2011.08.26. A mai napon rádöbbentem,hogy gyakorlatilag azok a dolgok,amiket első nekifutásra terveztem véget értek.A nyaralás előtt egy nappal kész lett a futómű,autóztam egy jót a dombok között,ismét rádöbbenve arra,hogy eszméletlen jó érzés,ha emelkedőn az ember érzi a feneke alatt a gépet dolgozni.Két dolog zavarta csak meg a fürdőzést és az ide-oda autókázást.Az egyik,hogy a váltóbowden megadta magát és az egyik csatlakozó menet közben szétment.Útszéli gyorsjavítás,a kábelkötöző ismét megmutatta hasznosságát.Egyelőre azzal lett rögzítve,egy darabig megteszi...a másik,hogy a törött autó lambdái totál behaltak.Előtte is még épphogy üzemeltek,magas fordulaton nem is volt gond velük,de alacsony és alapjárati tartományban totál rosszak voltak.Mindegy,egy-két balatoni hülyegyerek így is rájött,hogy sötétben minden néger fekete.Majd legközelebb keresnek más ellenfelet maguknak,aki összeszarja magát tőlük. Úgyhogy kapott még az autó a jól bevált NTK/NGK lambdákból kettőt a szintén NGK gyújtáskábel készlethez.És teljesen összeállt egy egésszé.Közben megjött a biztosítótól is a kártérítés,legalább lesz a hitelt miből törleszteni...természetesen az élet nem áll meg.Már most készülök a kipufogó cserére,vettem egy új katalizátort,a dobok még mindig adottak,azokkal együtt kerül be.Sajnos a hátsó hf-nél nyomja az olajat kifelé,még nem vészes,de addig lesz javíttatva,amíg van miből...ebből is gondolom,hogy közelebb van a 200e km-s futáshoz mint amennyit az órája mutatott.Sebaj,a jelenlegivel legalább annyit mutat...ha minden igaz,Fusimtól is jönni fognak a ködlámpák,a hátsó fertályt a kárfelmérő felmérte,majd az is ki lesz kasztnizva a terhére.És akkor azt mondhatom,hogy teljesen kész van!Ami persze sose lesz,de ha sikerül az állapotát fenntartani már megérte.