Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1994
- Tulajdonában
- 1996 óta
- Karosszéria színe
- Pirosas
- Utastér színe
- feketés
- Üzemanyag
- Dízel
- Stílusirányzat
- nekem bejön
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- A gyengébbek kedvéért előre van írva minden adatnál ami volt a gyári állapot és utána van írva a változás!!! A képeknél is a vége a jelenlegi állapot!!most bejáratós
- Max. sebesség
- 195 volt óra szerint 3 emberrel klímával. Tudom, hogy csal, de ezt látom és nincs GPS-em sem! :) Az új motorral 150 mert bejáratós. 2012 04 20-óta nem bejáratós! Már mertem vele óra szerint 165-el! Az a baj, hogy félek a többi közlekedőtől!
- Teljesítmény
- 1994-2011 75 gyárilag, de az idő vasfoga és az a 236...km már eleresztett néhányat. 2011-Az új motorral még nem mértem le.
- Tömeg
- 1110 kg Ez is lehet, hogy változott.
- Nyomaték
- 1994.2011 150 Nm mint a LE-nél. 2011- Az bazi sok lehet, de majd ha egyszer lemérem!
Motor
- Motor
- 1994-2011 1896 ccm turbódízel A felszerelést várja egy gtb2056!!!
2011- Megtörtént!!! A gyári AAZ helyett 1Z-s blokk benne 130-as PD dugattyú, hajtókar, főtengely. 11x3.2es "Kiss" adagoló és a fönt említett turbó.
- Hajtás
- Sűrűn, de akkor is nagyon hajtom!!! A beszerelést várja egy DRW 6sebességes váltóegység!
2011- IV-es Golf DRW váltó hajt egy kevlár 240-es Sachs kuplungon keresztül. Egyedi féltengelyek és a hozzá illő bovdenes kulissza is új.
- Elektronika
- Elég gyakran kiég a bal hátsó!!
- Légszűrő
- 1994-2011 gyári persze cserélni szoktam. :)
2011- Az új motorhoz már HKS "katica" és 60-as rozsdamentes cső Autobahn 88 szilikon szűkítők.
- Kipufogó
- 2008- A flexi cső már 60as átmérő és csak a végén egy PROEX racing dob!
Ez már akkor (2008) az új motorhoz készült.
- Gyújtás
- Magátol robban be, nem kell meggyújtani
- Egyéb
- 2011- Elektromos AC, d=10es üzemanyag cső, és rozsdamentes puffertartály amit köszönök: István-nak!!!
és még 23magas cooler rozsdamentes csővel szilikonokkal.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Continental Sportcontact 2
- Gumi méret
- 215/40 R16
- Felni
- Aez nyárra,
acél 6x14 télre már ha egyáltalán felrakom!
- Felni méret
- 7.5J×16" 4×100
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Valami téli 2011óta nem igazán kopik.
- Gumi méret
- 185/60 R14
- Felni
- acélosak VW
- Felni méret
- 6J×14" 4×100 ET38
Futómű
- Rugók
- 2008-JOM
- Gátlók
- 2008- Állítható JOM már a magasság.Köszi Adamonak
- Fékek
- 1994-2007 239-es tömör 2007- első hűtött 256-os Brembo furt, mart tárcsa, Ferodo betéttel.
1994-2007dob fék hátul 2007- 226-os furt mart Brembo tárcsa Ferodo betét.
- Merevítők
- Nem kell fő a lazaság!
- Egyéb
- Elöl hátul stabilizátor
Külső Optika
- Karosszéria
- Sima gyári, de van egy hátsó ablak spoilerem amit fényezni kellene.
- Légterelők
- VR6 front. (szerintem) de nem én vágtam szét, hanem aki berakta a motort./nekem annyira nem tetszik, lehet majd cserélem./
- Kiegészítők
- Nagyonzsír rövid antenna ami kihúzható is!!! :)
- Fénytechnika
- Hátul kristály lámpák.
- Dekor
- Ha nem mosom akkor korom a hátulján.
- Egyéb
- FK teleszkóp motorháztető tartó, Vonó horog!!! :)
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyári
- Ülések
- 3-as GTI elöl és a VW depó szerint retro trikó üléshuzattal! :) Volt! Már GTI-EDITION nagy RECARO elöl, hátul. 4 fejtámlával és megvannak az oldalkárpitok is, de a szigetelés miatt nem rakom föl azokat.
- Kormány
- MOMO Trek BŐR
- Kiegészítők
- Számlapok cserélve Gyapy által gyártottra.
egér, nyúl, és medve az ablakban elöl, hátul micimaciék és egy csiga.
- Egyéb
- MOMO Challenger pedál, MOMO Gotham váltógomb, MOMO bőrszoknyával, MOMO Pit Stop Airmetal kézifékkar
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- 2001- 2012 Kenwood krc-778r 11 év sok-sok buli után sajnos meghalt!
2012- Fujitsu Ten Eclipse
- Erősítő
- 2004- Solid Audio ms-40 az alpineknek, Audiobank f-47 a DLD -k nek.
Sikerült a csere kettő darab F-47-es (Kicx, Audiobank) Erősítő a szetteknek és a mélyeknek. :)
- Hangszórók
- 2004- Alpine szett (sxs-1757) elöl, hátul az ajtóban. DLD limited láda a fél csomiban.
2012- Elöl Kicx ALQ-6.3, hátul Kicx ALQ-6.2-es szett. Eladó Alpine-ok. Dupla DLD K1-es mély egyedi ládában!
Képek később. :)
- Egyéb
- DLD 1 farados kondi.
Sok-sok szigetelés az ajtókban!
Az egész beépítésért már másodszor köszönet Pitoncar -nak!!
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
de ezzel a kategóriákkal mindig is baj volt és lesz is,de ha te x-t szeretnél hajrá és sok sikert hozzá
0
Hát... humor az kell, mert így is elég sz@r az élet legalább akkor itt lehessen örülni valaminek!
0
0
Mi a baj vele? Ott vannak az eredeti adatok és most a módosítás utáni adatok is!
0
Profilképek
de ezzel a kategóriákkal mindig is baj volt és lesz is,de ha te x-t szeretnél hajrá és sok sikert hozzá
én elhiszem és néztem sőt olvastam is az adatlapodat is.......de SZERINTEM attól még ez nem x
Hát... humor az kell, mert így is elég sz@r az élet legalább akkor itt lehessen örülni valaminek!
ahogy meg vannak fogalmazva az a nem mindegy
Mi a baj vele? Ott vannak az eredeti adatok és most a módosítás utáni adatok is!
főleg az "adatlaptuning" topicban!
üdv itt kicsit hihetetlenek az adatok de előfordul itt sűrűn
bár vw szal tuti megkapja az x-t
az utolsó szöveg a legjobb.................extrém mi
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!