Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 12,5 mp gyári adat
- 1/8 mérföld
- Nem mértem még, nem tudom
- 1/4 mérföld
- Ezt se tudom de miért nem km-ben ez nem USA!!!
- Max. sebesség
- Még olyan nem volt
- Teljesítmény
- 110 paripa
- Tömeg
- 1360 Kg
- Nyomaték
- 155Nm/4250ford
Motor
- Motor
- 1761 cm3
82(112)/5500 KW(hp)/RPM
114.3/4250 lb-ft/RPM OR 155/4250 Nm/RPM
- Hajtás
- 5 sebességes váltó
- Elektronika
- Gyári
- Légszűrő
- Gyári
- Kipufogó
- Gyári
- Gyújtás
- Gyári
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári: 185/70R14 Falken
Téli: 185/65R15 Semperit Wintergrip & Continental T800
- Felni
- Nyári: lemezfelni gyári dísztárcsával 185/70R14
Téli: lemezfelni gyári dísztárcsával 185/65R14
Futómű
- Rugók
- Gyári
- Gátlók
- Gyári
- Fékek
- Tárcsafék elöl
Dobfék hátul
Külső Optika
- Egyéb
- ............./´¯/)............(\¯`\..................
............/....//.............\\....\..............
.........../....//...............\\....\.............
...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\.............
.././.../..../..../.|_......_|.\..\....\...\.\.......
(.(....(....(..../.)..)...(..(.\....)....)....).).....
.\................\/.../....\...\/................/..
..\................. /........\................../...
....\..............(............)............../.....
......\.............\.........../............./.......
Belső Optika
- Kiegészítők
- Biztonsági gyermekzár a hátsó ajtóknál, Biztonsági öv: állítható magasságú elöl, Biztonsági övfeszítő rendszer: pirotechnikai, Csomagtérroló, Elektromos ablakemelők elöl, Fejtámlák elöl-hátul, állíthatók, Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS], Fényszóró-távolságállítás belülről, Figyelmeztető hangjelzés a fényszóró bekapcsolt állapotára, Fordulatszámmérő, Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés, Időóra: digitális, Indításblokkolás, Kárpit: velúr, Kartámla hátul, Katalizátor, Kormánykerék: magasság-és távolságállítású, Központizár, Külső visszapillantó tükrök: belülről állíthatók, Légzsák a vezető-és utasoldalon, Napi kilométer számláló, Pótféklámpa [harmadik féklámpa], Rádió-magnó előkészítés [antenna, 6 hangszóró], Szélvédőüveg hátsó: fűthető, Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon, Szervokormánymű, Színezett üvegek, Tetőcsomagtartó sín, Ülések hátul: lehajtható és osztható, Ülések: állítható magasságú vezetőülés, Ütközésvédelem: oldalsó merevítés az ajtókban, Vészhárítók a karosszéria színében
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Gyári PHILIPS
- Erősítő
- Nincs
- Hangszórók
- 6 db gyári helyen
- Egyéb
- 10 jel, amiből tudod, hogy basszus függő vagy:
1. Csengőhangod 20 és 40 Hz között van
2. Csak egy hét után veszed észre, hogy kicsúszott a remote kábel az első szett erősítőjéből
3. Azt nem tudod, hogy miről énekelnek a zenében, de azt igen, hogy az adott rész hány Hz-es.
4. Még Chuck Norris is kiszáll az autódból, mert nem kap levegőt
5. Klíma? 20 Hz!
6. A gyorsétteremnél nem tudják beadni az autóba a kajás papírzacskót
7. Klausztrofóbiás emberek pánikba esnek, mert a tető és az ajtók mozognak
8. El a kezekkel a szivargyújtótól! Elvész 0,2 Volt!
9. Nem viszel magaddal embert, mert csökkenti a hangnyomást
10. Duda? ZzZzZz-ZzZzZz!
11. Hé haver, szakad a szélvédőd. Basszus, hol van a kamerám!
12. Ha feltekered a hangerőt, amíg a zene tart 20 km/h-val többet mutat a kilométer órád
13. Hova tűnt az ötezresem?
14. A villanyrendőrnél kiszállnak az emberek az autóikból, és azt állítják, hogy beléjük mentél
136dB alatt: Ha ennyit nyom az autó, bajok vannak. Szégyeld magad.
139dB: Ez teljesen elég a jó muzsikához. Egy 30-as átlag szub, reflex dobozban ennyit kell, hogy tudjon.
142dB: Lehengerlõ dinamika. Sajna, pár éve még csak ennyi volt a Magyar rekord.
145dB: Az autó elemei önálló életet kezdenek élni. Jól masszíroz, gondjaid lehetnek a hajhagymáiddal.
148dB: Most már a táj is ugrál. Nem tudod leolvasni barátnõd nevét a telefonod kijelzõjérõl.
151dB: Kezd érdekes lenni a dolog. A szemedbõl folyik a könny, a torkodon nem jön a levegõ (úgy, ahogy kéne)
154dB: Ha most lehúzod az ablakot, a kerületben (kb. 2 km) a haverok tudni fogják, merre jársz.
157dB fölött: Néhány, központi idegrendszerrel nem rendelkezõ idióta még ezt is kibírja.
165dB fölött: Ha bent ülsz, és ennyit látsz a mûszer kijelzõjén, akkor te már tudod, létezik túlvilág.
175dB fölött: Az autód atomjaira hullik szét.
Levegőrészecske elmozdulás mértéke adott időintervallumban személygépjárműben = SPL
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
0
Te mekkora király vagy
Na...Nem para megldom ;)
De megkérdezhetem mi ennek az oka?
Na...Nem para megldom ;)
De megkérdezhetem mi ennek az oka?
0
ezt pü-ben akartam
0
172098-172106-172108-172110-172112-17 2115-172116-172122-172123-172124-172128-172138
ezekre nem vállalkoztam, ha 200asra van állítva, akkor is 10 percig kellene visszalapozni hozzá.
kérd meg jettamk2-t vagy Casper85-t, mert erre nem volt most erőm.
de nekik kell a gyakorlás.
a frissebbeket én kitöröltem, bocsi
ezekre nem vállalkoztam, ha 200asra van állítva, akkor is 10 percig kellene visszalapozni hozzá.
kérd meg jettamk2-t vagy Casper85-t, mert erre nem volt most erőm.
de nekik kell a gyakorlás.
a frissebbeket én kitöröltem, bocsi
0
0
Profilképek
Te mekkora király vagy
Na...Nem para megldom ;)
De megkérdezhetem mi ennek az oka?
Na...Nem para megldom ;)
De megkérdezhetem mi ennek az oka?
ezt pü-ben akartam
172098-172106-172108-172110-172112-17 2115-172116-172122-172123-172124-172128-172138
ezekre nem vállalkoztam, ha 200asra van állítva, akkor is 10 percig kellene visszalapozni hozzá.
kérd meg jettamk2-t vagy Casper85-t, mert erre nem volt most erőm.
de nekik kell a gyakorlás.
a frissebbeket én kitöröltem, bocsi
ezekre nem vállalkoztam, ha 200asra van állítva, akkor is 10 percig kellene visszalapozni hozzá.
kérd meg jettamk2-t vagy Casper85-t, mert erre nem volt most erőm.
de nekik kell a gyakorlás.
a frissebbeket én kitöröltem, bocsi
szia. irtal 1 privit de nem tudom elolvasni
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!