2011. Február 26.

Megint szombat van, irány a garázs. Már nem sok minden van az autóban -tank, fűtőradiátor, maradék szellőző-, ezek kivétele volt a cél, majd a folyamatos fémig pucolás.

A radiátor könnyen kijött, négy anya fogja belülről, kettő a motortérből, gyerekjáték. Kicsit óvatosan kell levenni, a maradék víz nehogy kifolyjon belőle. Ezután következett a tank. Benzincső lehúz, belülről a beöntőnyílásnál egy gumi fogja, óvatosan le kell húzni, majd a tankot rögzítő pántot szétcsavarozni és kiemelhető az egész tank.

Ezután -ha már hátul voltam- leszereltem a tanknyílás ajtaját is, mentem előre. Az ajtók csavarjait sima csavarhúzóval lehetetlen meglazítani, így azokat békén hagytam, inkább kiszereltem a két tükröt.

Ezután a motortérből a csavarokat, anyákat, tartályfogókat kiszereltem, következhet a drótkorongozás. Könnyű munka, csak a sok por, meg minden egyéb eléggé eldugítja az ember orrát. Sikeresen lejött az alvázvédő, amit felkentek, most már csak a festék/fém látszik, bár nemsokára úgy is le lesz az egész mosva gőzborotvával.

Utána a belseje következett. A maradék alvázvédődarabkákat ledrótkorongoztam, utána csiszolókorong következett, a bal oldala nagyjából készen van, legközelebb a jobb oldala jön, utána a csomagtér következik és fémtiszta lesz belülről. Az első köténylemezről is leszedtem a rozsdát, sajnos egy részen szinte teljesen átette magát a rozsda, foltozni kell majd.

Sajna találtam még a jobb oldalon lyukat, most már biztos, hogy a küszöböt cserélni kell, a kis lyukból is lett egy jó nagy, plusz a doblemeznél is van illesztési lyuk (???), azt is rendbe kell majd hozni. Sőt, lehet még a tornyokat is cserélni kell..

 

Ennyi történt ma, jövőhéten folytatás.