Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- ~7.6-7.9s~
gyári:7.9
- 1/8 mérföld
- NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI RÁM SZAVAZOTT, PRÓBÁLOM VISZONOZNI!
- 1/4 mérföld
- EZ AZ AUTÓ 2010.02.11én vásárolt általam, nem a régi, de ugyan olyan, csak ez állapotban van;)
- Max. sebesség
- 255km/h Suttog: (210el közlekedtem már vele a Nagykőrösin..)
- Teljesítmény
- 220(de többet akarok!)
- Tömeg
- 1480kg+zene+én meg a többi nigga hátul;)
- Nyomaték
- 320+
Motor
- Motor
- 3000 Benzin 24szelep hosszában soros 6 henger(104.980as motorkód...elégritka;):) )
- Hajtás
- HÁTSÓ, kézi fordított SPORTVÁLTÓ
- Elektronika
- kibaszott sok[kk]:D
- Légszűrő
- gyári CSAK!
- Kipufogó
- Dinamit-kipufogó komplett rendszer. Nem üvöltő, de szép öblös 6hengeres 3000es hanggal, nekem bejön és ez a lényeg h egy gázfröcsinél áll a faszom:D
- Gyújtás
- gyári gyertyák-gyári pipákkal
- Egyéb
- BANNER UNIBULL 50500 (80Ah,720A így nem kell a zenétől sem félni állva..)
CASTROL Magnatec 10w40 kizárólag ez megy bele 10.000ként!
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Tél:
Elöl-hátul:(eredeti JAPÁN!) Toyo Snowprox 952 205/55/R16
Nyár:
Elöl-Hátul (eredeti JAPÁN!) Bridgestone Potenza RE070 fél Slick 225/45/R17(Subaru Impreza gyári gummája..)
- Felni
- Tél:StilAuto 16os(sztem jó minőség igaz olasz de haveroknak is ez van és bírja a kiképzést Pesten is:) )
Nyár: Rial Ancona 17*7.5 / 5*112 Chrom
Futómű
- Rugók
- Csak gyári.
- Gátlók
- ez cserés lesz...nem mert nem jó, mert keményebb kell. elől-hátul BILSTEIN B6 sport GAS lesz.
- Fékek
- lassan esedékes a csere: BREMBO tárcsák 4db fúrt-mart, ATE ferrodo betétek.
- Merevítők
- mineeeek???
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári a legszebb.
- Légterelők
- csillag
- Kiegészítők
- full tiszta gyári. nem kell erre:)
- Fénytechnika
- H.I.D Xenon set 10000k
- Dekor
- full sötét körbe + szélvédőn lesz csík(kavicsos és sz.védő csere után..) .! FÓLIA. (skyfolia)
Belső Optika
- Festés, dekor
- FA, nem műanyag!!berakás, fekete műszerfal:P.
- Ülések
- Fekete kárpitos:)
- Kormány
- Bőr(lassan újrabőröztet.)
- Kiegészítők
- illatosító?!:))
- Fénytechnika
- minek? gyári...nem űrhajó ez
- Egyéb
- szeretem ha tiszta a gép:)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Alpine CDA9853R
- Erősítő
- Mac Audijjjo ZX1000 monoblock
- Hangszórók
- Mac Audejo:) Pro flat 2.13 első szett hangváltóval, magassal.
Mac Absolute 2304 (2db Absolute 304 30cm-s hangszóró)
- Egyéb
- "Úgy néz ki pár éve sajnos itt az új tuning irányzat
-legyen egy nagyon szar fostalicskád
-matricázd fel
-dísztárcsa
-álbeömlő
-szemöldök
-gusztustalan spoilerek
-hatalmas kályhacső
és lehetőleg legyen egy albérleted amit alig tudsz kifizetni anyád hoz neked minden nap kaját mert az összes pénzed a fosodra költöd, ja a szerelőnél még fél évet van az autó egy olajcserén és 3évet spóroltál hogy ki tudd fizetni
leesik az első hó, kézifékezni nem tudsz de azért cibálod, jégen kapartatsz mint a barom mert talán azon el bír forogni a gumi, közben bömböl a NAGY zene -nem az igényes- hanem a nagy!!! cirkálsz körbe körbe a belvárosban behajolsz az anyósülés fölé szinte és azt nézed hogy ki bámult téged, ami azt az érzetet kelti benned hogy fasza gyerek vagy, ja és 50e Ft ért veszel egy hátsó kipufogó dobot ami +20lovat rátesz az autódra és mehetsz erőlködni illegálra
Tudod mi a legnagyobb baj?
