Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1997
- Tulajdonában
- 2010 óta
- Karosszéria színe
- matt zöld (hunter green)
- Kivitel
- coupe
- Üzemanyag
- Benzin
- Stílusirányzat
- clean
Fogyasztás
- Városban
- 8 l/100km
- Országúton
- 6 l/100km
- Kombinált
- 7 l/100km
Teljesítmény
- Teljesítmény
- 115 Le
- Tömeg
- 1010 kg(gyárilag, nélkülem)
Motor
- Motor
- gyári F3R 750
- Hajtás
- Front
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári Purflux
+APEXi
- Kipufogó
- 50-es rendszer, rozsdamentes Paragi dobbal 80-as véggel
- Gyújtás
- gyári - Tesla gyújtókábelek, Eyquem gyertyák
- Egyéb
- Castrol edge titanium fst 5w40 olaj, Purflux szűrő, Exide Excell akku, DP-automotive shifter okosságok (short shifter, stiff shifter, etc...)
Nyári felni konfiguráció
- Első kerekek
- Gumi
- Federal
+Falken
- Gumi méret
- 195/40 R16
- Felni
- Schmidt Space line
+AEZ Tycoon
- Felni méret
- 8J×16" 4×100 ET25
- Hátsó kerekek
- Gumi
- Federal
Falken
- Gumi méret
- 204/40 R16
- Felni
- Schmidt Space line
+AEZ Tycoon
- Felni méret
- 9J×16" 4×100 ET25
Futómű
- Rugók
- elől AIR, hátul torzió
- Gátlók
- KONI
- Fékek
- Elől: 260-as hűtött Brembo max tárcsa (nagyobb Kangoo nyereg) Ferrodo thermo quiet betétekkel
Hátul: 240-es Textar tárcsa Ferrodo thermo quiet betétekkel
- Merevítők
- felső első merevítő - hátsó alsó rozsdamentes acél merevítő
Külső Optika
- Karosszéria
- 2ajtós Coupé
- Légterelők
- gyári szolid szárnyacska
- Kiegészítők
- -Espace koptató
-Gyári küszöbtoldat
-Gyári hátsó lökös toldat
- Fénytechnika
- -Tompított: MTEC H1 SuperWhite
-ledes rendszámvilágitás (led szalag by Geri)
-Osram ledes fehér helyzetjelző (T10 - 5W5)
-ledes féklámpa
-ledes tolatólámpa
-fehér oldalindexek
-USA modul
- Egyéb
- -elektromos fényszóró magasság állitás,
-hátsó ablaktörlő off
Belső Optika
- Ülések
- gyári ph2-es félbőrös belső
- Kormány
- gyári lufis, újrabőrözve
- Kiegészítők
- fém hatású belső kilincsek
- Fénytechnika
- ledes belső és csomagtérvilágítás
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Pioneer MVH-180UBG
- Hangszórók
- elől alpine, hátul két pioneer
- Egyéb
- "Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
"Egy régi szart vezetek, legalábbis tízből kilenc ember biztos így gondolja és nem tudják nem értik hogy mi a jó ezekben a pattogó, dobáló, hangos, kényelmetlen, rozsdás vackokban. Ők soha nem fogják érteni, beülnek az egyen-ezüst metál, egyen-dísztárcsás, egyen-alapmotoros, zajszigetelt, klímás autóikba és egyek lesznek a sokból, de vagyunk egy páran olyan hülyék akik nem akarunk beállni a sorba mert hiába ugyanazt a benzint égetjük el mint ők sőt valószínű hogy relatíve többet is de mi mégis különbözünk, nem vagyunk egyek a sokból. Mi élvezzük hogy egy szimpla fekvőrendőr is kihívást jelent néha, élvezzük az őskövület motorok hangját, azt hogy kirázza a futómű a tömést a fogunkból, és tesszük ezt olyan autókkal, amiknek a nagy része már rég a bontókban rohad, vagy már be is zúzták őket kanálnak. Sokak szemében biztos hülyék vagyunk sokan közülünk már-már klinikai esetek, de mit tegyünk ha nekünk ez jó? Ha szédülünk ha gyári magasságú a futómű, ha megőrülünk ha nem halljuk a motort mert annyira halk?
