Coffees: A dohanyzo asztalok beceneve az Egyesult Kiralysagban, itt kavezo asztalnak(coffee table) hivjak oket.

Sziasztok! Skociaban elek het eve es "autobuzisagom" egyik csucspontjakent tavaly tort ram az alkotasi vagy es kezdtem el autok motorjaibol dohanyzo asztalokat epiteni. Az elso ilyen "motor alapu" dohanyzo asztalt feltehetoleg a Top Gear nevu angol autos TV musorban lathattuk. En az angol ebayen talalkoztam eloszor veluk( keress ra : engine coffee table). De az elso asztal epiteset egy forumozo tarsam javasolta az Alfaamore.hu-n, amikor a tonkrement V6-os motorom sorsarol vitaztunk. Egy oszi napon kezdtem el szetbontani, majd nemi gondolkozas es tervezes utan epitgetni az Alfa Romeo egyik legszebb hangju motorjat a 3.0 V6 24V-t.

A "kezdet"

Az alap gondolat a csupasz blokkra szerelt hajtokarok-dugattyuk tartanak uveglapot. Aluminium blokk, tehat csak csavarozas johetett szoba.

Ennel az asztalnal meg  a motortol keztem el az epitest, es onnan indultam ki a meretekben. Mivel az uveglap beszerzese az epites koltsegerzekeny pontja, igy az egyedi meretekkel  gyartatott uveglap helyett vettem egy egyszerubb leertekelt uveglapos dohanyzoasztalt.

Ezzel a valasztassal eldolt hogy a dugattyukra egy keretet kell epiteni mert az uveglap csatlakozasi pontjai tul nagy tavolsagra voltak.

Ahogy a kepen latszik a szine voros lett , jo parszor atkenve motortisztitoval(zsiroldo) majd hammerite voros szinnel ecsettel lefestve. Alulra kis ipari kerekeket kapott, mivel a elso butor kerekek az elso labra allitaskor tortek apro darabokra.  Es ahogy a szobat disziti jelenleg is:

Valoszinuleg megtartom orokre mint az elsot, de leginkabb azert hogy emlekeztessen mennyi penzt koltottem az autora(GTV V6 98) feleslegesen.