Rallywagen Audi 80 2.2 10vT

Rallykocsi
Rallykocsi autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Race
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
6sec Gtech
1/8 mérföld
9.1 Gtech
1/4 mérföld
14.2 Gtech
Max. sebesség
200?
Teljesítmény
gyárilag 165,szeretnénk 200ig felnyomni!
ezzel összevág:
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0382&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=1320

210 Gtech
Tömeg
1095kg
Motor
Motor
5henger 10V turbo korai MC elektronikus benzinbefecskendezősre átalakítva

2009.jun.24. Most 1.2baron megy csúcsban,a surge elkerülése végett nincs elektronyikus WGFV basztatás
Hajtás
quattro
torsen középen és hátul
felkevlározott 240es kuplungtárcsa (brend nyú)

Átlakított nagyfazék lendkerék (fordulatjel az ECU-nak)
Elektronika
MoTeC
Áramtalanító kapcsoló
Akku a motortérből eltávolítva
Légszűrő
K&N
Kipufogó
70mm
Gyújtás
Elosztós Audi végfokkal
Egyéb
szépjónagy olajhüttő firewall bácsitól

van K24 és K26os turbó is rá,meglátjuk melyik válik be jobban!

Köszönet mindenkinek aki részt vett/vesz a projectben!

Jobbos motortartó már RACE,a másik gyári,a váltótartók szintén RACE.


Roland
Gabi
Peti (pnanassy)
Csabi
F1Pisti
Balázska & Karcsibácsi és a teljes brigád aki kitolta :D
Balaton Peti
firewall (ugye nem rugod szét ??!! )
Papp Gergő
CsabiX
Nyári felni konfiguráció
Felni
van lemez meg sokküllős gyári alu is.
Most 195/50R15 EXIP pokhálós retrobüntető
Futómű
Rugók
gyári, Keskeny féle futóműtuninggal
Gátlók
gyári
Fékek
na ez gyári csak igazán!de teljesen pöpec állapotban,bárcsak ne húzna egy fél sávot jobbra!
Merevítők
ez elrohadt részeket kicéózzuk,remélem az jó lesz.Esetleg később egy csövezés bele?

Következő fázisban kell bele körbe erősített lengőkarszilent,mert az kaki!

Első bölcső aluszilenteken,később a hátsó is!
Egyéb
Az Rallywagent próbáljuk a lehető legkisebb költségvetésből megépíteni a lehető legjobb ár/élmény elérése érdekében.Így bizonyos helyeken nem annyira a szép mint inkább az olcsó megoldásokat eröltetjük!

Ez egy hobby gépezet,nincsenek vérmes kupaigényeink vele!
Külső Optika
Karosszéria
Picit megfáradt
Légterelők
Géptető Jonus-osan kiemelve.
Kiegészítők
Géptető leszorító elöl
Rugós csomagtérleszorító
Dekor
rengeteg matrica az elöző tulajtól
Egyéb
Belső Optika
Ülések
Racing PRO WRC
Kormány
URI 20V
Egyéb
full citromsárga belső festés szintén az előző tulaj izlését dícséri!
HIFI / Multimédia
Egyéb
na ilyenek nincsenek benne

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

pnanassy
#79
2009. június 23. 19:40
meg kell tanulni,hogy ez nem pereg mint az elhajított zsiguli,gázelvételre gyönyörűen megszelidül az esetek 98% -ában.Persze ahhoz el kell venni a gázt...

Majd Gabi jól a tarkódra csap ha kinyomod a félig-kocsija lelkét.Meg én is.Törött borda ide vagy oda... LOL
0
firewall
#78
2009. június 23. 18:23
Peti bácsi, ha lesz valami kameraman akkor pöröghetek egyhelybe a pályán a verseny keretein belül? megmutatom magam mint Árki "Dahlback" István
0
firewall
#77
2009. június 21. 10:33
Ha esni fog jövő héten akkor meghalunk? vagy onnantól csak drift kategóriába indulunk?
0
pnanassy
#76
2009. június 17. 14:45
Ezért kell a teszt :)
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
0
firewall
#75
2009. június 17. 13:55
Érzésre sokkal erősebb az audi. Mind állóból mind gurulóból szerintem csunyán elmaradnék, nem érzem azt, hogy elég erős lenne egy ilyenhez attól függetlenül, hogy TI változat. Bár te többet ültél audiba és vezetted az alfát is szerinted?!
0
pnanassy
#74
2009. június 17. 09:10
Majd jól le kell videózni a pörgést.Tényleg,csak próba képpen össze kéne rakni az alfáddal,gurulóból,kiváncsi lennék.Szerinted?
0
firewall
#73
2009. június 15. 04:36
jessz valóban én vagyok az új tag. élmény egy ilyen autót vezetni. föleg ezekkel a gumikkal ugye peti? fél órát meditáltunk, hogy elmerjünk indulni de ezt felülírtúk és pörgött egyhelybe nem kell 600le mint dahlbacknak ehhez 27-én pedig támadás
0
pnanassy
#72
2009. június 14. 12:52
Beneveztünk a 27dikei EuroRingi körözgetésre,ezért ismét elővettük a vasat és ezközöltünk néhány evolúciós lépést.A csapat is bővült egy új taggal firewall személyében,aki még csak ismerkedik a jó öreg quattro technikával de már néhány km után nagyon megtetszett neki a masina.Hát persze ,hogy is lehet nem szeretni egy ilyen csodás gépet!

