Honda Civic

Népszerűség: 9.97
Zoltheska
Zoltheska autója
Népszerűség:
9.97
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
VISSZATÉRTEM!!!

1/8 mérföld
Nincsen VTi Hondám. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom Vtec. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 7000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Hondámat a Hyundai-jal.
Büszkén gondolok a CRX-re, az S2000-re és számos más Honda típusra. Szeretem a Skunk2 alkatrészeket, a Nissin fékrendszert, , a 16 szelepet és az Integratengelyt, a hátsó tárcsaféket és a Plasma számlapot. Itt élek Európa szívében. Fordulatszámban Mi vagyunk a császárok, és igenis a Hondában vannak a legjobb motorok!
HONDA, én igy szeretlek…!!!

Honda nem egy autó típus a sok közül. Akinek volt már Hondája, jól tudja, hogy Hondásnak lenni egy életérzés. A Honda-auto.hu portált azoknak készítettük, akik imádják a Hondát. És ha Te, kedves látogató, még nem vagy Honda rajongó, hát időzz el azért egy kicsit ezen az oldalon, hogy megérzed a szelét annak, milyen ez a sportos de kényelmes, dinamikus de a luxus kivitelű márka. Miért rajonganak érte milliók, miért más, ha elmondhatod magadról, hogy Hondás vagy. Mi Hondások nem vennénk mást már soha. Hondások és leendő Hondások, reméljük közös örömünkre használjuk majd a Magyar Honda rajongók oldalát, a http://www.Honda-auto.hu portált!


1/4 mérföld

Akkor lesz más autóm Hondán kívül, amikor a pokol befagy, s Hitler meg Júdás korcsolyákat osztogat. Azért nem pontozom csillagos tízesre, mert Hondásnak lenni nem arról szól, hogy egy luxusban ülsz, ahol nem érzed meg a városi gödröket, meg spórolsz az üzemanyagon, s egy téli gumi 6000-be kerül. Hondásnak lenni annyi, hogy ha sz@r, pocsék hangulatod van, akkor beletaposol a gázba, s ahogy meghallod a motor hangját, egyszerűen nem bírsz nem röhögni. Kétlem, hogy a kategóriájába készítettek volna ennél jobbat. Még ha anyám mondaná, akkor sem hinném el...

Max. sebesség
200 km/h volt,de az asszony már rikoltozott, hogy jajj lefényképeznek, lefényképeznek...mondom neki: Magadnál vagy? Itt Mexicoba?...XDDD
Teljesítmény
114 ló
Tömeg
1065 kg
Nyomaték
134 Nm/5400 rpm
1. -60 km/h .....-7000 rpm
2. -110 km/h .....-7000 rpm
3. -155 km/h .....-7000 rpm
4. -200 km/h .....-6950 rpm ,de még mehetett volna...persze Mexico-ban...ööö izé Németbe...na ezt hogy magyarázom ki?...XDD
5. -öööö izé..nem sikerült felkapcsolni...még...:-DDD
Motor
Motor
D15Z8 1.5 Vtec-e
Hajtás
Elsőkerék
Elektronika
Gyári
Légszűrő
Gyári
Kipufogó
Gyári rendszer + egy HD Racing Sport hátsó dob, ja meg a középsődob kilyukadt, és szanálva lett...helyette 1 cső van, brutális a hangja,de majd szelídítek rajta...
Gyújtás
Gyári,de BRISK gyertyákkal...
Egyéb
A DOHC VTEC motorok rendkívül erősek és nagy teljesítményűek. A B16A egyszerű utcai használatánál először 160, napjainkban pedig 170 lóerőt hozott ki a gépből. A finomhangolt szuper B16B motor az új JDM EK-szériánál, tehát a Honda Civic Type-R típusnál 1595cm3-nél 185 lóerőt termelt.

