Autó adatai
Általános
- Üzemanyag
- Benzin
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8,9 mp
- Max. sebesség
- 220 km/óra
- Teljesítmény
- 155 Le
- Tömeg
- 1435 Kg
Motor
- Motor
- 1988ccm sor-6
- Hajtás
- 6-os kézi váltó
- Kipufogó
- Proex hátsó dob
Külső Optika
- Fénytechnika
- Xenon fényszórók
Belső Optika
- Festés, dekor
- Scarletti red
- Ülések
- Fekete full bőr
- Kormány
- Bőr
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- 2-dines magnó + cd :p
- Hangszórók
- 6db
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Pedig jól fekszik az úton a gép, nem lebeg még 190-nél se. Mondjuk egy Lotus Elise is csak 600 kg, ráadásul nem elöl van a motor. Arra mit mondasz? Volt nekünk egy 75-ös Alfánk, az egy kis oldalszélben is olyat billeget, hogy önkéntelenül sávot váltottam, pedig 1 tonna felett volt a súlya.
0
Mert a GTi egy kihegyezett motor, nagy fordulaton él igazán. Már alul is nyomatékosabb, mint a sima, de 140 körül egy ilyen kis köbcentijű erőforrásnak kell a fordulat, hogy legyűrje a légellenálást, sűrlődást stb. Mivel a gyári váltóval 130-nál 4500-öt forog a motor, nem hiszem, hogy jó ötlet lenne ennyivel hosszabbítani. Minden esetre váltót később is lehet cserélni, ki lehet próbálni ezt a konfigurációt. Vihetsz próbakörre
0
na most én ezt k-ra nem értem, mert ha ugye a váltóm nem cserélem, de a moci nyomatékosabb, és erősebb lesz, akkor ugye minden áttételt hamarabb kell hogy leforgasson, mint a gyári moci, és minden fokozatban erősebb lesz már alacsonyabb fordulatnál is az emelt nyomaték miatt, vagy ez nem így van??
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
0
Pont egy hónapja merült le a Perion, de csak azért, mert a középső cellákból hiányzott a folyadék
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
0
Profilképek
Én magamból indultam ki hisz nekem is 840 kiló a twingom.
Amugy én is "örült" vagyok nem csak Te.
De én kopra letettem az útra, szélesebb gummával és a szárny is sokat jelent stabilitásban.
Amugy én is "örült" vagyok nem csak Te.
De én kopra letettem az útra, szélesebb gummával és a szárny is sokat jelent stabilitásban.
Pedig jól fekszik az úton a gép, nem lebeg még 190-nél se. Mondjuk egy Lotus Elise is csak 600 kg, ráadásul nem elöl van a motor. Arra mit mondasz? Volt nekünk egy 75-ös Alfánk, az egy kis oldalszélben is olyat billeget, hogy önkéntelenül sávot váltottam, pedig 1 tonna felett volt a súlya.
Hali!
Ha már moci van egy optika is elférne nekem ez a véleményem.
Azért Te is bátor ember vagy ilyen könnyű kasznival nyomni 150-160 fölé.
Azért egy nagyobb gumma elférne, csak a biztonság miatt.
Amugy 6-os igy nálam.
Ha már moci van egy optika is elférne nekem ez a véleményem.
Azért Te is bátor ember vagy ilyen könnyű kasznival nyomni 150-160 fölé.
Azért egy nagyobb gumma elférne, csak a biztonság miatt.
Amugy 6-os igy nálam.
Mert a GTi egy kihegyezett motor, nagy fordulaton él igazán. Már alul is nyomatékosabb, mint a sima, de 140 körül egy ilyen kis köbcentijű erőforrásnak kell a fordulat, hogy legyűrje a légellenálást, sűrlődást stb. Mivel a gyári váltóval 130-nál 4500-öt forog a motor, nem hiszem, hogy jó ötlet lenne ennyivel hosszabbítani. Minden esetre váltót később is lehet cserélni, ki lehet próbálni ezt a konfigurációt. Vihetsz próbakörre
na most én ezt k-ra nem értem, mert ha ugye a váltóm nem cserélem, de a moci nyomatékosabb, és erősebb lesz, akkor ugye minden áttételt hamarabb kell hogy leforgasson, mint a gyári moci, és minden fokozatban erősebb lesz már alacsonyabb fordulatnál is az emelt nyomaték miatt, vagy ez nem így van??
