2004. 08. 13. VAlami elkezdődik... Felmarkolom az összegyűjtött zsetont és elindulok, kb a 23. használtautó kereskédesben ahol minden autó 7 számjegynél kezdődik, találok egyet ami megfelel a pénztárcámnak. Sötétszürke, bal eleje még sötétebb szürke, hátsó üvegeken lila fólia, rádió semmi, kormány foszlik, de milyen embléma van rajta?... VW! Ez kell nekem! Kereskedő már hozza is a kulcsot, közben próbál lebeszélni, hogy már hónapok óta itt áll, és sok jobb is van itt. Beülök, kulcs elfordit, motor már jár is, tökéletes! Próbakör, elkelt! Habár nem hibátlan a verda, sőt.., de az enyém!
2004. 08. 14. MEgkezdődik az alakítás :)) Először motor, futómű átnéz, aztán beltér kitakarít, valami rádió hogy szóljon is. Pár hónap szünet, pénzgyűjtés, mikor összejött megint egy kisebb összeg, megadta magát a vízpumpa, akkor már cseréltem egy vezérműszíjat is( ha már lúd..:)) 2005. február. Bekerül egy központi zár, egy kicsit komolyabb CD-s rádió. 2005. augusztus. Bővül a biztonság egy riasztóval, parkolóban már felfigyelnek a pittyegésre:) Közben folyamatosan frissülnek a motoralaktrészek is, gyertyák, kábelek, hengerfej és szelepfedél tömítés, vákumcsövek, stb..Kezdem kiismerni a gépezetet. Hangrendszer is alakulgat. Elkezdem tervezni az új színt és külsőt.
2006. nyár 07.08.Tesóm bekapcsolja a flexet.
2006 07.23. Kikapcsolja a flexet:D Sok csiszolás, kapalapálás, régi gittnyomok eltüntetése. Karosszéria 4 bakon szórógittezve áll az udvaron. Kérdés: hogy lesz ebből autó? Hamar és gyorsan, fényezés, és összelegózás. Hosszú éjszakák, sok munka és 5 hét után elfordul a kulcs, Újra! Kigurulok a garázsból, és ismét az az érzés fog el ami a megvételkor :))))
Mindenki azt hitte, hogy ezzel kész az autó, de én tudtam hogy az alagút vége még odébb van. Elkezdődőtt a hifi fejlesztése és a beltér elképzelés szerinti megvalósítása. Beltér kezd alakulni, hifi még messze sem kész. A csinosítás mellett jöttek a szokásos gondok is, váltó 5. sebesség, kuplung és társai, de mindig sikerült hamar viszaállítani az utakra. 2008-ban eljutottam az első tuningtalira is. Aztán utánna rövidesen még egyre. Az elmúlt 1 évben nem sok változtatás történt, csak a szokásos karbantartások. Amit meg is hálál a kis vas, sok érdekes arcot látni 1-2 éves verdákból kinézni a piros lámpáknál, sokan pedig nem hiszik hogy bizony 22 év és több mint 200ezer km áll mögötte.

2009. nyár: újabb tervek vannak születőben, alkatrészek beszerzése már megkezdődött, ha minden összeáll, ismét megújul a gépSárkány! Egyelőre nem mondok róla mást,
csak amit egy VW-s barátom szokott: CSak a gyári!

KATTINTS IDE A BEJEGYZÉSHEZ TARTOZÓ GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!