BMW E30

Népszerűség: 9.16
szili1
szili1 autója
Helyezés:
1185
Kategória:
Tuned
Párbajok
Nyert:
4
Vesztett:
3
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
olcsón autófényezést vállalok ha valakit érdekel hivjon tel.:70/5421572
Max. sebesség
180KM/h óra szerint eddig!!! :D
Teljesítmény
115LE
Tömeg
1050 Kg
Motor
Motor
1.8 benzin
Hajtás
hátsókerék
Elektronika
motronic computeres vezérlés
Légszűrő
directszűrő
Kipufogó
55-ös rendszer gázgyorsítóval és sporttobbal
Nyári felni konfiguráció
Gumi
195/45 R16 HANKOOK Ventus prime
Felni
azev A 16"
Futómű
Rugók
60/40 ültetőrugó
Gátlók
gyári
Fékek
elöl hűtött juggatott sport tárcsa
hátul dob
Egyéb
elöl 2 cm-es, hátul 4 cm-es nyomtávszélesítő pogácsa
Külső Optika
Karosszéria
hátul kb 3 cm-es szélesítés
antenna helye lefalazva
díszlécek helye lehegesztve
Fénytechnika
kék-fehér egyedi fényezés elválasztó mintával 1-be kötve
HIFI / Multimédia
Fejegység
pioneer DEH-P7900UB
Erősítő
blaupunkt velócity V2100 2X200W/1X600W:D
Hangszórók
elöl: 18-as pioneer az ajtóban + csipogó
kalaptartóban:nagy ovál pioneer 3way
csomagtartóban: 1000W-os 4 ohm-os JBL
egyedi ládában:D

Legfrissebb képek

ő már csak a mult!!:D:D:D

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

vik011
#95
2010. szeptember 15. 12:12
Biztos tévedek, de nem értek veled egyet!

Régen is gyártottak volna a mostani vastagságú (vékonyságú) lemezzel, és fújták volna vékonyan őket, csak nem volt technológiájuk. Ma már van.

Olcsó anyagból építkeznek??? Gondolom tudod milyen vegyészeti-fémipari fejlesztés van egy minimálisan vékonyabb/sokkal könnyebb, azonos vagy jobb gyűrődőtulajdonságú lemezben...

Nincs velük több gomnd, mint a régiekkel. Annyi, hogy nem tudod te otthon javítani, mert mindenhez számítógép kell. 20 éve sokkal kevesebb autó járt az utakon, viszont sokkal több robbant le útközben (mennyi-mennyi Lada, Wartburg, Trabant, Fiat, Golf állt az út szélén... - csak ezeknél pár szerszámmal megoldottad általában a problémát).

Miért nem hosszű távra gyártják őket? Persze, lecserélik őket az emberek, de ez volt ezelőtt 30 évvel is. Átlag német polgár az audit-mercit nem 20 évre vette akkor sem, következő modellel cserélte, csak akkor 6-8 év telt el közöttük nem 3-5, mint ma, és nem volt akkora választék, mint ma. Csak a szegényebb keleti régióban hiszik azt, hogy a franciák, németek, olaszok 30 évre vettek autót... (az utolsó 30 évre gyártott autók talán az álllólámpás merci, és a régi Saabok voltak) :)
0
Garrison87
#94
2010. szeptember 15. 12:11
így van, nem fél percig tart 1 előzés csak 2-3 másodperc, nem hátrány... plusz nem kell visszaváltani 3ba hogy történjen vmi és így még takarékosabb is ha már mindig ezzel jöttök
0
L2106-1
#93
2010. szeptember 15. 12:03
szerintem az erősebb kocsik nem csak pályákra jók.Ha meg akarsz előzni egy autót,esetleg nem kell Debrecentől-Sopronig elmenni,hogy biztonságosan összejöjjön!
0
vik011
#92
2010. szeptember 15. 12:02
Utcára nekem is egy 90LE-s Corsám van. Pélyanapokra pedig a bajor.

