Lexus IS 200 Limited

S_Bernie
S_Bernie autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Üzemanyag
Benzin
Teljesítmény
0-100 Km/h
8,9 mp
Max. sebesség
220 km/óra
Teljesítmény
155 Le
Tömeg
1435 Kg
Motor
Motor
1988ccm sor-6
Hajtás
6-os kézi váltó
Kipufogó
Proex hátsó dob
Nyári felni konfiguráció
Gumi méret
215/45
Felni
Rota Subzero 7,5x17"
Alkalmazott márkák
Rota
Futómű
Rugók
Eibach Pro Kit
Gátlók
Kárászy
Alkalmazott márkák
Eibach Rota
Külső Optika
Fénytechnika
Xenon fényszórók
Belső Optika
Festés, dekor
Scarletti red
Ülések
Fekete full bőr
Kormány
Bőr
HIFI / Multimédia
Fejegység
2-dines magnó + cd :p
Hangszórók
6db

Legfrissebb képek

az ex

GTi

Swift

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Peti
#39
2004. február 26. 12:44
Én magamból indultam ki hisz nekem is 840 kiló a twingom.
Amugy én is "örült" vagyok nem csak Te.
De én kopra letettem az útra, szélesebb gummával és a szárny is sokat jelent stabilitásban.
0
S_Bernie
#38
2004. február 26. 12:41
Pedig jól fekszik az úton a gép, nem lebeg még 190-nél se. Mondjuk egy Lotus Elise is csak 600 kg, ráadásul nem elöl van a motor. Arra mit mondasz? Volt nekünk egy 75-ös Alfánk, az egy kis oldalszélben is olyat billeget, hogy önkéntelenül sávot váltottam, pedig 1 tonna felett volt a súlya.
0
Peti
#37
2004. február 26. 12:24
Hali!
Ha már moci van egy optika is elférne nekem ez a véleményem.
Azért Te is bátor ember vagy ilyen könnyű kasznival nyomni 150-160 fölé.
Azért egy nagyobb gumma elférne, csak a biztonság miatt.
Amugy 6-os igy nálam.
0
norbGTi_
#36
2004. február 26. 12:21
10 pont... :P
0
KidRaceR
#35
2004. február 26. 11:21
POWER!!!!
0
S_Bernie
#33
2004. február 26. 10:04
Mert a GTi egy kihegyezett motor, nagy fordulaton él igazán. Már alul is nyomatékosabb, mint a sima, de 140 körül egy ilyen kis köbcentijű erőforrásnak kell a fordulat, hogy legyűrje a légellenálást, sűrlődást stb. Mivel a gyári váltóval 130-nál 4500-öt forog a motor, nem hiszem, hogy jó ötlet lenne ennyivel hosszabbítani. Minden esetre váltót később is lehet cserélni, ki lehet próbálni ezt a konfigurációt. Vihetsz próbakörre
0
monsters
#32
2004. február 26. 09:29
na most én ezt k-ra nem értem, mert ha ugye a váltóm nem cserélem, de a moci nyomatékosabb, és erősebb lesz, akkor ugye minden áttételt hamarabb kell hogy leforgasson, mint a gyári moci, és minden fokozatban erősebb lesz már alacsonyabb fordulatnál is az emelt nyomaték miatt, vagy ez nem így van??
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
0
S_Bernie
#31
2004. február 26. 08:59
Pont egy hónapja merült le a Perion, de csak azért, mert a középső cellákból hiányzott a folyadék
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
0
Szólj hozzá Te is!
Peti
#39
2004. február 26. 12:44
Én magamból indultam ki hisz nekem is 840 kiló a twingom.
Amugy én is "örült" vagyok nem csak Te.
De én kopra letettem az útra, szélesebb gummával és a szárny is sokat jelent stabilitásban.
S_Bernie
#38
2004. február 26. 12:41
Pedig jól fekszik az úton a gép, nem lebeg még 190-nél se. Mondjuk egy Lotus Elise is csak 600 kg, ráadásul nem elöl van a motor. Arra mit mondasz? Volt nekünk egy 75-ös Alfánk, az egy kis oldalszélben is olyat billeget, hogy önkéntelenül sávot váltottam, pedig 1 tonna felett volt a súlya.
Peti
#37
2004. február 26. 12:24
Hali!
Ha már moci van egy optika is elférne nekem ez a véleményem.
Azért Te is bátor ember vagy ilyen könnyű kasznival nyomni 150-160 fölé.
Azért egy nagyobb gumma elférne, csak a biztonság miatt.
Amugy 6-os igy nálam.
norbGTi_
#36
2004. február 26. 12:21
10 pont... :P
KidRaceR
#35
2004. február 26. 11:21
POWER!!!!
S_Bernie
#33
2004. február 26. 10:04
Mert a GTi egy kihegyezett motor, nagy fordulaton él igazán. Már alul is nyomatékosabb, mint a sima, de 140 körül egy ilyen kis köbcentijű erőforrásnak kell a fordulat, hogy legyűrje a légellenálást, sűrlődást stb. Mivel a gyári váltóval 130-nál 4500-öt forog a motor, nem hiszem, hogy jó ötlet lenne ennyivel hosszabbítani. Minden esetre váltót később is lehet cserélni, ki lehet próbálni ezt a konfigurációt. Vihetsz próbakörre
monsters
#32
2004. február 26. 09:29
na most én ezt k-ra nem értem, mert ha ugye a váltóm nem cserélem, de a moci nyomatékosabb, és erősebb lesz, akkor ugye minden áttételt hamarabb kell hogy leforgasson, mint a gyári moci, és minden fokozatban erősebb lesz már alacsonyabb fordulatnál is az emelt nyomaték miatt, vagy ez nem így van??
Akkor miért nem forgatja le az 5.-et.
S_Bernie
#31
2004. február 26. 08:59
Pont egy hónapja merült le a Perion, de csak azért, mert a középső cellákból hiányzott a folyadék
Feltöltés óta nincs vele gond. Viszont van rólad egy fotóm! Elküldöm magánban
S_Bernie
#30
2004. február 26. 08:57
Köszönöm Tom boy, mintha hájjal kenegetnél
Köszönöm Tommy, Ubul és KidRaceR
tiB: a 175-ös gumik és a kemény rugók miatt jobb a fékhatás, de egy 4 tárcsafékes GTi fékrendszer nem ártana, csak nehéz jó állapotúhoz jutni.
Monster: ezres váltóval rallyban is versenyeznek és jól bírja. Egy GTi-s srácnak is ilyen váltó volt fenn, és nem volt vele baja. Nekem sincs. Viszont ha hosszabbra hagyod az áttételt, autópályán nem fog tudni gyorsulni csak 4.-ben
monsters
#29
2004. február 26. 08:26
köszi a mailt,ma is küldtem a tizest, és ezt nem azért mert ez is egy Suzi.