A DOHC VTEC kiváló teljesítményt nyújt magánál az utcai változatánál is. Ugyanis az E-DC2 Integra Si-VTEC motorja 180 lóerőt hoz ki 1797cm3-is DOHC VTEC B18C motorjával. Ez felér az RPS-13 típusú, DOHC Turbo-Intercooled motort használó Nissan 180 SX, 1, 8 literes, „csak” 175 lóerős géppel.
A VTEC motorok egyik alternatív változata, ahol a Honda ezekben a motorokban speciális, ugyanakkor minőségi kipufogórendszert használ. A SOHC VTEC motorokat gyakran állították a DOCH VTEC ’másodhegedűseként’, de ez az állítás téves. Ugyanis a SOHC motorfejek sokkal keskenyebbek és ezáltal könnyebbek, mint nagyobb és jobbnak titulált DOCH testvérének. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy a SOHC motortípus sokkal ’kívánatosabb’, mint a DOHC engine. Így tehát elmondhatjuk azt is, hogy a SOHC VTEC kategóriájában a legjobban sikerült modell.

A SOHC himbái el vannak választva egymástól, ugyanakkor továbbra is szomszédságban állnak egymással.
A SOHC VTEC kivitelezésénél, a Honda két himba közé tett egy „vadasabb” vezérlőbütyköt a szelepek kifogástalan működése végett.
A SOHC VTEC motorok az alap SOHC motortípus továbbfejlesztett és nagyobb teljesítményt adó motorok közé sorolandó. A D15B típusú motort, melyet a Civic/Civic Ferio VTi modellek (EG-szériánál 1991 - 1995 között) használtak, 130 lóerőt voltak képesek produkálni 1493 cm3 mellett. Ezt a fajta motort egyébként erősebb, 1, 6-os vagy butított 1, 8 literes DOHC motoroknál szokták használni!
A SOCH motoroknál használt VTEC technológia egyik változata a VTEC-E implementáció (E vagy Economy). A VTEC-E kifejlesztésénél azt az elméletet követték a mérnökök, hogy a levegő keringjen a motorkamrákban, így előállítva több levegőt és plusz üzemanyagot. A VTEC-E munkavégzés közben egy szelepet mindig inaktívvá tesz.
A SOHC VTEC-E motortípusnál egyetlen vezérlőbütyköt építettek rá a vezérműtengelyre. Igazából ez vezérlőbütyök egy ’gyűrű’ formáját adja. Működés közben ez azt jelenti, hogy motorhoz tartozó himbát nem fogja aktiválni, ami azt a tulajdonságot hordozza magában, hogy a motor valójában 12 szelepes módon fog működésbe lépni. Ennek a végeredménye egy örvénylő ciklus lesz. A VTEC eközben aktiválni fogja a szelepeket, így akár 16 szelepes módban is üzemelhet a motor kiváló fordulatszám mellett. A Honda mérnökei kifejlesztettek egy olyan adagoló rendszert 12 szelepes változatnál, melynél a levegő-üzemanyag aránya körülbelül 20:1.
Így a SOHC VTEC-E motor hajtotta EG-széria típusú Civic ETi kedvező üzemanyag fogyasztással rendelkezik, tehát fogyasztása literenként 20 km, vagy jobb!
Érdemes megjegyezni, hogy a 1, 5 literes SOHC VTEC-E motor, melyet a JDM Honda Civic ETi típus használt, 92 lóerős volt. Ez lényegesen kevesebb mint amit egy alap 1, 5 literes 1.5l SOHC motor produkálna, mely a kettős Keihin porlasztókkal eléri a 100 lóerőt. A SOHC VTEC a D15B típusú motornál 130 lóerőt könyvelt el. Ez bizony 30%-kal több mint az alap SOHC motor teljesítménye!
Most hasonlítsuk össze a SOHC VTEC és a SOHC VTEC-E motortípusokat. A Honda mérnökei rájöttek arra, hogy a kettőt össze is lehetne ’olvasztani’, tehát a kettőből készíteni egyet. Végül így alkották meg a 3-szakaszos VTEC-E motort. A 3-szakaszos VTEC-E technológiát a D15B típusú, 1, 5 literes SOHC motornál használják, mely így dupla teljesítmény ad a motornak.