Jaja, E30-at ki sem tudom használni városban...
0
Robeszz
#91
2010. szeptember 15. 11:52
Jah, amúgy üdv itt, szép a kadett
0
Robeszz
#90
2010. szeptember 15. 11:48
Egyetértek! Én sem értem, azokat a magyar autósokat akik 200 meg 300 lóra nyomják az alapbol 100-150 lovas kocsijukat, de nem járnak vele pályákra. Akkor minek? A "jó minőségű" magyar utakon úgy sem tudják kihasználni, mert szétrázza a futóművet, ahol meg jó az út és mehetnének, ott kilóméterenként van egy trafipax, szóval nincs értelme. Szerintem egy 70-100 lóerős kocsi bőven elég a mindennapi használatra a magyar utakon
0
Retroo
#89
2010. szeptember 15. 11:33
0
Branti
#88
2010. szeptember 15. 11:14
Jó ránézni erre a verdára is! Üdw az oldalon!
0
Zero
#87
2010. szeptember 15. 10:52
zsírság
0
Szólj hozzá Te is!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
vik011
#95
2010. szeptember 15. 12:12
Biztos tévedek, de nem értek veled egyet!

Régen is gyártottak volna a mostani vastagságú (vékonyságú) lemezzel, és fújták volna vékonyan őket, csak nem volt technológiájuk. Ma már van.

Olcsó anyagból építkeznek??? Gondolom tudod milyen vegyészeti-fémipari fejlesztés van egy minimálisan vékonyabb/sokkal könnyebb, azonos vagy jobb gyűrődőtulajdonságú lemezben...

Nincs velük több gomnd, mint a régiekkel. Annyi, hogy nem tudod te otthon javítani, mert mindenhez számítógép kell. 20 éve sokkal kevesebb autó járt az utakon, viszont sokkal több robbant le útközben (mennyi-mennyi Lada, Wartburg, Trabant, Fiat, Golf állt az út szélén... - csak ezeknél pár szerszámmal megoldottad általában a problémát).

Miért nem hosszű távra gyártják őket? Persze, lecserélik őket az emberek, de ez volt ezelőtt 30 évvel is. Átlag német polgár az audit-mercit nem 20 évre vette akkor sem, következő modellel cserélte, csak akkor 6-8 év telt el közöttük nem 3-5, mint ma, és nem volt akkora választék, mint ma. Csak a szegényebb keleti régióban hiszik azt, hogy a franciák, németek, olaszok 30 évre vettek autót... (az utolsó 30 évre gyártott autók talán az álllólámpás merci, és a régi Saabok voltak) :)
Garrison87
#94
2010. szeptember 15. 12:11
így van, nem fél percig tart 1 előzés csak 2-3 másodperc, nem hátrány... plusz nem kell visszaváltani 3ba hogy történjen vmi és így még takarékosabb is ha már mindig ezzel jöttök
L2106-1
#93
2010. szeptember 15. 12:03
szerintem az erősebb kocsik nem csak pályákra jók.Ha meg akarsz előzni egy autót,esetleg nem kell Debrecentől-Sopronig elmenni,hogy biztonságosan összejöjjön!
vik011
#92
2010. szeptember 15. 12:02
Utcára nekem is egy 90LE-s Corsám van. Pélyanapokra pedig a bajor.

Jaja, E30-at ki sem tudom használni városban...
Robeszz
#91
2010. szeptember 15. 11:52
Jah, amúgy üdv itt, szép a kadett
Robeszz
#90
2010. szeptember 15. 11:48
Egyetértek! Én sem értem, azokat a magyar autósokat akik 200 meg 300 lóra nyomják az alapbol 100-150 lovas kocsijukat, de nem járnak vele pályákra. Akkor minek? A "jó minőségű" magyar utakon úgy sem tudják kihasználni, mert szétrázza a futóművet, ahol meg jó az út és mehetnének, ott kilóméterenként van egy trafipax, szóval nincs értelme. Szerintem egy 70-100 lóerős kocsi bőven elég a mindennapi használatra a magyar utakon
Retroo
#89
2010. szeptember 15. 11:33
Branti
#88
2010. szeptember 15. 11:14
Jó ránézni erre a verdára is! Üdw az oldalon!
Zero
#87
2010. szeptember 15. 10:52
zsírság
Garrison87
#86
2010. szeptember 15. 10:51
én egyszer 1 régi skodára mondtam hasonló dolgokat és azonnal jöttek az okosok és leoltottak, anyáztak, pedig csak azt kérdeztem minek ilyet tuningolni?. nem érdemes, csak idegeskedik rajt az ember. tuningoljon olyat milyet akar, sok az igénytelen, izlésficamos ember. rájuk kell hagyni, ölje csak a pénzét a ****-ba...
Garrison87
#85
2010. szeptember 15. 10:47
a sünök nincsenek ott mindenhol, de te csak járj 50 lovas autókkal...
Gudor
#84
2010. szeptember 15. 10:46
Én nem ellened pofázok,Swifesekért is ki szoktam állni ugyanúgy,mivel azok közelebb állnak a szívemhez,de tök mindegy mert szinte mindenből láttunk már itt rondát és gagyit Suzukiból,Hondából,BMW-ből és így tovább...
KriszSwift
#83
2010. szeptember 15. 10:38
Azért ez is durva...Jön egy Suzkás egy ilyen szintü "tuningal" eggyik kommentár után jön a másik hogy hogy szidják...Erre itt van EZ és csak meg említettem hogy a lábtér vilégítás ratyi a pedálok meg aztán no comment (nem ilyen megfogalmazással) és nekem pofáztok a 204254354354 1 ellen De innentől fogva én lezárom csak olvasom a további okosságotokat!
joseph24
#82
2010. szeptember 15. 10:37
ezt azért bírom. De minek több most tényleg manapság egy dolog a lényeg. Jó kinézetű kocsi. Minek a sok lóerő?? A rendőrök már mindenhol mérnek.

