2011.03.14. Nos,miután kicsit lehiggadtam és beszélgettem a szerelővel leírom az elmúlt napok történéseit: 03.10. Kokaikoko (mondeoclub,szegedi tag) tartós támogatásával kikerült az autó a műhelybe.Az út különösebben nem volt izgalmas,sietni azért nem kellett,a váltó is kibírta odáig.Aztán csendben kiszenvedett.Telefon,szimmering nem jó,tárcsa is kell.Rendben,péntekre csak a unixnál volt,szimmering negyedik nekifutásra lett. 03.11.Reggel végzek,8-kor megyek a tárcsáért.Kollega kivisz,busszal haza.Az autót szerelik.Talán szombat...itthon beadom az asszonynak,hogy épp szerelő viszi a feleségét szülni,majd másnap befejezik,a négynapos ünnepre való bevásárlás csúszik.Sírás,átkozódás,minek kellett másik autó stb...a szokásos.Telefon,egyik szerelő elutazott,másik beteg de dolgozik.megnyugtató. 03.12.Telefon,szerelnek...mikorra lesz meg?Majd szólunk.Asszony,gyerek elindul rokonlátogatóba,sok sikert félnapos elfoglaltság-busszal.Én várok.14.00 autó kész,próbaút,ha minden jó mehetek érte.15.00. lehet menni 28e cakk-pakk.Kulcs leadva,majd aki hozza annak fizessek.Telefon kokaikoko-nak,épp végzett a melóval,mehetünk.A Belvárosi hídon megtekintjük az előző este végrehajtott rombolást.19 éves pina terepjáróval átugratva a padkát átszakította híd korlátját.Apuci örülhet,hogy nem zúgott le a hídról a kicsi lánya.Jó eséllyel szőkének tippelem... (nem derült ki...) Kiérünk,némi várakozás után bartell üzlet keretében hozzájutok a járművem kulcsaihoz.Gyerünk haza.Beül indít,megyünk,frankó,jobb mint volt.Hopsz,alapjárat 2e környékén,nem baj,majd lesz vezérlés tanítás.Másik hopsz,szorul a kormány.Harmadik hopsz villog a légzsák lámpa.Nem baj,örülünk...szerelőnek megígértem,már nem zaklatom...aztán mégis. 03.13.dolgozok...este némi infó fusimtól,kormányszalagot szeretik eltépni a váltócserekor a szerelők (az egész alvázkeret le volt engedve,de ez nem mentesíti őket...) Irány a garázs,megvan az első autóm kormányoszlopa,szalag tartóval kipattint majd kicserélem másnap. 03.14.Reggeli ébredés,kávé gyerünk szerelni a szerelők után.Áramtalanítás,kormány-légzsák,burkolat le,régi kipattint,másik fel,némi anyázás de jó lesz ez.Akkor nézzük az általam cserélt gumitömítést a padlólemezben,mint a szorulás lehetséges okát.Frankó,az oszlop műanyag gyűrűjét basztak visszaigazítani a helyére.Ha széttörik vagy a gumi beszorul kormányműnél?Az gáz csak épp leszarták.Egy perc és kész.Nézzük a motort.Fő célpont a vákumcsövek.Járó motornál már lehet hallani a sziszegést.Na,ez is bejött,a fűtésé kapásból törött,a többit már nincs kedvem kiszedni,a család toporzékol,hogy menjünk már. Anyósék,lefekszek szerelővel tárgyalok,hogy van egy kis bibi.Hámámeg mi? Váltó frankó.légzsák lámpa villogott,miért?Azt hitte ez ilyen volt.Alapjárat 2e-nél?Az is.Szorul a kormány?Az is.Na,ekkor előjött a kisördög.Alkudjunk.Szalag 5e,a beszerelést és a többivel való szarakodást most nem számlázom ki.Feltárok előtte néhány titkot,mondjuk a törékeny csövekről.Az,hogy kellő mennyiségű nyalóka pálcikát már összegyűjtöttem nem árulom el.De biztosított róla,hogy a műszakin átmegy,az általam végzett utánuk való javítást majd intézzük akkor.Én meg megyek az autó alá csavarokat húzgálni,úgy látszik ennek se lesz vége sose,a szerelők mind egyformák...