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
Pont egy hónapja merült le a Perion, de csak azért, mert a középső cellákból hiányzott a folyadék
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
Köszönöm Tom boy, mintha hájjal kenegetnél
Köszönöm Tommy, Ubul és KidRaceR
tiB: a 175-ös gumik és a kemény rugók miatt jobb a fékhatás, de egy 4 tárcsafékes GTi fékrendszer nem ártana, csak nehéz jó állapotúhoz jutni.
Monster: ezres váltóval rallyban is versenyeznek és jól bírja. Egy GTi-s srácnak is ilyen váltó volt fenn, és nem volt vele baja. Nekem sincs. Viszont ha hosszabbra hagyod az áttételt, autópályán nem fog tudni gyorsulni csak 4.-ben
Köszönöm Tommy, Ubul és KidRaceR
tiB: a 175-ös gumik és a kemény rugók miatt jobb a fékhatás, de egy 4 tárcsafékes GTi fékrendszer nem ártana, csak nehéz jó állapotúhoz jutni.
Monster: ezres váltóval rallyban is versenyeznek és jól bírja. Egy GTi-s srácnak is ilyen váltó volt fenn, és nem volt vele baja. Nekem sincs. Viszont ha hosszabbra hagyod az áttételt, autópályán nem fog tudni gyorsulni csak 4.-ben
köszi a mailt,ma is küldtem a tizest, és ezt nem azért mert ez is egy Suzi.
Az egy lityis váltó meglepett, azt hallottam azt elnyírja, és pályán is túlpörög, na mindegy kipróbálom majd az 1.3-mast aztán meglátjuk.
A srác aki az elektronikát csinálta, hol lakik?
Ja és tegnap élőben láttam az ignis 2004-es JWRC kocsiját, hú! felajánlottam érte a swiftem, extraként a zenét, de nem kellett nekik!
Az egy lityis váltó meglepett, azt hallottam azt elnyírja, és pályán is túlpörög, na mindegy kipróbálom majd az 1.3-mast aztán meglátjuk.
A srác aki az elektronikát csinálta, hol lakik?
Ja és tegnap élőben láttam az ignis 2004-es JWRC kocsiját, hú! felajánlottam érte a swiftem, extraként a zenét, de nem kellett nekik!
Zsíír. Teljesen szerény kívülről, biztos okozott már meglepiket a gyári 69 lóerős 3 ajtósok tulajaink gyorsulásnál. :)
A motortér gyönyörű látvány.
A 15-ös felni mennyire viselte meg a futóművet? Elbírja egyáltalán?
A motortér gyönyörű látvány.
A 15-ös felni mennyire viselte meg a futóművet? Elbírja egyáltalán?
Hali!
Én is olvastam a gépedtől, OTT!
Egyedül csak fehér indexeket pakolhatnál fel, vagy feketíteni kén, de ettől függetlenül megy a 10!
Irod, hogy motorvédelmi okokból száműzted a szűrőt! Kérdem én, milyen okok vezettek ideáig? Kérlek válaszolj, akár mailban is : [email protected]!
Köszi előre is!
10
Én is olvastam a gépedtől, OTT!
Egyedül csak fehér indexeket pakolhatnál fel, vagy feketíteni kén, de ettől függetlenül megy a 10!
Irod, hogy motorvédelmi okokból száműzted a szűrőt! Kérdem én, milyen okok vezettek ideáig? Kérlek válaszolj, akár mailban is : [email protected]!
Köszi előre is!
10
Ja, és azt akartam kérdezni, hogy a fékek nem igényelnek tuningot? Az asztránál pl. a 100 lóerős motorhoz már 4 tárcsafék jár, de persze az nehezebb is.
Nem értem ugyan, hogy miért van az a baromi nagy szürke akkumulátor, azokkal a piros kupakokkal a motorteredben, tán villanymotor hajcsa a gépet?
Ha igazak az adatok adok egy tízt, biztos sokat dolgoztatok vele.
Ha igazak az adatok adok egy tízt, biztos sokat dolgoztatok vele.
Tom boy
#20
2004. február 25. 17:09
Ez bizony zsír!Semmi giccs, csak az van ami esztétikum és praktikum.Bravo!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Amugy én is "örült" vagyok nem csak Te.
De én kopra letettem az útra, szélesebb gummával és a szárny is sokat jelent stabilitásban.