2010.07.08. Nos,mivel szolgálati elfoglaltság miatt nem tudtam írni pótolom a lemaradást.Mivel az első futóműhöz nem volt meg minden,gondoltam rendberakom a hátulját.Gondoltam....szerencsére volt annyi eszem,hogy nem vettem semmit hozzá...mert...ide is belepiszkált valaki,aminek eredménye,hogy az egyes mondeo stabilizátora lett beszerelve az "U" lengőkarral együtt.A szívás csak az,hogy eltérő alkatrészek kellenek hozzá,egyébként semmi gond vele.Lemértem a rúd átmérőjét-18 mm.A csere idején derült ki,hogy annyira kopott,hogy 16 mm-es gumi kell hozzá.Természetesen a függőleges kart is cserélni kell,mert szétszakadt a függő rúd-hossz. rúd gumija is.Volt egy függő rudam,nosza telefon havernak,hogy kellene egy másik,le van tárgyalva a boltban,csak el kell hozni.Adok mintát nézzétek meg.Hozott.Rosszat...minta alapján...a 93-as mondeok függesztőszemes rúdját a csavaros helyett...csak épp nem vettem észre,mert ezerrel próbáltam oldani az összerohadt csavarokat...eredmény,hosszrúd gumik cserélve,függő rúd jobboldalon kompletten cserélve,baloldalon csak a stab. gumi a rúd nem.MErt nehogymár egyszerű legyen...boltba a rúd vissza,18 mm-es gumik vissza,új rúd megkap,beszerel és ollé!Ezzel megszűnt a hátsó traktus zörgése. Természetesen,hogy legyen rossz is,a kipufogón találtam egy lyukat.Majd behegesztik,többre nem telik. Folytatás...a motor és alkatrészei is közben cserélődnek,időtől függően.Gyertyák-végre azok is-kábelek,potméter,vákumcsövek.Párszor meghajtottam a kicsikét,de még mindig megmaradt-bár csak minimálisan-a motor rángatása (jójó,a full etanol átalakító nélküli használata is okoz ilyet...de ez a megtorpanásos dolog nem attól van).Az előző egynyóczetek-kel is csodát tett a lambdaszonda csere.Fél óra,kikapom megnézem mind a kettőt,egy új van,ha kell berakom,csak nem lehet rossz mind a kettő...ember tervez,természetesen ez sem maradt ki a kókányolásból...Első hengersor-piti ügy.Nos,első megelpi:a szonda be se volt tekerve a helyére,kézzel simán kivettem...második meglepi:valami totál nóném,gagyi szonda volt berakva,ami természetesen még véletlenül sem ehhez való...az a *:?'"!+%!(/=!!!! Akkor mégegy szonda rendel,a meglevőt pedig beraktam,ha már kéznél van.Eredmény:kb. 20 lovacska került vissza a karámba.A motor megtáltosodott,a fogyi kb. 2-3 literrel ment lejjebb.A szívás sem maradhat el...a hátsó hengersorét hogyan szedem ki?Mert alulról még a kezem sem fér be...felül meg...talán (mert más lehetőség nincs,egy szonda kedvéért nem szedem ki a motort...) Úgyhogy addig nem bolygatom,amíg nincs meg a másik,majd ráérek akkor anyázni... Folytatás...futómű..és lőn csoda!Csoda történt!Megvan minden cucc,gömbfejek,kitámasztók,szilentek,gumik,rugó az első futóműhöz!Ez a nap legyen ünnepnap,nem elsőorbánviktor születésnapja!Telefon a szerelőnek...jövő hét?Miért,itt van minden,ahogy kérted.MErt a saját verdát viszi vizsgáztatni.Gondoltam kimegyek hozzá egy sörétessel noszogatni,de nem megoldás,mert nincs kedvem a kétnapos munkát ébren tölteni.Várok a jövő hét csütörtökig (2010.07.15.).... Közben került elektromos állítású fényszóró,bontott 12e/pár.Na,mégse 30...majd jövő hónapban kerül bele.Meg nyaralni is kellene...

Az előző tulajnál szétrepedt szívócsövet egy ebay-en vásárolttal szeretném pótolni.Állítólag úton van ide...addig is bekentem az egészet gumiánnal kívül,legalább valami összetartja és nem szív falsot.A lehető legkókányabb megoldás,de jelen pillanatban nem tudok jobbat.

Ráadásként adtam egyet az optikai tuningnak,felkerült a csomagtérajtóra is egy v6 felirat-az üvegről meg le a szolnoki kereskedő reklámja.A klubos matricát elfelejtettem...na,majd legközelebb,ennyit alakítani a külsőn nem egynapos meló...