Hát ez a furcsa találkozás ezzel a márkával pontosan az kellet h suzukimat amit 2 évig éjjel nappal építettem egy figyelmetlen ember döntése tette tönkre azzal h nem adta meg az elsőbbséget...

Hosszú gondolkozás utána egy ismerősömnek köszönhetően jutattam az akkor még majdnem pattent állapotban lévő 81-es fehér golf 1 gti-hez mely letakarva állt már évek óta egy udvaron.Megvétele után először csak arra vettem h járjak vele amig nem lesz jobb lehetőség vagy jobb kocsi.Majd jött a próbléma:MEGSZERETTEM!Az első átalakítás között volt a motor.Sajnos sikeresen széthajtottam a gyári blokkot ami úgye 110-lovas gti volt.Tervem az volt h olyat építeni amit még nem sokan próbáltak:1,6 16v gti-t.A kezdeti lendület a munka és a pénz miatt 6hónapra húzta a technika elkészülését és sajnos elkészülése utána nem kevesebb mint 5000km múlva be kellett látnom h nem vmi nagy durranás.Sorsát egy kemény hajtás után sikerült elintézni úgy hogy hajtókar napvilágot látott a blokk oldalán.

Úgy voltam vele h mivel a motort megcsinálni nem akartam így keresek bele vmi olyat ami alapból is erős.Közben egy lelkes kezdő kasztnis vállalta az autó teljes rendbehozását ami ív és pár apróság kijavításából állt volna.A megbeszélt 1 hónapból természetesen több lett majd mikor ellátogattam és láttam h semmit nem haladt vele hosszú veszekedés után pénzem töredékét visszakapva elvittem egy másik kasztnishoz ekkor döntöttem el h pálya-autó lesz.A szükséges átalakítások meg is történtek amelyek széles ívekből álltak.Ezek a módosítások nem voltak sokáig a kocsin mivel nem tetszettek.Ekkor alakítattam vissza mindent a gyárira és kapta meg a RAT stílus pár jellemző vonását.Mivel a futómű eléggé kivolt gyorsan meg is vettem a Raceland Gewinde szettet amit teljesen le is tekertünk mert az úgy jó :-D.

Kezdetben nem nagyon érdekelt a szépség csak h erős legyen.Gyorsan beszerzésre került egy golf 2 gti nagyfék amely tökéletesnek tünt akkor.Aztán egy lehetőség úgy adta hogy egy 94-es golf 3 gti 150 lovas motor birtokomba került mely nagy küzdések árán be is került a helyére.Majd egy pár Dellorto kabi és egy nyomásszabályzó is bekerült az autóba.Jött a felni ami egy Bcw Maxx szett volt 7,5 ill 8" széles 14"-os felni 185/50-es Conti gumival.Mivel a lámpáimmal semmit nem láttam gyorsan a helyükre került a az FK vaskersztes lámpái a hozzátartozó indexekkel...

MAJD JÖTT A HIDEG ZUHANY.Egy buliról hazafele menet tk-ra csuktam a kocsit.Baja csak a kocsinak lett mely javíthatatlanná vált.Ekkor döntöttem úgy hogy feladom az egészet...Pár hétig ment is a dolog majd jó barátaim segítségével külföldre utaztunk ahol beszereztem egy makulátlan állapotban lévő 81-es piros 1,6d Golfot.Amint hazakerült nekiálltunk az átépítésnek.Minden ami még használható volt a fehérben átkerült és persze hamár építés minden alktrész helyére új vagy ha nem lehetett újat kapni akkor felújított került.Az autó kapott egy rövidebb szívócsonkot és a hengerfejet is teljesen szétszedtük majd pár dolog változtatása miatt szakemberekhez küldtem ahol:leszedés,síkbahúzás,csatornák kibővítése és polírozás történt.Ezek után az egyszerűsítés volt jellemző a motortérre.

Egyenlőre úgy láttom h lassan elkészül a kocsi de mindenki tudja hogy ez a hobby sose pihen és mindig lesz mit alakítani rajta.

Köszönet a sok segítségért Tibinek a beszerzésért,Kzs-nak a villamosságért és a beállításokért és Kewének a sok sok szerelésért.

KATTINTS IDE A BEJEGYZÉSHEZ TARTOZÓ GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!