Hogy olyanok mint a buzik, eddig szégyellték magukat, elbújtak a nagyérdemű elől, de most meg nekik van a legnagyobb szájuk mindenhol ott vannak és ami a legrosszabb BÜSZKÉK MAGUKRA" bY TDS
Gyerekek...egy 1.6osból kisajtolt agyon turbózott szét dugattyú hajtókar minden cserélt.. ~200le szenvedés nem ugyanaz mint egy 2.8-3.2esből feltörő ~200 ló!ERŐ!...persze jó dolog a tuning meg minden...csak azért kell lennie egy kis alázatnak mindenkiben gondolok itt egy gyorsulásra...amikor lazán oda áll az 1.6 vti rízs rakéta egyik barátom 124es 3000es 24szelepes szintén szarrá tuningolt mercije mellé ami félgázon 0-100/6mp :S
Aki pedig...azért jön be, hogy fikázzon az álljon oda elém és az arcomba fikázzon ne itt a kibaszott internet mögött bújjon el...én még senkinek nem adtam 10p-alatt inkább semmit...pedig vannak itt szép gépcsodák...
Sajnos, nekem senki nem rakja össze a kocsira a pénzt, így várnom kell míg kialakul a forma...de hát haladok lassan de biztosan algoritmust követve ugye...nem azért nincsen pl.: megültetve mert nem tetszik hanem, mer először TELJESEN GYÁRI állapotot akarok azokon az elemeken-alkatrészeken vissza hozni, amit tudom, hogy később nem cserélnék tuningra, aztán ha közbe vmiért cserélni kell vmit akkor végig gondolom és ha úgy van már a tuningot kapja..(pl fékbetét-tárcas gátló iesmi..).
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
tesó egyébként ez a lényeg! "lazán oda áll az 1.6 vti rízs rakéta egyik barátom 124es 3000es 24szelepes szintén szarrá tuningolt mercije mellé" 1. a vti szériában tudja azt mint a barátod szarrá tuningolt mercije.2. a 3.0-es nem egy kategória az 1.6-tal
Ha nem jól tudom írj bátran
Ha nem jól tudom írj bátran
0
Holnap megyek....de,hogy mikor...
0
Kellemes Hétvégét!
0
Benéztem ma is
Nekem ma van hétfő....és még szar napom is volt
Nekem ma van hétfő....és még szar napom is volt
0
Hy! Köszi az elismerést!
Elég sok gyorsuláson ott leszek idén,ha időm engedi mindig megyek. MAjd egyeztetünk
Elég sok gyorsuláson ott leszek idén,ha időm engedi mindig megyek. MAjd egyeztetünk
0
Köszi szépen! Hát igen, nagyon jó érzés vezetni:) És olyan kezes, hogy csakna:D
Amúgy nagyon szép a te géped is! Egyik kuncsaftunknak is ilyen van, csak az gázos és sokat szervizeljük... leginkább azért mert ha benzinben nem tökéletes akkor gázban nem lesz valami jó... ezért gyújtótrafó csere, kábelek csere, stb... nem volt olcsó mulatság az embernek:D De szó mi szó, vadállat a gép, főleg hogy gyárilag nagyon alacsony és viszonylag kemény a futóműve:) Elfogdnák egy ilyen mercit:) Csép nagy kereket alá azt csókolom:)
Amúgy nagyon szép a te géped is! Egyik kuncsaftunknak is ilyen van, csak az gázos és sokat szervizeljük... leginkább azért mert ha benzinben nem tökéletes akkor gázban nem lesz valami jó... ezért gyújtótrafó csere, kábelek csere, stb... nem volt olcsó mulatság az embernek:D De szó mi szó, vadállat a gép, főleg hogy gyárilag nagyon alacsony és viszonylag kemény a futóműve:) Elfogdnák egy ilyen mercit:) Csép nagy kereket alá azt csókolom:)
0
bratyóm fényező, gitt...de no para jó az ide vidékre glettnek is szép autó am
0
Profilképek
már bocs de te írtad,hogy szarrá van tuningolva.és ha a fene-fenét eszik is akkor sem lesz egy kategóra a két autó,de pl. énis szemrebbensé nélkül odaállok egy merci mellé,és elmondom neked,nem vagyok egy streetracer típus,de nagyon sokan bepróbálkoznak...volt köztük már merci is,de most nem kezdem el a vti-t polírozni.,mert valóban akad ellenfele,de a kategóriájában nincsen senki aki megverhetné.
