Robbantott ábrák

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Robbantott ábrák

Ábrák töménytelen mennyiségbe, bárkinek bármi szüksége van bármire, ide írhatja. Pontos paraméterek, gyári cikkszámok. Minden ami érdekel, írd ide, hátha tudunk segíteni egymásnak

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Bimbike
#25
2012. szeptember 26. 14:08
na meg pl asszony 323 mazdája 7 számjegyből áll, úgy igen nehéz lesz a vázszámól megállapítani a 11. karaktert
Bimbike
#24
2012. szeptember 26. 14:06
gejza
#23
2012. szeptember 26. 13:59
Azért írtam, hogy ezt mondták a fősulin úgyhogy én eddig ezt tudtam! De akkor hogy lehet egy ilyen ember igazságügyi szakértő? Ez akkor a probléma!
Bimbike
#22
2012. szeptember 26. 13:44
A valóság pedig ezt mutatja, mert nekem a 2001 es vectra vázszám 10. karaktere 1
és már tapasztaltam több opelnál is ezt
tonyiwwrc
#21
2012. szeptember 26. 13:23
az egyetlen dolog akkor a fordulatjel amit nem kap meg a reléazért áll le mikor nem indítózik....ezt megkeresni a nagy feladat,hogy hol veszik el a jel....
gejza
#20
2012. szeptember 26. 13:16
Nem okoskodásnak szánom, de nekünk fősulin (Bánki Műszaki) azt mondták, hogy az összes autónak 1980-óta a 11. szám az évjárat és 2000-es autók azok 0-ásak. És a vázszámokban nem lehet i,O(tto) és q. De nem vagyok nagy Opeles úgyhogy ha nem így van akkor nekem sem jól mondták.
Bimbike
#19
2012. szeptember 26. 13:06
Nyilast kerested már ezzel kapcsban
Bimbike
#18
2012. szeptember 26. 13:05
De, de a az általa leírtak szerint inkább az ecu -> ac relé közti kontaktval van baj.
és ha azelőtt működött akkor valószinű az ecu problémázik.
mondom én ezt úgy, hogy süket vagyok a villanyhoz
tonyiwwrc
#17
2012. szeptember 26. 12:48
biztos hogy az ECU vezérli az AC-t?Nem külön relé kapcsolja?Nem okoskodás,csak az általám eddig szerelt autókban volt külön AC relé,ami kap fordulat jelet,gyújtáskapcsolóról start jelet,meg gyújtáspluszt....
Bimbike
#16
2012. szeptember 26. 12:42
Piet_
#15
2012. szeptember 26. 12:16
igen, valami hasonló kellene, csak ez a kezelőszerveket vezérlő része lehet, vagy nem tudom
Piet_
#13
2012. szeptember 26. 12:12
hát megmondom őszintén, nem nagyon van velük jó tapasztalatom szakértelem téren :S
Röviden a probléma összefoglalva annyi hogy motorcsere+kábelcsere után az ecu és a gyújtáskapcsoló közötti kábel a régi maradt és az új ecu amikor start jelet kap addig működteti az AC-t, de amint startról simán csak gyújtáson van, megszünteti és leáll a motor. valószinűleg nem kap meg valami visszacsatolást és leállítja, és most csak direktbe kötve kapcsolóval megy.
Bimbike
#12
2012. szeptember 26. 12:02
vagy nem értek a villanyhoz, de egy autóvillamosságis nem tud ebben segíteni?
tonyiwwrc
#11
2012. szeptember 26. 12:02
Próbálj meg keresni neten service manual-t hozzá....bár talán már próbáltad is
Én is letöltöttem anno a Fiathoz is meg az Opelhoz is,azokba vannak ilyen infok
Bimbike
#10
2012. szeptember 26. 11:59
sajna semmi, attól tartok valami kifejezetten ecu-ra szakosodott gyártót kéne felkeresni
Piet_
#9
2012. szeptember 26. 11:47
van esetleg ötleted hogy hol kellene keresgélnem?
Bimbike
#8
2012. szeptember 26. 11:35
konkrétan mire lenen szükséged?, mert komplett autóról nem tudok szolgálni
Bimbike
#7
2012. szeptember 26. 11:34
Robbantott rajzon megtalálom magát az ecu-t de sajnos arról semmi féle leírás, meg műszaki rajz nincs közölve.
Piet_
#6
2012. szeptember 26. 11:13
Sziasztok! Segítsetek! Nekem egy úgy nevezett ECU pin out rajzra lenne szükségem 2 különböző ECU-hoz, az egyik egy '94-es mazda protege 1,8 BP motorkódú, a másik egy '94-es mazda mx3 1,6 B6D motorkódú.
Köszi előre is!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 25 találat 2 oldalon