Üdv!

Opel Astra 1.4 központi injectoros (c14nz)

A gond az kérem szépen, hogy ma már nem lehet megbízni csak úgy senkiben!

Meglehetősen hosszú lesz,  szakembereknek és olvasni szeretőknek ajánlom :)

Problémám volt a "sárkánnyal" (se garázs, se szerszám, se idő), elmentem hát malackához... akarom mondani egy helyi "Autószerelő mesterhez", akit ráadásul adott városban még ajánlottak is... Kedves a fogadtatás, persze mindent lehet: vezérműtengely csere volt a project, első fékbetét cserével.

Kész a járgány, el lehet vinni, boldog vagyok, 20 ezerrel olcsóbb lett, mint az első árajánlat ugyan szála nélkül, de örömmel fizetek.

Az első 28 méter megtétele után, már érzem, hogy valami nem stimmel, persze visszafordulok, mondom az embernek, hogy nem úgy megy az autóm, mint amikor ide hoztam kopott vezérműtengellyel...

Kapom a gyors választ, h ez egy öreg Astra, ne várjak csodát :-o

Azt kihúztam az emberből, hogy a gyújtásomat vissza állította gyárira, mert SZERINTE sok volt az neki :o (Sikolt hengerfej, könnyített lendkerék, emelt üzemanyagnyomás mellett persze, hogy volt előgyújtása MESTER ÚR!!!)

Ott hagyom az embert, (persze többször meglátogattam utánna is) gyötrődök a gyújtással, semmi eredmény, telnek a hetek, és a napi 100km-ek... Egyre szörnyűbb állapotok uralkodna, egyre szarabbul indul, és egyre többet eszik a kis autóm, amikor is észre veszek egy kis benzin foltot az injektorom tetején...

Műanyag vacak levesz, gyújtás, és ömlik a benzin a szívócsonkba, mert a befecskendező fej második "O" gyűrűje nincs a helyén, a lefogató lemezke elgörbülve...

Kérdés: ha tudta az ember, hogy hozzányúlt, akkor mér nem hárította el a hibát azonnal... elfelejtette? Nem gondolta, hogy azt el lehet baszni?

Helyreállítom a hibát, kisimul a járás :) ...

Megyek egy kört, boldog vagyok, kiszállok, jár a motor, és az egyik pillanatban... megszólalt egy tücsök a motorban, egyre hangosabban és hangosabban!!! Motor leállít, beindít, tücsök megvan még... leállít... gondolkozik:

- ömlő benzin
- kb. 5000 km
ergó felhigult az olaj...

nívó ugyan rendben, de a szaga alapján csoda, hogy fel nem robbant a karterom...

2 Olajcsere meg azóta megtett 15000km után, elérte a motorom a kávédaráló címet, és nem állhat meg (minden nap minimum 60km)

Ígyhát most motort építek. Tipikusan f@sz nélkül b@szni esete... ja és még nem szedtem szét 4 üteműt soha :D
De szemmel láthatóan haladok :)

Mindenkinek, aki hozzáértőnek tartja magát, és van jó ötlete, amivel egy c16nz-t meg lehet bolondítani egy kicsit, anyagilag ésszerűen, várom tanácsát, hozzászólását, vagy ha csak majdnem így jártál mint én, akkor is :)

KATTINTS IDE A BEJEGYZÉSHEZ TARTOZÓ GALÉRIA MEGTEKINTÉSÉHEZ!