Az erős autó max annak kell aki pályanapokra vagy gyorsulásra jár.

Nekem pl utcára egy 45 lovas unom van. Totál elég. A turbos zabál városban és ki se tudom használni. Vagyis ki lehetne 30 ezres csekkek kíséretébe.

Elég az a 54 ló csak nézzen ki valahogy a verda. És szerintem ezzel a kadettal nincs gond. Egy stílusvonalat képvisel és semmi igénytelen nincs benne.
Gudor
#81
2010. szeptember 15. 10:34
Attól függetlenül nem illik leszólni más kocsiját,ha Kadett ha Swift,ezek a srácok lelkes fiatalok,sokszor kevés pénzből is ki tudnak hozni jó dolgokat,majd idővel finomodik az ízlésük.
Ők legalább nem a fater Audijával villognak
KriszSwift
#79
2010. szeptember 15. 10:28
Te primitív állat egyből az anyázás tud menni?
joseph24
#78
2010. szeptember 15. 10:28
Ebben sajnos tévedsz. De ez már anyag technika.

Ma már nem hosszú távra gyártanak autót és nem az a lényeg hogy szétrohad e vagy nem. Ma a súly és extra a lényeg. Ezért mélyen húzott magas szilárdságú acélt használnak. Csakis a törés mechanika miatt. (Gyűrődő zóna.) Mivel olcsó anyagokból építkeznek műanyag meg hasonló a belső tér is előbb szét fog menni. Az elmúlt 5-10 évebn úgy gyártottak kocsikat hogy azok már 20 évesen úgyse kellenek mert jó kis hitelből lecserélik az emberek.

A mai technológiában amúgy is iszonyat vékony lemez és nagyon vékony festékréteg van. Ha megkarcolod nincs ám olyan hogy ááá az még csak az alapozó azt rájavítunk. Hanem ott már konkrétan rohadni fog.

A technológia nem miértünk hanem a marketing miatt fejlődik, csak beetetnek minket hogy ez jó nekünk.

Manapság új kocsit is lutri venni. sok a baj velük. Én maradok a régebbi kocsiknál ahova bele tudok nyúlni.
KriszSwift
#77
2010. szeptember 15. 10:28
Miért ne szolhatnék bele?Az persze más ha 1 Suzuki regisztrál és ilyen tesco tuning van benne és mindenki leszolja igaz?Azt türni kell?!Inkább járok Suzukival mint egy régi füstös lomha szutyokkal ember! ez 1.3 92LE(!) Ezek meg 1.7 85LE...Vicc
vik011
#76
2010. szeptember 15. 10:20

Miből spórolnak ki mit? Az új autókból kispórolják az anyagot? Érdekes-érdekes...

Ezt egyébként bírom: "nem valószínű hogy megérik ezt a kort", "az új szarok nem bírják majd 30 évig", "az új szarod addigra szétrohad" - stb-stb. És miért is? 30 éve eladott 100ÿ000 régi autóból sincs már ugyanennyi, azok is ugyanúgy leamortizálódtak, sokkal jobban rohadtak, stb-stb. Az újak a jobb üreg és alvázvédelemmel tovább bírják, és 30 év múlva semmivel nem lesz kevesebb mostani új autó, mint most a 30 évvel ezelőttiek.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Összesen 315 találat 16 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.