Ennyi én tovább nem szaporítom a szót,mert felesleges.
További szép estét.
Ennyi én tovább nem szaporítom a szót,mert felesleges.
További szép estét.
tesó egyébként ez a lényeg! "lazán oda áll az 1.6 vti rízs rakéta egyik barátom 124es 3000es 24szelepes szintén szarrá tuningolt mercije mellé" 1. a vti szériában tudja azt mint a barátod szarrá tuningolt mercije.2. a 3.0-es nem egy kategória az 1.6-tal
Ha nem jól tudom írj bátran
Ha nem jól tudom írj bátran
Holnap megyek....de,hogy mikor...
Kellemes Hétvégét!
Benéztem ma is
Nekem ma van hétfő....és még szar napom is volt
Nekem ma van hétfő....és még szar napom is volt
Hy! Köszi az elismerést!
Elég sok gyorsuláson ott leszek idén,ha időm engedi mindig megyek. MAjd egyeztetünk
Elég sok gyorsuláson ott leszek idén,ha időm engedi mindig megyek. MAjd egyeztetünk
Köszi szépen! Hát igen, nagyon jó érzés vezetni:) És olyan kezes, hogy csakna:D
Amúgy nagyon szép a te géped is! Egyik kuncsaftunknak is ilyen van, csak az gázos és sokat szervizeljük... leginkább azért mert ha benzinben nem tökéletes akkor gázban nem lesz valami jó... ezért gyújtótrafó csere, kábelek csere, stb... nem volt olcsó mulatság az embernek:D De szó mi szó, vadállat a gép, főleg hogy gyárilag nagyon alacsony és viszonylag kemény a futóműve:) Elfogdnák egy ilyen mercit:) Csép nagy kereket alá azt csókolom:)
Amúgy nagyon szép a te géped is! Egyik kuncsaftunknak is ilyen van, csak az gázos és sokat szervizeljük... leginkább azért mert ha benzinben nem tökéletes akkor gázban nem lesz valami jó... ezért gyújtótrafó csere, kábelek csere, stb... nem volt olcsó mulatság az embernek:D De szó mi szó, vadállat a gép, főleg hogy gyárilag nagyon alacsony és viszonylag kemény a futóműve:) Elfogdnák egy ilyen mercit:) Csép nagy kereket alá azt csókolom:)
bratyóm fényező, gitt...de no para jó az ide vidékre glettnek is szép autó am
akkor lehet..
nekem mind1, én csak kentem és csiszoltam
nekem mind1, én csak kentem és csiszoltam
szép, csak így tovább
alpine fejegység nagyon jó választás a 9853
most olvastam a motor adatokat! te is olvastad az enyémet ???
Köszönöm mester a hozzászólást. Az elismerő szavakat. Hozzám jöhetsz bátran bármikor, bármivel. Innen indul egy "baráti" kapcsolat. Egy dolgot ne feledj a hangerő mindig 30 felett
De igen... Amúgy ismerte ott mindenki mert már a rajtnál furi volt, hogy mindenki előre röhög. Na mind1 nem lehet mindig nyerni.
Egyébként nagyából mind1 a motor. :) Van veresen egy Xsara VTS (with viper csík) anyám aveojával rommá aláztam.
ja tom de én mögöttetek mentem egy L200-al. a haverom vezette de nem úgy tünt hogy versenyzett.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ennyi én tovább nem szaporítom a szót,mert felesleges.
További szép estét.