Nyári felni konfiguráció
Gumi
Nyáron: TOYO Proxes T1-R 195/50 R15
Télen: Kormoran 185/65 R14<--nyugdíjazva,helyette:
Michelin Alpine A3 GRNX 185/60 R14
Felni
Nyáron:Hijoin Racing Series R15
Télen:Gyári Honda R14 lemezfelni
Futómű
Rugók
H&R rugók,40mm-el ültetve elől-hátul...aztán úgylehet van az 80mm is.....mert nagyon lent van,és rohadt stabil a gép.....
Gátlók
Gyári elől, Monroe hátul
Fékek
Gyári, elől-hátul tárcsa, eredeti japán betétekkel hátul, elől pedig sportbetétekkel...
Merevítők
-
Egyéb
-
Külső Optika
Karosszéria
Fekete fóliás ablakok...
Légterelők
ITR-szárny és Vti-s toldat elől-hátul feketére lefényezve...
Kiegészítők
Első lámpáimat le kellene cserélnem (valamelyik előző tulaj megégette az erősebb izzóval....)...valamire... <-- Lecserélve gyárira...
Fénytechnika
H-4 Bixenon 55W K4300
Dekor
Civic nation:

http://www.youtube.com/watch?v=VUxuMHHJxCs )
Belső Optika
Festés, dekor
Belül fabetét,és plüss-kárpit....imádom...
Ülések
Gyári,plüss...olyan kényelmes....
Kormány
Gyári,szervós,légzsákos...
Kiegészítők
-
Fénytechnika
Majd ki szeretném cserélni a műszerfal megvilágítást kékre..
Egyéb
-
HIFI / Multimédia
Fejegység
Alpine CDE-104 BTi
Erősítő
Kicx KAG-47
Hangszórók
Kicx ALQ 6.2
Egyéb
Mélyláda: DLD Acoustics 500W

Legfrissebb képek

Hajdúszoboszlón

A pólómon is ez...

A Civic új eleje

Rollny-val a tesa-mmal.

Tökölön EndrúCrx-el...

Találkoztam Petoccsal...

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

ZTM Petya
#7754
2012. március 10. 10:42
Jó hétvégét
0
gegecivic
#7753
2012. március 09. 07:48
Pénteki
0
ZTM Petya
#7752
2012. március 09. 07:01
Jó reggelt!
0
ZTM Petya
#7751
2012. március 08. 06:37
0
ZTM Petya
#7750
2012. március 07. 08:05

0
ZTM Petya
#7749
2012. március 06. 08:54
Jó reggelt!
0
gegecivic
#7748
2012. március 05. 09:59
Napos hétfői
0
ZTM Petya
#7747
2012. március 05. 08:16
0
ZTM Petya
#7746
2012. március 04. 08:49
0
Szólj hozzá Te is!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
ZTM Petya
#7754
2012. március 10. 10:42
Jó hétvégét
gegecivic
#7753
2012. március 09. 07:48
Pénteki
ZTM Petya
#7752
2012. március 09. 07:01
Jó reggelt!
ZTM Petya
#7751
2012. március 08. 06:37
ZTM Petya
#7750
2012. március 07. 08:05

ZTM Petya
#7749
2012. március 06. 08:54
Jó reggelt!
gegecivic
#7748
2012. március 05. 09:59
Napos hétfői
ZTM Petya
#7747
2012. március 05. 08:16
ZTM Petya
#7746
2012. március 04. 08:49
ZTM Petya
#7745
2012. március 02. 08:01
ZTM Petya
#7744
2012. március 01. 07:59
ZTM Petya
#7743
2012. február 29. 06:55
ZTM Petya
#7742
2012. február 28. 07:32
ZTM Petya
#7741
2012. február 27. 08:43
ZTM Petya
#7740
2012. február 26. 10:05
Vasárnapi...
gegecivic
#7739
2012. február 25. 19:40
Szép estét
ZTM Petya
#7738
2012. február 24. 07:00
ZTM Petya
#7737
2012. február 23. 06:48
Jó reggelt!
ZTM Petya
#7736
2012. február 22. 06:24
ZTM Petya
#7735
2012. február 21. 06:23
Keddi...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 7954 találat 398 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.