Az autók iránti szeretetem már kiskorom óta megvan. Az első igazi lépést 14 évesen tettem amikor autószerelő tanulónak álltam. 2 évre rá barátommal vettünk közösen egy Trabantot, amit jogsi nélkül használtunk 3 hónapig, aztán eladtuk. Jogosítványomat ahogy lehetett egyből megszereztem 17 évesen már jártam tanfolyamra. Az elő autómat ajándékba kaptam nagypapámtól. 1993-ben egy 1979-es 1200 Ladát. A kocsiban 13000 km volt és a gyári szag még érződött benne. Használtam vagy két hónapig, de nem jött be a hátulkaparós kocsi. Ekkor édesapámmal elcseréltem az akkoriban családi autóként használt Zastava GTL-55-re. Nagyon szerettem, bár voltak vele gondok. Kigyulladt, kaszniztatni is kellett mert rohadt, és a kipufogója is állandóan leesett. Ennek ellenére sokág társak voltunk. Egyszer csak meguntam és eladtam. Ekkor kellett venni egy másik kocsit. Ez pedig egy olcsó, de még éppen elégséges méretü kocsi lett. Polski Fiat 126P /kispolszki/. Egy évig jártam vele, majd eladtam. Szerettem jó kis kocsi volt a maga nemében. Ezután következett életem legnagyobb autós baklövése. Megvettem egy Lancia Prisma 1,9 TD-t. Annyira utáltam, hogy fél év mulva eladtam. Szar volt. Mindene beteg volt, hálistennek annyiért eladtam amennyiért vettem. Miután eladtam sikerült az árát befektetni úgy, hogy elbuktam a lóvét. Mivel utána is kellett kocsi ezért jott a következő kispolszki. Az is jó volt. Kipufogótuning és hifi is volt benne. Fel is törték. Egy évig volt kb meg ez a kis vas is. Aztán ahogy gyült egy kis pénzem megvettem életem első benzines nyugati kocsiját egy Opel Astra F kombit. 1.4 60Le./ Nem sokra rá örököltem egy Mitsubishi Lancert /1991-es 1,5 12V / Sajnos azt el kellett adnom, mert az Opel tünt jobb választásnak, mivel fiatalabb volt jóval. Pedig nagyon jó kis kocsi volt ám. 200ekm nél semmi komoly gondja nem volt még./ Szép volt, nagy volt,jó volt műszakilag is. Egy gondom volt vele, hogy kevés volt bele az a motor. Miután letelt a 1,5 éves hitel rajta gondoltzam egy merészet és váltottam. Azért is mert ekkor már a munkámhoz és a szabadidő eltöltéséhez is kellett egy erősebb kocsi. Az új szerzemény egy 8 éves Audi A4 Avant 1,8 20V lett. Na ez már kocsi volt a többihez képest. Gyönyörű Raguza zöld gyöngyház festéssel, lefóliáztattam, kapott egy szemöldököt és alufelnit. Szerettem 3 évig megvolt. Sajnos a futóműve volt a gyenge pontja. Állandóan kiment benne valamelyik lengőkar. Aztán bővült a család és szerettem volna egy nagyobb, de takarékosabb autót venni. A választás egy 2001-es /akkor/ 5 éves Renault Laguna II Grand Tour 1.9DCi lett a befutó. Sokan le akartak beszélni ról. Nem hagytam magam. Nagyon megszerettem. 4 évig használtam teljes megelégedéssel. Itt jegyzem meg, hogy egy remek csapatra leltem a forum.lagunaclub.eu fórumon. Elérkeztünk napjainkig. 2011.08.08.-án megvettem életem második Renaultját egy 2004-es Scenic II-t. 2.0 16V Autómata Privilege felszereltséggel. Ebben benne van minden ami kell. A családnak is elég nagy ha kell.