being underpowered, and to counteract this it became rather popular to swap the KA24DE for the Japanese and world-market I4 SR20DET and even the I6 RB series Nissan Skyline engines. Another popular option is to turbocharge the stock engine (engine is then commonly referred to KA24DE-T). Stock engine internals can be made to deliver over 300 horsepower with the addition of a properly configured turbo setup.
Noise
#345
2010. február 23. 16:39
és nem. neki volt igaza...
The SR20DET was first produced in the U12 Nissan Bluebird 2000SSS Attesa in October 1989[1], possibly as Nissan's rally project. From 1990 through to 1994 it was used in the infamous Nissan Pulsar GTi-R (N14) however with a bigger T28 turbo. In both these cars the engine is aligned in a transverse fashion.

However the RWD Nissan Silvia and Nissan 180SX produced in 1991 were built with a longitudinally aligned SR20DET. Some of the 180SX's were released with the SR20DET while others had the naturally aspirated SR20DE.

The engine then went on to be used in the Nissan Avenir in 1995, the Nissan R'nessa in 1997 and the Nissan Liberty in 1999, although these models did not gain the cult status that the earlier produced models did.

Out of all the Nissan models produced with the SR20DET, the Silvia was the longest running model to use it. The S14 and S15 use a bigger turbocharger than the S13 models.
Lizardface
#344
2010. február 23. 16:39
jó de arról nem volt szó hogy belpiacos vagy nem, a belpiacos KA24E I4, de pl. ami európába jött az sr20det i4
Blindmouse
#343
2010. február 23. 16:37
aha, tényleg..

The 240SX is a two-door compact car that was introduced to the North American market by Nissan in 1988 for the following model year. It replaced the outgoing 200SX (S12) model. All versions of the 240SX were equipped with the 2.4-liter inline 4 engine (KA24E from 1989–1990 and KA24DE from 1991–1998).
Blindmouse
#342
2010. február 23. 16:36
Engine(s) 2.4 L KA24E I4
2.4 L KA24DE I4
Lizardface
#341
2010. február 23. 16:36
hát akkor most ezt Blind benézte :D
Lizardface
#340
2010. február 23. 16:35
mondjuk jólenne ha azt lehetne belőle megépíteni
Lizardface
#338
2010. február 23. 16:35
éjja... én is így tom.
Lizardface
#337
2010. február 23. 16:34
biztos? s13?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 356 találat 18 oldalon