Két ülés, középmotor, hátsókerék hajtás és targa tető - az 1984 óta gyártott Toyota MR2-est nem véletlen nevezik a szegény ember Ferrarijának. Ez a példány pedig garantáltan sokat meg is szorongatna az olasz istálló tagjai közül!

A motorikusan teljesen átépített példányt az arizónai RaceLab műhely jegyzi, a módosítások lelkét pedig egy igen erősen megturbózott Honda K20 VTEC erőforrás jelenti. A középen elhelyezett kétliteres négyhengeres motor cirka 900 lóerőt tejesít keréken mérve (főtengelyen jó eséllyel már négy számjegyű az eredmény) mindez az MR2-es alig 1.000 Kg-os tömegéhez párosítva hihetetlen menetteljesítményt eredményez.

Hogy a gyakorlatban ez mit is jelent, kiderül az alábbi videóból, melyben a kis méregzsák olyan autókat nyom le, mint egy V8-as turbós LS1 blokkal szerelt 700 lovas Mazda RX7, vagy egy 1.300 lóerős AMS Nissan GT-R. Sőt mi több, rendesen megszorongat egy BMW S1000RR sportmotort is a floridai éjszakában.

Elképesztő, mekkorát megy a gép! wow