A történetünk 2006 októberében kezdődött. A helyi tömegközlekedés radikális átalakítása miatt kénytelen voltam autót vásárolni a nejemnek hogy betudjon járni dolgozni illetve a gyereket el tuja vinni az óvodába. Decemberben meg is vettük a kiszemelt példányt egy 2002-es 16v Twingora esett a választás. A vas nyári gumikkal volt felszerelve igy kénytelenek voltunk téligumikat venni. A szervizben közölték hogy az acélfelnik rossz állapotúak majd tavasszal venni kell rá valamit…

2007 tavasza eljött és az acél felni helyett alut kapott mivel majdnem annyiba került. Az öröm nem sokáig tartott, mert a gyári 5,5 a rendelt 6-os felnin a 155-ös gumi elég hülyén mutatott! Erős fejvakarások közepette kénytelenek voltunk rendelni szélesebb gumit...../185/ na itt kezdődött valahol az építés.... 

Áprilisban ellátogattunk a Debreceni kiállításra, ahol megismerkedtünk Peti barátommal aki okleveles gépjármütechnikus révén hasznos tanácsokkal látott el.

Májusban Peti felszerelte a spirex rendszert a kipufogó oldali részre pillatnyilag erre tellett. A vas érezhetően jobb lett tőle de nem az igazi mivel szegény gázgyorsító szívott volna de a gyári légszűrővel elég nehéz ügy volt.

Augusztus végre megvan a szívó oldali része is a motor fellélegzett normálisan, tud dolgozni! Twingo országos talira ellátogatva a nejem ámult miket lehet kihozni a kicsi kocsiból. Jelzem itt kaptunk további jó és rossz ötleteket a tovább fejlesztéshez......

Szeptember ültető rugó szett megrendel, beszerel....Hallgatva twinis társaimra gátló gyári maradt sajnos asszony 2 nap múlva könyörgött /kopogott az eleje/ vagy gyári rugó vissza vagy rugó mellé  ültető gátlószett. Utóbbi mellett döntöttünk mivel nem leépítünk, hanem fel....Jelzem a baki 30e-be fájt utólag rendelve a szett +24 plusz 6e futómü állítás.

Október megjöttek az Angel Eyes lámpáink megint szebbek lettünk. Kezdünk picit felgyorsulni de a pénztárcánk meg kezd kiürülni. Elindult a hátsó féktárcsa projekt nem tudni mi lesz még belöle. Hónap végén belekerült a chiptuning box a moci végre kész a gép ment mint az állat csak tafissal ne találkozzunk....

November megjött a clio hátsóhíd fékszerkezet csere dobfék le tárcsa fel. Fékünk hihetelen mértékben fogott....Itt is jelzem: SENKI NE FOGJON BELE FÉK ÁTALAKÍTÁSBA SZAKEMBER SEGITSÉGE NÉLKÜL MERT MÁSOK ÉS SAJÁT ÉLETÉVEL JÁTSZIK!!!!!!!!!

December kari ajándék P6900 fej+Audio System X-ion 130-as szett.

2008. január elkezdődtek a spoiler munkák.

Április elkészült a remekmű irány a festő idő sürget május nemzetközi Renault tali.

Május az előkészületek folynak a festéshez Air Brush festő még a láthatáron, sincs!! Festés előtt 5 ! nappal sikerült  pici szerencsével találni aki még el is vállalta a melót nekünk....Az autó elkészült időre irány Ausztria!

Június a talin túl is maradt meló a belseje került bőrözésre. Plusz gépháztető beszerzés Air Brush festőnek.....

Augusztus műszaki vizsga, na vajon átengedik-e a vasat? Sikerült elsőre pedig azért volt némi félnivalóm...

Szeptember gépháztető elkészült....

Október hifi rendszer kiépítés némi gyártói támogatással..

2009? D2 futómü meg még ki tudja mi.....

Ezzel a pár sorral szeretném megköszönni azok munkáját akik odaadóan részt vettek az autónk építésében és legyen tanuság másoknak hol lehet hibázni..........

 Összességében 10 kiállítás 8 kupa szerintem mindent elárul a nejem kreativitásáról.......

 

 

KATTINTS IDE A BEJEGYZÉSHEZ TARTOZÓ GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!