Az egy lityis váltó meglepett, azt hallottam azt elnyírja, és pályán is túlpörög, na mindegy kipróbálom majd az 1.3-mast aztán meglátjuk.
A srác aki az elektronikát csinálta, hol lakik?
Ja és tegnap élőben láttam az ignis 2004-es JWRC kocsiját, hú! felajánlottam érte a swiftem, extraként a zenét, de nem kellett nekik!
ubul
#28
2004. február 25. 23:22
Zsíír. Teljesen szerény kívülről, biztos okozott már meglepiket a gyári 69 lóerős 3 ajtósok tulajaink gyorsulásnál. :)
A motortér gyönyörű látvány.
A 15-ös felni mennyire viselte meg a futóművet? Elbírja egyáltalán?
BuXY
#27
2004. február 25. 21:53
Neked még mindig megy a perion akksI?
BuXY
#26
2004. február 25. 21:46
Hali!
Én is olvastam a gépedtől, OTT!
Egyedül csak fehér indexeket pakolhatnál fel, vagy feketíteni kén, de ettől függetlenül megy a 10!
Irod, hogy motorvédelmi okokból száműzted a szűrőt! Kérdem én, milyen okok vezettek ideáig? Kérlek válaszolj, akár mailban is : [email protected]!
Köszi előre is!
10
tiB
#25
2004. február 25. 21:22
Ja, és azt akartam kérdezni, hogy a fékek nem igényelnek tuningot? Az asztránál pl. a 100 lóerős motorhoz már 4 tárcsafék jár, de persze az nehezebb is.
tiB
#24
2004. február 25. 21:17
Nem értem ugyan, hogy miért van az a baromi nagy szürke akkumulátor, azokkal a piros kupakokkal a motorteredben, tán villanymotor hajcsa a gépet?
Ha igazak az adatok adok egy tízt, biztos sokat dolgoztatok vele.
KidRaceR
#23
2004. február 25. 20:32
SUZUKI POWER!!!
10!!!
Sréc
#22
2004. február 25. 19:45
nálam ez 6 pont...
tommy
#21
2004. február 25. 19:00
Elég sokat dolgoztál rajta, dícséret érte!
Tom boy
#20
2004. február 25. 17:09
Ez bizony zsír!Semmi giccs, csak az van ami esztétikum és praktikum.Bravo!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 15939 találat 797 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.