Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 13 sec alatt
- 1/8 mérföld
- -
- 1/4 mérföld
- -
- Max. sebesség
- 160+
- Teljesítmény
- kb100 Le
- Tömeg
- 950 Kg
- Nyomaték
- 120 Nm/5500rpm
Motor
- Motor
- 1500 Kasza tuningmotor,Havassy vezérműtengely,nagyszelepes hengerfej,tágított-polírozott csatornák,könnyített főtengely,tűzkarikás blokk,Mahle 83-as dugók,tágított-polírozott szívósor,könnyített lendkerék, 110/105-ös fúvókák Solex karburátor, polír tűte byfx féle,2110-es olajteknő
- Hajtás
- 5 sebességes gyári
FWD
- Légszűrő
- körbenyitott légszűrőház
- Kipufogó
- Janó 50-es sportrendszer 90-es véggel
- Gyújtás
- DENSO
ROXEL VGC 120 programozható gyújtás MAP szenzorral
- Egyéb
- -
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 195/50 Barum Bravuris
175/65 Kléber téli
- Felni
- RH 15" ET 25 + 2,5 centis nyomtávszélesítő hátul
Fiat Punto II-es 14" lemezkerék télre
Futómű
- Rugók
- rövidítve /kb 8 centit ültet/ keményítve
- Gátlók
- Kárászy sport
- Fékek
- Elöl: 260mm(!) hűtött(!) tárcsa 2112 féknyereggel
Hátul: 240mm tárcsa(!) 2108 féknyereggel
Hidraulikus kézifék
Peugeot 405 fékszervó és főfékhenger(!)
- Egyéb
- kemény szilentek
Külső Optika
- Karosszéria
- sárvédők elöl-hátul 2 cm szélesítve
tankbeöntőajtó lefalazva,beöntőnyílás áthelyezve
alu tanktető
Alfa 147-es külső kilincsek(!)
kis sport tükrök
átalakított első lökhárító
rendszámtartó eltüntetve kb 6 centivel megtoldva
hosszú géptetősre alakítva
géptető morcosítva
oldalvillogók, emblémák eltávolítva
jel nélküli rács
- Légterelők
- -
- Kiegészítők
- -
- Fénytechnika
- első lámpák átalakítva,
fekete belső Osvar búrákkal
fehér indexek
piros hátsó búrák
- Dekor
- motor rendszám elöl (hivatalos)
- Egyéb
- Citroen C3 gyöngyházkék metál (KMY)
kék sávos első szélvédő
színre fújt "B" oszlop takaró
Belső Optika
- Festés, dekor
- teljes fekete belső/szőnyeg,kárpitok/
szürke szövet tetőkárpit
- Ülések
- Kadett/Astra Gsi
- Kormány
- Sport bőr
- Kiegészítők
- alu pedál
alu váltógomb
króm ablaktekerő karok (2101)
alu kézifékkar
színrefújt poroltó Samara Club Hungary felirattal
színrefújt klasszikus elsősegélydoboz
- Fénytechnika
- -
- Egyéb
- 2103/06-os Lada műszerek(eredeti cirill betűs)
Ford.számmérő
töltés
benzin
km/h
olajnyomás
vízhőfok
távis centrálzár
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- -
- Erősítő
- -
- Hangszórók
- -
- Egyéb
- www.automobil-service.hu
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
rövid orrú csacsi átalakítása hosszú orrúvá nem csak annyiból áll, hogy kicseréled a két sárvédőt+motorháztetőt???
0
gabor.com
#88
2005. április 21. 07:08
A hosszú orrú csacsiból szerintem is brutál morcosítást lehet kreálni. De ez a műanyag betétes megoldás ez tényleg szar. Nekem is vagy fél újnyi rés van a szemöldök és a betét között. Gáz.
Rakd össze talira.
