Mivel a Mivec project úgymond befuccsolt, eladtam a ritkaságszámba menő motorom, persze nagy szívfájdalmakkal, de nem volt mit tenni!
Visszakerült a régi 1.6, és kezdtem beletörődni, hogy a hülye fejemen kívül nem sok mindennel tűnhetek már ki!
El is kezdtem hajtani, de úgy tűnt hogy a sok állás nem tett jót semminek, így röpke 250 km alatt a váltóban elszabadult valami (és nem az erő tette tönkre!) és elment az 1-es és a 2-es fokozat.
kiemelővilla: OFF
Gyorsan találtam egy donorváltót, így a kettőből egy Dunaharaszti Mitsuguru varázsolt egy újat, garanciával.
De ha már kinn a motor, váltó valami történjen....
történt is.....
váltó kész, hajtás erősítve, hogy bírja a terhelést, és a kiszemelt is megvolt...
1.8 Galant lendkerék 2.4 Sapporo kinyomólap, GTI Lancer kinyomócsapágy, 215mm Kevlár tárcsa.
összetettük felszereltük, eddig teszi a dolgát (kopp kopp kopp) és remek összeköttetést képez az új motor, és a kerekek között.
Hogy mi is az új motor?
majd kiderül........;)