Hú bakker,hol is kezdjem....Még soha nem írtam blogot.Szal az egész akkor kezdődött,mikor megvettem egy opel omega 2,5TD-t(Utólag kiderült nagy hiba volt).Mentem a Megyeri uton és az Óceánárok utcánál megláttam azt a sok autot..mi a fene,befordultam és akkor tátva maradt  a szám.....RACCE!!!Beálltam,illetve beparkoltam,majd pár perc múlva odajött egy srác(Andrew):Gyorsulunk???Erre Én persze,elvert mint állat!Na innentől számítva kezdődött a buli!Vettem pár dolgot a vashoz,mint nyomásmérő,direktszűrő,stb,de az autó lassu volt,kellett kicsit változtatni...telefon Viktornak csip ügyben,megírta és annnyyyáááád volt egy hétig ....gyenge!Ez addig ment tovább míg Kistelekről hazafele a pályán elkezdett csattogni a moci,kérdezte a Feleségem,hogy mi ez,de sajna nem tudtam,mire hazaértünk,olyan hangja lett,hogy mondom ez meghalt!!!Másnap szervíz és egy kipufogocsonkcsavar beesett a dugattyúhoz......kész!!!!Öszerakták,(Nem volt kevés)Autó elad...Jött egy uj korszak: TDI

A passat már egészen más volt,kétliteres PDTDI motorja van 16 szelepes és

ugy voltam vele soha nem fogok hozzányúlni!Nem így alakult,pár ezer kilométer múlva már ment is bele a csip,ami hát nem volt tökéletes,tiltott,meg minden baja volt 130.000 ugrott!!Mondom semmi pánik,keresünk egy másikat...így eljutottam Gyálra...Ricsihez,megírta,de ez sem volt jó,mert a gyári 140 lovas Accord diesel ne verjen má el pályán 80-ról....utánna Richárdot nem lehetett elérni 60 papír ugrott!!!Megen másik emberke keresése (most itt direkt nem fogok nevet írni).Lényeg ő is elbaszta,130 megint ugrott!!!!!!Majd Győrben egy öreg vette kezelésbe,róla kiderült ,hogy egy szélhámos és megbízhatatlan!!!Sok emberrel összevesztem miatta.Ezúton szeretnék tőlük elnézést kérni ..Hokicsoki,Angyal,Vittorio !!!!!!!NE HARIIII!!!!

Aztán Árpi és Sanyi unszolására vettem föl a kapcsolatot, Magyarország,szerintem legjobb csippesével Kollár Szabival,akivel nagyon jó barátságba keveredtem!!!!

Szal a teljesítmény kevés volt......Turbo kell,de milyen?!Szabival megbeszéltük és a 2.7 TDI Audi turboja mellett döntöttünk.

Val userrel kapcsolatot fölvettem és már pár nap múlva meg is volt a csiga(ezúton is köszi).A turbo fölrakása volt a következő..ki csinálja?!Végül Sanyika mellett döntöttem Nyíregyházán!!!1 hét mulva kész is volt és hoztam el....marha jó volt ,de nem volt igazán erős!!!!!!Szabi következő nap kezelésbe vette a dolgokat és most több mint 230 lóerő az autó!

Sajna több dolgot ki kellett cserélni,mert féltem a széteséstől,ilyen pl.:lendkerék,kuplung szerkezet,tárcsa,helyébe,a SACHS Szettje került be,1tömegű lendkerék,kinyomószerkezet,kevlártárcsa.A kipuffot kiheréltük(Basszott jó hangja van),valamint az EGR-t lefalaztuk!!!!!Már töröm a fejem a következő okosságokon,majd még erről is írok!!!!!

Aktív résztvevője vagyok a péntek esti RACCÉKNAK,de a DRAGRACING-ra sajna nem tudok járni a munkám miatt,mert mindig egybeesik nekem valamivel!!!sok emberrel ismerkedtem,meg itt a CS-n,szerintem többen utálnak mint szeretnek,de sajna van egy buzi stílusom,de itt most leírom,hogy én mindenkit szeretek!!!!!!!

Köszönettel tartozom az alábbi embereknek:Pici feleségemnek Sacinak,aki mindenben támogat,öcsémnek,Ferenc Marcinak(Bosch service)a segítségekért és a sok alkatrészért,Krisztiánnak a szerelésért,Sanyinak,Kollár Szabinak a programokért,meg hogy elvisel!:D,Master barátomnak,Tibi barátomnak,Honditának

CS-n köszönet a SEATOSOK fórumba írkálok közül:Betti,Morvai Gabi,Kajtárék,jerryboy,leon cupra4,,...nekik az elviselhetetlen stílusomért,meg hogy még egyáltalán szóba állnak velem!!!!!

Még valami, Peti nyugodj békében

Hát egyelőre ennyi,a változásokról majd még írok!!!Legyetek jók