Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Nagyon megyen!!!! :)
30sec alatt gyorsúl 0-200-ra gyári beállításokkal
- 1/8 mérföld
- Öcskös Mazdája:)
- 1/4 mérföld
- 14.969 @ 154.87 ::0,9bar-ral::(Dragracing 2007.05.05.:::Szar időben)
- Max. sebesség
- Videjó:)
- Teljesítmény
- 150LE-től Turbónyomástól függően, de bőven elég a gyári érték is!:)
- Tömeg
- 980kg
- Nyomaték
- 200Nm-től nyomástól függően
Motor
- Motor
- DOHC 1.6 16V TURBO
- Hajtás
- Első kerekek
- Elektronika
- Rajtelektronikával
- Légszűrő
- Direct
- Kipufogó
- 55-ös cső a végén egy dobbal
- Gyújtás
- NGK
- Egyéb
- -Rajtelektronika
-SSQV BOV
-Turbó nyomást mérő óra
-Központi injektor a fojtószelep előtt (még
finomítgatás allatt)
-Saját készítésű LED-es Air/Fuel keverék mérő! 6000-ért csinálok neked is ha kell!!!
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Pirelli P3000 185/60R14
- Felni
- BBS
Futómű
- Fékek
- 4 tárcsa
- Merevítők
- Az nem ártana bele:)
Külső Optika
- Dekor
- Az van!!:)
Belső Optika
- Festés, dekor
- A műszerfal
- Ülések
- Tuning üléshuzat:)
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Pioneer
- Erősítő
- Házi készítésű sub erősítő! By Raptor46 :)
- Hangszórók
- 1pár ovál JVC és egy DLD 30cm-es mély
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Tégy belátásod szerint. Én még nem használtam olyat nem tudom. De sokan irogattak róla a fórumon. Mondjuk azok 95%-a teljesen hülye, azt sem tudja mi az a turbó... :)
40-ért nem rossz ár, megveszed azt ha szar akkor újracsapágyaztatod kb 60-ért és akkor lesz egy jó csigád. ami ennyi pénzért korrekt . Van egy K24-es is 50-ért az meg használt... Meg láttam K26-ost is 10-ért...
40-ért nem rossz ár, megveszed azt ha szar akkor újracsapágyaztatod kb 60-ért és akkor lesz egy jó csigád. ami ennyi pénzért korrekt . Van egy K24-es is 50-ért az meg használt... Meg láttam K26-ost is 10-ért...
0
Szia!
Megértelek, nekem is hiányozna, ha nem lenne. IMÁDOM!!!
Vigyázok is rá, és tök sokat változott január óta.
A kezdeti 14-15 literes fogyasztás jelenleg 9 liter környékén van. Gyújtáson rengeteget kellett állítani, a lambdaszonda vezetéke nem érintkezett, stb.stb.
Vezérműszíj és fékek még januárban lettek cserélve. Műszerfalat feketére cseréltem, nekem így sokkal jobban tetszik. Kicseréltem a napfénytetőt, meg vettem bele gyári GT fűthető ülést.
Motortérben is (nagyjából) minden fekete lett, a fémcső polírozva van, a lefújószelepet visszatettem föl, a coolerből kijövő gumicsövet kicseréltem, most az is egyben van.
Apránként lakatolás is meglesz, feneke már készen van. Most az első futómű felújítása van folyamatban, szilenteket kell cserélni.
Jó dolga van nagyon...
Megértelek, nekem is hiányozna, ha nem lenne. IMÁDOM!!!
Vigyázok is rá, és tök sokat változott január óta.
A kezdeti 14-15 literes fogyasztás jelenleg 9 liter környékén van. Gyújtáson rengeteget kellett állítani, a lambdaszonda vezetéke nem érintkezett, stb.stb.
Vezérműszíj és fékek még januárban lettek cserélve. Műszerfalat feketére cseréltem, nekem így sokkal jobban tetszik. Kicseréltem a napfénytetőt, meg vettem bele gyári GT fűthető ülést.
Motortérben is (nagyjából) minden fekete lett, a fémcső polírozva van, a lefújószelepet visszatettem föl, a coolerből kijövő gumicsövet kicseréltem, most az is egyben van.
Apránként lakatolás is meglesz, feneke már készen van. Most az első futómű felújítása van folyamatban, szilenteket kell cserélni.
Jó dolga van nagyon...
0
Profilképek
Megtaláltam. 5000 + postaköltségért elküldöm, ha érdekel.
Tégy belátásod szerint. Én még nem használtam olyat nem tudom. De sokan irogattak róla a fórumon. Mondjuk azok 95%-a teljesen hülye, azt sem tudja mi az a turbó... :)
40-ért nem rossz ár, megveszed azt ha szar akkor újracsapágyaztatod kb 60-ért és akkor lesz egy jó csigád. ami ennyi pénzért korrekt . Van egy K24-es is 50-ért az meg használt... Meg láttam K26-ost is 10-ért...
40-ért nem rossz ár, megveszed azt ha szar akkor újracsapágyaztatod kb 60-ért és akkor lesz egy jó csigád. ami ennyi pénzért korrekt . Van egy K24-es is 50-ért az meg használt... Meg láttam K26-ost is 10-ért...
Szia!
Megértelek, nekem is hiányozna, ha nem lenne. IMÁDOM!!!
Vigyázok is rá, és tök sokat változott január óta.
A kezdeti 14-15 literes fogyasztás jelenleg 9 liter környékén van. Gyújtáson rengeteget kellett állítani, a lambdaszonda vezetéke nem érintkezett, stb.stb.
Vezérműszíj és fékek még januárban lettek cserélve. Műszerfalat feketére cseréltem, nekem így sokkal jobban tetszik. Kicseréltem a napfénytetőt, meg vettem bele gyári GT fűthető ülést.
Motortérben is (nagyjából) minden fekete lett, a fémcső polírozva van, a lefújószelepet visszatettem föl, a coolerből kijövő gumicsövet kicseréltem, most az is egyben van.
Apránként lakatolás is meglesz, feneke már készen van. Most az első futómű felújítása van folyamatban, szilenteket kell cserélni.
Jó dolga van nagyon...
Megértelek, nekem is hiányozna, ha nem lenne. IMÁDOM!!!
Vigyázok is rá, és tök sokat változott január óta.
A kezdeti 14-15 literes fogyasztás jelenleg 9 liter környékén van. Gyújtáson rengeteget kellett állítani, a lambdaszonda vezetéke nem érintkezett, stb.stb.
Vezérműszíj és fékek még januárban lettek cserélve. Műszerfalat feketére cseréltem, nekem így sokkal jobban tetszik. Kicseréltem a napfénytetőt, meg vettem bele gyári GT fűthető ülést.
Motortérben is (nagyjából) minden fekete lett, a fémcső polírozva van, a lefújószelepet visszatettem föl, a coolerből kijövő gumicsövet kicseréltem, most az is egyben van.
Apránként lakatolás is meglesz, feneke már készen van. Most az első futómű felújítása van folyamatban, szilenteket kell cserélni.
Jó dolga van nagyon...
ECR33
#6576
2009. április 23. 09:05
Az injektorok magas inpedenciájú előtétellenállás nélküli, 14,3 ohmosak.
Ha kell, hívj!
70-235-7181
Ha kell, hívj!
70-235-7181
szia igen tudok új k03 turbót jó áron... az árban megegyezünk... a gpseről pontos tipus leírás adatok irányár kellene... esetleg lehet szó róla...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!