Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2007
- Tulajdonában
- 2009 óta
- Karosszéria színe
- fekete gyöngyház
- Kivitel
- sedan
- Üzemanyag
- Benzin
- Beceneve
- Bubu
Fogyasztás
- Városban
- 13 l/100km
- Országúton
- 9 l/100km
- Kombinált
- 11 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 5,4 s (gyári)
- 1/4 mérföld
- 13,521 s @ 163 km/h
- Max. sebesség
- 255 km/h
- Teljesítmény
- kb 380 LE
- Tömeg
- 1495 kg
- Nyomaték
- kb 580 Nm
Motor
- Motor
- 2457 ccm,16 szelepes könnyűfém boxermotor turbófeltöltővel.
- Hajtás
- összkerék
- Elektronika
- Ecutek
- Légszűrő
- HKS
- Kipufogó
- 3" NMS féle nyitott rendszer
- Gyújtás
- NGK
- Egyéb
- -Ecutek Stage 4 szoftver
-Megemelt töltőnyomás: 1,5 bár
-Walbro 255 AC pumpa
-HKS gomba légszűrő
-F1 Racing Stage 3 kuplung max teherbírás: 720Nm
-Megerősitett kuplungszerkezet
-Prodrive lefújószelep
-Samco szívócső
-Gates kevlár vezérműszíj
-Alumíníum ékszíjtárcsák
-Mahle kovácsolt dugattyú
-Manley H kovácsolt hajtókar
-Cosworth hengerfej tömítés
-ARP csavarok
-ACL Race versenycsapágyak
Olaj: Motul 300V 15w50
Benzin: OMW Maxxmotion 100
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Kumho Ecsta PS71 Y XL
- Gumi méret
- 245/35 R18
- Felni
- Japan Racing JR11
- Felni méret
- 8.5J×18" 5×114.3 ET35
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Alpin A4
- Gumi méret
- 225/45 R17
- Felni
- Gyári BBS
- Felni méret
- 8J×17" 5×114.3 ET53
Futómű
- Rugók
- Tein S.Tech
- Gátlók
- gyári
- Fékek
- Brembo elöl 4 hátul 2 dugattyús féknyergek EBC BLACK DASH DISC vágott féktárcsákkal + EBC Yellowstaff fékbetétekkel
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyöngyház fekete fényezés
- Légterelők
- gyári 2db
- Fénytechnika
- LED-es helyzetjelzők, rendszám világítás, olvasólámpa, csomagtér világítás
- Dekor
- Csomagtérajtón: Motul,Nieszmotorsport matricák
- Egyéb
- Körbe 20% Sun-Gard fólia
Belső Optika
- Ülések
- gyári,fűthető
- Kormány
- gyári STI
- Kiegészítők
- Illatosító :)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- AKAI
- Hangszórók
- 6 db
- Egyéb
- 2010.08.15 Pécs-Pogány repülőtér A8 kat. III. hely
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Profilképek
slowmera
#38598
2013. május 02. 09:24
hali!
Nem is az a baj, hogy sok, hanem, hogy itthon nincs hozzá szaktudás. Mármint van pár nagytudású motorguru, de a turbós bogár motor az 1 misi és akkor még nem jár. Csak a moci lenne szrintem olyan 2 milla. Hozzá a váltó legalább 1 M és futóműre is elmenne még vagy 6 rongy.
Persze ennek akár a kétszerese is lehet. Meg egy 2.0 vagy 2,5 léghűtéses turbó elképesztő mennyiségű hőt termel és farmotor lévén könnyen meg lehet főzni a motort.
3mp az nagyon durva remélem egyszer majd láthatom. addigra talán elkészül a bogárba a motor.
nos, hát a szétszedés során kiderült, hogy a cuccok 90%-át cserélni kell, vagy elkopott vagy megkopott az évek során. taiwani és brazil utángyártott szrokról szó sem lehet, így csak original minőségű német és kiváló minőségű amcsi meg japán (Flat 4...stb.) cucokkal lesz összerakva.