0
Napokban sajnos tragédia történt, egy Hondás telefonáló hölgy közreműködésével csúnyán megsérült a Szamár jobb oldala.Már fényezőnél van de nem tudom készen lesz-e péntekre,ha igen akkor üveghangon rakjuk össze és természetesen ott leszünk.Még egyszer köszi a meghívást vigyázzatok a Batmobilokra.
0
Köszi a pontokat.Nos a morcosítással kapcsolatban az a helyzet,hogy amikor az autó készült nagyából két éve,még nem volt a bontóban hosszú orrú Samara amiből lehetne igazi morcit csinálni, a mostani keretesből pedig szerintem nem az igazi, túl sok rés marad.kiszerelhetetlen lesz a lámpa szóval szívás.A hűtőmaszkon viszont gondolkozom csak nem nagyon jutottam még közel a végső változathoz.
0
Profilképek
Ritkán tetszik meg nekem Lada...
Ezen az oldalon a tien a második.
Ezen az oldalon a tien a második.
Aztatyűha!! Végre egy nemkispályás Samara tuning! Tényleg szép.......10p.
rövid orrú csacsi átalakítása hosszú orrúvá nem csak annyiból áll, hogy kicseréled a két sárvédőt+motorháztetőt???
gabor.com
#88
2005. április 21. 07:08
A hosszú orrú csacsiból szerintem is brutál morcosítást lehet kreálni. De ez a műanyag betétes megoldás ez tényleg szar. Nekem is vagy fél újnyi rés van a szemöldök és a betét között. Gáz.
Rakd össze talira.
Napokban sajnos tragédia történt, egy Hondás telefonáló hölgy közreműködésével csúnyán megsérült a Szamár jobb oldala.Már fényezőnél van de nem tudom készen lesz-e péntekre,ha igen akkor üveghangon rakjuk össze és természetesen ott leszünk.Még egyszer köszi a meghívást vigyázzatok a Batmobilokra.
Köszi a pontokat.Nos a morcosítással kapcsolatban az a helyzet,hogy amikor az autó készült nagyából két éve,még nem volt a bontóban hosszú orrú Samara amiből lehetne igazi morcit csinálni, a mostani keretesből pedig szerintem nem az igazi, túl sok rés marad.kiszerelhetetlen lesz a lámpa szóval szívás.A hűtőmaszkon viszont gondolkozom csak nem nagyon jutottam még közel a végső változathoz.
10p
Te jössz a samara talira?23.án lesz a pogányi reptéren.Elötte tali a Tesco parkolóba.Több infó a Dr Úrntól.
Ö a kihelyezett hírdető.
Te jössz a samara talira?23.án lesz a pogányi reptéren.Elötte tali a Tesco parkolóba.Több infó a Dr Úrntól.
Ö a kihelyezett hírdető.
Dénes
#78
2005. április 15. 19:19
Nagyon szép Lada. Öröm ilyet látni a sok nyugati vas mellett!!
amit most írok az nem fikázás, csak egy javaslat, hogy a géped tökéletes tuning gép legyen: hűtőmaszkot kicserélhetnéd vmi másra, a motorháztető morcosítása erősen javalott (nem szemöldök) na és egy kis küszöbtoldat.
csak így tovább
csak így tovább
Ha a másik kék csacsira 10 pontot adtam, akkor erre adok 9 et mert ez is gyönyörű, de a morcival mért állsz hadilábon ? Vagy tervben van ? Csak igy tovább.
Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek. Gabor.com, az első vonószemről természetesen mi is megfeledkeztünk de a lelkes baráti körnek köszönhetően mindíg jön egy szervízautó.A belsőt mi fújtuk feketére mert a gyári szürkészöldes nem volt túl szép.A talira igyekszem megjelenni.Köszi a meghívást.
Az első rendszámodom úthenger ment át
Szépen le van satírozva minden képről, csak a főképen hagytad meg!
Mai 10 pont
Szépen le van satírozva minden képről, csak a főképen hagytad meg!
Mai 10 pont
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ezen az oldalon a tien a második.