Biztos furcsa, de mi ezt élvezzük..." - By Red82
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
én ugy tudom elsö ablakoknál 34% lehet, hátsóknál meg 70...de én egyformára akarom mindenhol...
0
Ami biztos, hogy a B oszloptól hátra bármilyen sötét lehet, de az is engedélyköteles, illetve az első szélvédőre a lehajtott napellenző vonaláig mehet akármilyen sötétségű, szintén engedéllyel. Az első két ablakra sajnos nem tudom milyet lehet még legálisan feltenni, mert mindenki mást mond. Ami nekem van rajta olyan sötét már nem lehetne, úgyhogy arra nincs is engedélyem, de a műszakit leszámítva ezt még senki nem tette szóvá.
0
Most áll polirozás elött az autom.
Ilyen kasztnis,mint az enyém egész jo áron vannak már,csak ritka a szép és sérülés mentes darab. Én is kb félévet keresgéltem,de ez sem hibátlan. Igaz,csak annyi baja van,hogy gépi mosos volt,de amugy sérülés mentes és jol felszerelt (digitklima, 4db lufi,alufelni,stb). Meg direkt 1.6-ost kerestem fekete 3ajtos kivitelben.
Sok sikert a továbbiakban.
Ilyen kasztnis,mint az enyém egész jo áron vannak már,csak ritka a szép és sérülés mentes darab. Én is kb félévet keresgéltem,de ez sem hibátlan. Igaz,csak annyi baja van,hogy gépi mosos volt,de amugy sérülés mentes és jol felszerelt (digitklima, 4db lufi,alufelni,stb). Meg direkt 1.6-ost kerestem fekete 3ajtos kivitelben.
Sok sikert a továbbiakban.
0
Profilképek
Köszi a támid! Ismár szakadó hóba érkezik a zsír
én ugy tudom elsö ablakoknál 34% lehet, hátsóknál meg 70...de én egyformára akarom mindenhol...
Ami biztos, hogy a B oszloptól hátra bármilyen sötét lehet, de az is engedélyköteles, illetve az első szélvédőre a lehajtott napellenző vonaláig mehet akármilyen sötétségű, szintén engedéllyel. Az első két ablakra sajnos nem tudom milyet lehet még legálisan feltenni, mert mindenki mást mond. Ami nekem van rajta olyan sötét már nem lehetne, úgyhogy arra nincs is engedélyem, de a műszakit leszámítva ezt még senki nem tette szóvá.
Most áll polirozás elött az autom.
Ilyen kasztnis,mint az enyém egész jo áron vannak már,csak ritka a szép és sérülés mentes darab. Én is kb félévet keresgéltem,de ez sem hibátlan. Igaz,csak annyi baja van,hogy gépi mosos volt,de amugy sérülés mentes és jol felszerelt (digitklima, 4db lufi,alufelni,stb). Meg direkt 1.6-ost kerestem fekete 3ajtos kivitelben.
Sok sikert a továbbiakban.
Ilyen kasztnis,mint az enyém egész jo áron vannak már,csak ritka a szép és sérülés mentes darab. Én is kb félévet keresgéltem,de ez sem hibátlan. Igaz,csak annyi baja van,hogy gépi mosos volt,de amugy sérülés mentes és jol felszerelt (digitklima, 4db lufi,alufelni,stb). Meg direkt 1.6-ost kerestem fekete 3ajtos kivitelben.
Sok sikert a továbbiakban.
Tied is nagyon csinos...egy olyat tervezek majd venni, remélem a nem túl távoli jövőben
aranyos autó, jól néz ki, csak kár hogy 5 ajtós... 3 jobban mutatna
Nos, szórtam még fel képet mindenki örömére, de igy ebben a formában még ideiglenes a VAS, mert 1-2dolog azért még akad rajta
Hát kb mint a Tied, bár én konkrét százalékot tervezek, mert ha yol tudom 34%-ig ha bevan a szélvédő kivételével mind1ik ablak akkor a zsaruk még nem csesztetnek...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!