A gyári kinézetet elvetettem. Kalifornia Look épül belőle. ennek úgy is alapvető feltétele a nagy erős motor, így a 2002ccm-es motor pont passzolni fog hozzá. Kárpit nem nagyon lesz meg hátsó ülés így alig lesz 800kg az autó...de 160LE körül lesz és közel 300Nm nyomaték! :D:D:D hátúl 235-ös ballonos gumi lesz, hogy át lehessen vinni a póvveert.:D
persze elöl tárcsafék es lesz és ültetve lesz meg keskenytve a futómű (minden hozzávaló úton). aztán kicsit később hátra is tárcsafék szett kerül.:)
Persze ha "lönti az agyamat a szar" akkor lehet, hogy nem 1M-et hanem legalább 1,5M-et beletolok a motorba de akkor kb. 200LE és közel 400Nm lesz.xD:D persze nem drag váltó lesz hozzá de a 200-at lazán fogja vinni (bár ugye nem arra való a futóműve miatt).
szóval GYÁRI WRX-eket úgy elpicsázok vele, hogy öröm lesz nézni.:D
Ha minden alkatrészt össze tudok időben szedni akkor elméletileg nyár végén vagy ősz közepe fele már készen lesz az autó.:):)
üdv.
Nem is az a baj, hogy sok, hanem, hogy itthon nincs hozzá szaktudás. Mármint van pár nagytudású motorguru, de a turbós bogár motor az 1 misi és akkor még nem jár. Csak a moci lenne szrintem olyan 2 milla. Hozzá a váltó legalább 1 M és futóműre is elmenne még vagy 6 rongy.
Persze ennek akár a kétszerese is lehet. Meg egy 2.0 vagy 2,5 léghűtéses turbó elképesztő mennyiségű hőt termel és farmotor lévén könnyen meg lehet főzni a motort.
3mp az nagyon durva remélem egyszer majd láthatom. addigra talán elkészül a bogárba a motor.
nos, hát a szétszedés során kiderült, hogy a cuccok 90%-át cserélni kell, vagy elkopott vagy megkopott az évek során. taiwani és brazil utángyártott szrokról szó sem lehet, így csak original minőségű német és kiváló minőségű amcsi meg japán (Flat 4...stb.) cucokkal lesz összerakva.
A gyári kinézetet elvetettem. Kalifornia Look épül belőle. ennek úgy is alapvető feltétele a nagy erős motor, így a 2002ccm-es motor pont passzolni fog hozzá. Kárpit nem nagyon lesz meg hátsó ülés így alig lesz 800kg az autó...de 160LE körül lesz és közel 300Nm nyomaték! :D:D:D hátúl 235-ös ballonos gumi lesz, hogy át lehessen vinni a póvveert.:D
persze elöl tárcsafék es lesz és ültetve lesz meg keskenytve a futómű (minden hozzávaló úton). aztán kicsit később hátra is tárcsafék szett kerül.:)
Persze ha "lönti az agyamat a szar" akkor lehet, hogy nem 1M-et hanem legalább 1,5M-et beletolok a motorba de akkor kb. 200LE és közel 400Nm lesz.xD:D persze nem drag váltó lesz hozzá de a 200-at lazán fogja vinni (bár ugye nem arra való a futóműve miatt).
szóval GYÁRI WRX-eket úgy elpicsázok vele, hogy öröm lesz nézni.:D
Ha minden alkatrészt össze tudok időben szedni akkor elméletileg nyár végén vagy ősz közepe fele már készen lesz az autó.:):)
üdv.
DuMpEr
#38595
2013. május 02. 07:15
Nekem ma délutántól megkezdődik a hosszú hétvége
Így előre kívánok Kellemes Hétvégét
Csütörtöki
Így előre kívánok Kellemes Hétvégét
Csütörtöki
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!