skoda help Desk!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
skoda help Desk!

sziasztok ez a topik a farosok szerelésével kapcsolatos gondok miatt jött létre!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Wackond
#21
2012. december 07. 20:56
Sziasztok,
Valaki tud segíteni, hogy kell beállítani AZQ/BME motor vezérlését?
Tökjó, szerelőnél van a kocsi, szétkapta, aztán most meg nem tudja összerakni
LacSwift
#20
2010. december 21. 22:34
SZIASZTOK!Olyan próblémám lenne, hogy november 4.-én vásároltam egy Skoda Felicia Pick up 1.9D 2001 -es évjáratú tehergépkocsit Pápáról, és körülbelül két hete megállt az éjszaka közepén.Másnap elvontattuk egy közeli jó ismerősünkhöz aki szerelőmester, és ő szakvéleménye szerint az autó 4 hengeréből 3 hengerbe nincs megfelelő kompresszió, miszerint az autót motorhibásan így vettem, és eddig különböző javító adalékokkal volt életben tartva, ami nálam egy hónap múlva ürült ki a tankból, és következményeképpen megállt az autó.Az autószerelő mester szerint csak motorcserével, vagy motorgenerálással lehetne életre kellteni, melynek költségégét 150-200ezer ft -ra minimalizálta.Az interneten megpróbáltunk utána nézni, hogy mi a teendő ilyen esetben.Fogyasztóvédők oldalán találtunk egy törvényt, miszerint a kereskedőtől vásárolt autót a kereskedőnek kötellessége az autó hibáiról tájékoztatni (mondanom se kell, hogy ilyen fajta hibajelentés nem történt,sőt istenítették a motorját) vagy ha eltitkolják akkor rejtett hibának számít.Az autó egyébként rózsdás volt, főleg a platója, ezért gondoltam, hogy akkor a 350ezer ft-ért vásárolt autónak a motorja tökéletes,(hang alapján se észleltem semmi furcsát) és csak a karosszériát kell kipofozni.A kereskedővel felvettük a kapcsolatot pénteken, ő szerinte az autó nálam ment tönkre egy hónap alatt, ami egyébként a szerelőmester szerint lehetettlen.Hétfőig adtunk neki haladékot, hogy eldöntse visszavásárolja az autót, és a teljes vételárat visszaadja, vagy megjavíttatja az autómat.Ő a mai napig nem hívott volna minket, hogyha mi nem hívjuk, felajánlot 20000ft-ot amin mi felháborítónak tartunk.A következő órában pedig már beleegyezett volna a visszavásárlásba, de azt mondta a telefonba hogy teljes áron nem fogja visszavásárolni az autót.Kérdezem én, hogy mire fel nem akarná visszaadni a teljes vételárat, hiszen koszosan, mocskosan, bűdösen vásároltam az autó, kipucoltam, kitísztitottam, rozsdafoltok nagy részét eltüntettem, lefényeztettem.Véleménye szerint az autó már biztos nincs olyan állapotban mint amilyenben ő eladtam nekem, én véleményem szerint viszont sokkal különebb most az autó, mint amikor elhoztam.Ő az autót egyébként nem látta azóta.

Szeretném a segítségeteket kérni, hogy ilyenkor mi a teendő:S
Yaken
#17
2007. november 07. 19:44
max TUNING
#16
2007. november 06. 15:47
Mihoman
#15
2007. április 16. 00:26
de persze a topic áll!Ha valakinek farossal gondja van irjon!Megoldjuk!
Mihoman
#14
2007. április 16. 00:25
megcsináltam!Elég láma voltam!Multkor cseréltem az önindítót!És Véletlen az alátét ami a pozitivot adja ugye lecsuszott a csavarrol mielött meghuztam volna!És csak beszorult 2 fém közé,igy volt eddig gyujtásom azóta!És most meg kiesett onnan és nem ért hozzá fémhez!Nem testelt le!de most már lefogattam rendesen!Hihetetlen!!!Egy testelés miatt felboritottam a kocsi kárpitjait egészen a jobboldalán!hehehe!
Zolman
#13
2007. április 15. 18:22
oké nincsgond sokesze lehetett a csajnak.. biztos nem marta meg a hígító a műagot amúgy szerintem a gombosra variálás miatt nemműködik .. valami érintkezési hibás lett... gondolom ezt abból hogy hol indul hol nem.. azis lehet hogy valamelyik komponens nembírta az áramot és beégett...
Mihoman
#12
2007. április 15. 18:09
jah már megvan toxin-ak irtad,egyébként igazat adok neked zolman!Ez van!
Mihoman
#11
2007. április 15. 18:08
Zolman!Nekem irtad?csak mert én semmit nem kötekezdtem veled!
Amugy tökéletesen müxik a gombokkal a cucc,csak az előző tulaj eléggé hanyagolta az elektronikáját meg ugy mindenét és itt ütnek ki a dolgok...(hát lemosta higitóval a lámpabúrákat is)mocskos volt..ennekmeg ennyi esze volt!Mondjuk női tulaja volt!
Zolman
#10
2007. április 15. 17:44
válaszoltam neked az oldalamra...
toxin
#9
2007. április 15. 17:43
adj rá gyújtást gyufával,és feletsd el!!!
Zolman
#8
2007. április 15. 17:25
Mihoman
#7
2007. április 15. 16:59
már felszedtem a kárpitokat is de minden kábelem épp!kiálltam agarázsból és kb 2 percre rá ujra akartam inditani,erre már nem is indult el!Jah amugy nyomogombos inditásu tehát no kulcs,csak egy gyujtáskapcsolo meg egy inditás gomb!
M_Farkas
#6
2007. április 15. 16:42
Na, erre semmi okosat nem tudok mondani.
Mihoman
#5
2007. április 15. 16:27
hát sehogy sincs..valamiért nem jut el áram a müszerfalhoz.csak akkor van ha egy kábelt elhuzok előre a kis üvegbiztosítékos dobozhoz a kocsi bal elejére az akksitól!
M_Farkas
#4
2007. április 15. 16:01
Mármint hogyan nincs gyújtás? Nem ad szikrát, vagy nem működik a ventillátor meg ilyenek akkor sem, ha elfordítja az ember a kulcsot?
Mihoman
#3
2007. április 15. 15:56
hali!Nekem van egy olyan gondom,h nincs gyujtásom!csak tompitott és reflektorom van,a kábelek amik a taposólemezen jönnek a motortérből előre nem sérültek!A biztosítékok rendben vannak!Mi a bubánat lehet??
Lad
#2
2007. április 15. 15:55
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 21 találat 2 oldalon