Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2002
- Tulajdonában
- 2012 óta
- Kivitel
- sedan
- Üzemanyag
- Benzin
Fogyasztás
- Városban
- 12 l/100km
- Országúton
- 7 l/100km
Teljesítmény
- Teljesítmény
- 200+
- Tömeg
- 1440 Kg
- Nyomaték
- 300+
Motor
- Motor
- 1.8 Turbó **
-Forge FMDV004
-új Fidanza 1tömegű könnyített alu lendkerék 4,2kg!
-új Sachs kuplungszerkezet-tárcsa-kiemelő erősítve by Stefan Zorst,
-új kevlározott kuplungtárcsa by Stefan Zorst
Safety Car: kb.400 Le
Race Car: kb. 650 Le 1.8T Quattro
- Hajtás
- Safety Car:
S4 B6 Quattro hajtás + S4 6 man váltó
Race Car:
S4 B6 Quattro hajtás + S4 6 man váltó
- Elektronika
- HKS Turbo Timer
Sprint Booster
- Légszűrő
- BMC CDA SP-01 Karbon Air Filter
- Kipufogó
- 76os nyílt rendszer, 2db S4 B6 végdobbal
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Safety Car/Race Car
225/40R18 Toyo R888
- Gumi méret
- 225/35 R19
- Felni
- Safety Car 18\\\" OZ Superleggera
[Race Car B]18\\\" OZ Allegerita[/B]
- Felni méret
- 8.5J×19" 5×112 ET35
Futómű
- Rugók
- Safety Car AP Gewinde állítható futómű
Race Car KW III állítható futómű
- Gátlók
- Powerflex mindenhol
- Fékek
- elől: 288\\\" sport mart Brembó helyett
Audi S4 nyereg + 345\\\" EBC Turbo Groove + EBC Yellow verseny betétek
Safety Car Jelenleg: 345\\\" EBC Turbo Groove+Porsche Cayenne 6 dugattyús féknyergek + EBC Yellow fékbetétek
Race Car 345\\\" EBC Turbo Groove+Porsche Cayenne 6 dugattyús féknyergek + EBC Yellow fékbetétek
Safety Car/Race Car:
S4 Devander
S4 ABS vezérlés
S4 főfékhenger
hátul: 255\\\" sport mart Brembó helyett
jelenleg: S4 4.2 V8 300\\\" Brembo sport fúrt/mart tárcsa, EBC betétek
- Merevítők
- első/hátsó
Külső Optika
- Karosszéria
- Safety Car:
Stage1:
gyári, S-line front cserélve S4-re (lökös rácsokkal együtt),
gyári, S4 díszlécekre cserélve,
gyári S4 felső rács,
gyári, S4 hátsó lökösre cserélve,
gyári S4 légterelő csomitetőre,
Race Car: \"Under Construction\"
- Légterelők
- gyári S4 felső-alsó rács
- Kiegészítők
- Safety Car optika / Race Car optika folyamatban..
- Fénytechnika
- lámpák S4 B6 Bi-xenonra cserélve, xenon ködlámpa
- Dekor
- gyári fabetét cserélve mattfeketére, gyári fellépők cserélve S4-re küszöbökre
Belső Optika
- Festés, dekor
- Safety Car optika / Race Car optika folyamatban..
- Ülések
- Safety Car:
gyári ülések cserélve S4 fűthető-elektromos Recarokra
Race Car:
Sparco versenyülések + Sparco 6 pontos övek
- Kormány
- S4 F1 váltós
- Kiegészítők
- Safety Car \"gyári belső\"
Race Car üres belső-versenyülések-csövezés..
- Fénytechnika
- S4 óracsoport
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Safety Car: Audi Concert
- Erősítő
- Safety Car: BOSS Audio Systems RIP-495 700W
- Hangszórók
- Safety Car:
gyári 8hangszórós + Alphasonic PSW-610
600W + 1F Kondenzátor = 133 Db
Race Car: 1.8T 650 Le motorhang :D
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Csak 1 díj az enyém, másik a haveré volt
Rengetegen voltak, kevesebbre számitottam.
Sok jó program volt, egész nap eltelt.
Rengetegen voltak, kevesebbre számitottam.
Sok jó program volt, egész nap eltelt.
0
Sajna a lökös nekem se lesz kész a hétvégi talira
0
Profilképek
Csak 1 díj az enyém, másik a haveré volt
Rengetegen voltak, kevesebbre számitottam.
Sok jó program volt, egész nap eltelt.
Rengetegen voltak, kevesebbre számitottam.
Sok jó program volt, egész nap eltelt.
Sajna a lökös nekem se lesz kész a hétvégi talira
ÜdVW, "kbel"-es parbajban az eselytelenek nyugalmaval indulok! Megitelesem szerint ez egy barati parbaj, evek ota tamogatjuk egymast az arenaban. Ugy velem, hogy KBEL-töl kikapni az arenaban nem szegyen.
Ertem, okes, amugy tenyleg nem kotekedesbol irtam ezeket.
A SACHS szerkezet egy kevlározott tárcsával tökéletes lesz! Ha nagyon bele akarsz merülni a tuningba, akkor mehet bele 1 tömegű lendkerék és lehet könnyíteni is rajta, de szerintem jó így ahogy van.
Most 3 bar-os MAP szenzorom van, vagyis 2 bar túlnyomást lát (+1 bar a légköri nyomás)
A tényleges trurbónyomásom max 2,5-2,6 bar, de ez nem stabil, mert a MAP szenzor mérési határán túl van. A 4 baros szenzorral stabil nyomást lehet írni a felső tartományban is, viszont ehhez át kell írni az egész programot. Mivel ez a mostani programom nagyon el lett találva, ezért még annak is örülnék ha nem lenne gyengébb az autó az újjal. 300 LE felett már nincs nagy lehetőség...
Te nem tervezel egy K04-es turbót a vasra? Az még jó móka lenne
Most 3 bar-os MAP szenzorom van, vagyis 2 bar túlnyomást lát (+1 bar a légköri nyomás)
A tényleges trurbónyomásom max 2,5-2,6 bar, de ez nem stabil, mert a MAP szenzor mérési határán túl van. A 4 baros szenzorral stabil nyomást lehet írni a felső tartományban is, viszont ehhez át kell írni az egész programot. Mivel ez a mostani programom nagyon el lett találva, ezért még annak is örülnék ha nem lenne gyengébb az autó az újjal. 300 LE felett már nincs nagy lehetőség...
Te nem tervezel egy K04-es turbót a vasra? Az még jó móka lenne
Ez most olyan célzásos érzést éreztem a sorok között
Audis tali lesz? Merre már?
Képeket majd told felfele face ra akkor hagy lássam majd
Képeket majd told felfele face ra akkor hagy lássam majd
Valahol megértelek és igazad van
Mikorra tervezek az ültetést?
Mikorra tervezek az ültetést?
Az a lényeg,hogy neked bejönnön a szín
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!