Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- ????
- 1/8 mérföld
- ????
- Max. sebesség
- 240-270km/h gumi átmérőtől függ
- Teljesítmény
- 211 LE + leg durváb chip+tengely+2db 60 kipu+direkt szűrő + 100 LE Nitro szett
- Tömeg
- 858 kg
- Nyomaték
- ? nem diesel de azért van
Motor
- Motor
- 3,0 Opel MV6, 4 Sport tengely, chip
- Hajtás
- 3,0 Opel MV6 váltó, MV6 kardán, egyedi Speer difi 90%
- Elektronika
- Teljes egyedi új kábelezés
- Légszűrő
- Direkt szűrő
- Kipufogó
- Egyedi leömlő, 2db kipufogó, 60as rendszer (Egrus)
- Gyújtás
- Bosch Yttrium +
- Egyéb
- Egyedi hűtőrendszer, plusz vízkeringetővel kiegészitő hütő,egyedi uzemanyag tank.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 195/50/R15, 195/65/R15, 245/605/17" slick, 195/45/R16
- Felni
- 16" Dezent, 15" lemez egy raklappal a drifthez, 17" LotusOmega felni
Futómű
- Rugók
- Elöl gyári Lada, hátul Opel MV6 - Hátul Air-Ride!!!
- Gátlók
- Bilstein, Bronz szilentek
- Fékek
- 3,0 Opel MV6 elöl-hátul tárcsa
- Merevítők
- Egyedi karosszéria erősítés
- Egyéb
- Szervó kormány!!!
Külső Optika
- Karosszéria
- 2107 - Egyedi fényezés (Focus STI elektric oranzs) - egyedi szélesítés
- Légterelők
- M3as króm tükrök egyedileg lekicsinyítve
- Kiegészítők
- drifT tábla, "Tesztautó, Próbálja ki" matrica a hátsó szélvédőn(poén)
- Fénytechnika
- Bi-Xenon 6000K, hófehér indexes első,hátsó lámpák, hófehér oldalindexek
- Dekor
- Matricák
- Egyéb
- Új króm lökösök, króm hűtőrács, új díszlécek és minden újra cserélve
Belső Optika
- Festés, dekor
- Az utastér fehérre fényezve, motortér és csomagtér mat feketére fényezve, egyedi plüs középkonzol, egyedi kárpitozás
- Ülések
- Momo kagyló 2db, Momo 4 pontos övekkel
- Kormány
- Momo Bör
- Kiegészítők
- Momo sebváltó gomb, Momo pedálok, Momo váltógomb (sugárzás veszély)- ebbe beépítve a nitro kapcsolója, Omega műszerek plazma kijelzövel, egyedi műszerfal, egyedi középkonzol
- Fénytechnika
- Világító billenőkapcsolók
- Egyéb
- KARBON géptető csomagtér tető négy ajtó,
Bicskakulcs, központizár, riasztó
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- A direkt szürő hangja
- Erősítő
- A kipufogó hangja
- Egyéb
- ELADVA!!!
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Ez az a tipusú autó, ahol a verseny és a bohóckodás a lényeg. Ez 1000% megvan!!! Láttunk már ettől a kisautól (és a Marcitól) sok hosszú driftet, jó gyorsulásokat és mókákat. Ha másnem ezért jár a 10 pötty
u.i : elmegyek kampányfőnöknek
u.i : elmegyek kampányfőnöknek
0
mi az a szénsavval való hűtés?
amúgy meg belül is el lehet szigetelni a légszűrőt, és egy beömlővel rávezetni a levegőt, és akkor szép is, jó is, csak kell vele rumlizni kicsit. Mit csinálsz ha elkezd esni az eső? vagy valaki megviccel, és ráönt egy vödör akármit?
na mindegy meghökkentő az biztos, és működnie is kell
amúgy meg belül is el lehet szigetelni a légszűrőt, és egy beömlővel rávezetni a levegőt, és akkor szép is, jó is, csak kell vele rumlizni kicsit. Mit csinálsz ha elkezd esni az eső? vagy valaki megviccel, és ráönt egy vödör akármit?
na mindegy meghökkentő az biztos, és működnie is kell
0
Benevagyok nitros autoval még én sem mentem:most rakjuk be a nitrot.
0
Akkor úgy mondom, hogy kihívnálak egy gyorsulásra ! Nitrós ellenfelem még úgysem volt
0
HULK
#74
2005. július 12. 10:22
megmondom a frankót inkább nem pontozok .
alapon a puntót csípem de ez a hiperdirektszűrő nekem naggyon nem jön be....
(sorry az öszinteségért)
:)
alapon a puntót csípem de ez a hiperdirektszűrő nekem naggyon nem jön be....
(sorry az öszinteségért)
:)
0
nekem is az jutott eszembe:-)))
0
Profilképek
Dragster
#81
2005. július 12. 10:30
Szerintem zsír a verda, kicsit esztétikusabb lett volna ha a lámpa helyére rakod!
Szerintem!
Szerintem!
Na néda már remélem minden versenyen ott leszel!!!!:)
Ez az a tipusú autó, ahol a verseny és a bohóckodás a lényeg. Ez 1000% megvan!!! Láttunk már ettől a kisautól (és a Marcitól) sok hosszú driftet, jó gyorsulásokat és mókákat. Ha másnem ezért jár a 10 pötty
u.i : elmegyek kampányfőnöknek
u.i : elmegyek kampányfőnöknek
mi az a szénsavval való hűtés?
amúgy meg belül is el lehet szigetelni a légszűrőt, és egy beömlővel rávezetni a levegőt, és akkor szép is, jó is, csak kell vele rumlizni kicsit. Mit csinálsz ha elkezd esni az eső? vagy valaki megviccel, és ráönt egy vödör akármit?
na mindegy meghökkentő az biztos, és működnie is kell
amúgy meg belül is el lehet szigetelni a légszűrőt, és egy beömlővel rávezetni a levegőt, és akkor szép is, jó is, csak kell vele rumlizni kicsit. Mit csinálsz ha elkezd esni az eső? vagy valaki megviccel, és ráönt egy vödör akármit?
na mindegy meghökkentő az biztos, és működnie is kell
Benevagyok nitros autoval még én sem mentem:most rakjuk be a nitrot.
Akkor úgy mondom, hogy kihívnálak egy gyorsulásra ! Nitrós ellenfelem még úgysem volt
HULK
#74
2005. július 12. 10:22
megmondom a frankót inkább nem pontozok .
alapon a puntót csípem de ez a hiperdirektszűrő nekem naggyon nem jön be....
(sorry az öszinteségért)
:)
alapon a puntót csípem de ez a hiperdirektszűrő nekem naggyon nem jön be....
(sorry az öszinteségért)
:)
nekem is az jutott eszembe:-)))
ezt írd be a légszűrő adatokhoz!!!!
Amikor bent volt nagy melegbe ,A ventilátor és a turbo olyan meleget csinált ,hogy kevés volt az oxigén,meg a szénsaval való hütés során álandoan befülatt, igy nincs eséje
Helló. Azért megyünk hogy gyorsuljunk.
de nem is hétköznapi autó csodálom hogy nincs szarrákönnyítve
tudom miért ilyen de ez amolyan igazi magyaros megoldás
Impact
#66
2005. július 12. 10:17
akkor sorry...de az anyázásokat gondold meg mer itt nem igazán szeretik...
szerintem írd be az adatokhoz, hogy miért ilyen a direktszűrő ...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Szerintem!