A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!

A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.

A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.

Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D

Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.

Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.

Ciao,P
0
KKH-SRT
#71
2009. május 21. 15:48
Szép napot!

0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5
pnanassy
#79
2009. június 23. 19:40
meg kell tanulni,hogy ez nem pereg mint az elhajított zsiguli,gázelvételre gyönyörűen megszelidül az esetek 98% -ában.Persze ahhoz el kell venni a gázt...

Majd Gabi jól a tarkódra csap ha kinyomod a félig-kocsija lelkét.Meg én is.Törött borda ide vagy oda... LOL
firewall
#78
2009. június 23. 18:23
Peti bácsi, ha lesz valami kameraman akkor pöröghetek egyhelybe a pályán a verseny keretein belül? megmutatom magam mint Árki "Dahlback" István
firewall
#77
2009. június 21. 10:33
Ha esni fog jövő héten akkor meghalunk? vagy onnantól csak drift kategóriába indulunk?
pnanassy
#76
2009. június 17. 14:45
Ezért kell a teszt :)
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
firewall
#75
2009. június 17. 13:55
Érzésre sokkal erősebb az audi. Mind állóból mind gurulóból szerintem csunyán elmaradnék, nem érzem azt, hogy elég erős lenne egy ilyenhez attól függetlenül, hogy TI változat. Bár te többet ültél audiba és vezetted az alfát is szerinted?!
pnanassy
#74
2009. június 17. 09:10
Majd jól le kell videózni a pörgést.Tényleg,csak próba képpen össze kéne rakni az alfáddal,gurulóból,kiváncsi lennék.Szerinted?
firewall
#73
2009. június 15. 04:36
jessz valóban én vagyok az új tag. élmény egy ilyen autót vezetni. föleg ezekkel a gumikkal ugye peti? fél órát meditáltunk, hogy elmerjünk indulni de ezt felülírtúk és pörgött egyhelybe nem kell 600le mint dahlbacknak ehhez 27-én pedig támadás
pnanassy
#72
2009. június 14. 12:52
Beneveztünk a 27dikei EuroRingi körözgetésre,ezért ismét elővettük a vasat és ezközöltünk néhány evolúciós lépést.A csapat is bővült egy új taggal firewall személyében,aki még csak ismerkedik a jó öreg quattro technikával de már néhány km után nagyon megtetszett neki a masina.Hát persze ,hogy is lehet nem szeretni egy ilyen csodás gépet!

A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!

A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.

A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.

Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D

Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.

Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.

Ciao,P
KKH-SRT
#71
2009. május 21. 15:48
Szép napot!

pnanassy
#70
2009. május 20. 22:25
Néha itt,néha a ott,mikor mit kíván a haza!

Működik a kocsid?Mi a helyzet vele?

Ciao,P
GodRat
#69
2009. május 18. 11:16
Láttam Lacházán az autót, talán az anyóson még Nánássy úrt is
pnanassy
#67
2009. április 25. 21:08
Ma hazavittük Andikámmal a gépezetet,és biza elkezdett lightosan füstölgetni a kicsike!
HÚHA!! Minnyá összekakifosi lesz,igaz Gabesz?Amúgy szerintem a turbó nyomatja az uncsisat,így is lett megvételezve,ezzel semmi gond nincs.Ferencünk the Great megjavíccsa majd ha megjön a centírgépe azt jónapot.

Tényleg kedves FUN-olók,te ménemjöttetek Laciházára a g___nagy pofonotokért?Mi ottvoltunk,és nemunatkoztunk! :D

Ciao,P
Rallykocsi
#66
2009. április 19. 19:41
Rallykocsi
#65
2009. április 19. 19:06
Rallykocsi
#64
2009. április 19. 19:03
http://www.youtube.com/watch?v=ZJQYD2tg1xE
pnanassy
#63
2009. április 18. 23:04
Jók lettek de kéne egy frankó kamera,azt a kocsiba is berakhatnánk!Azt utánna lehetne elemezgetni pl a loghoz képest!
Rallykocsi
#62
2009. április 18. 20:23
Holnap race!!!
Addig egy kis kedvcsináló,bár telefonnal készült a lényeg látszik!
http://www.youtube.com/watch?v=NYjGIAwhEjg
http://www.youtube.com/watch?v=f4i6MJdFUBA

Hi G
pnanassy
#61
2009. április 05. 09:04
A baj nagyobb volt mint elsőre gondoltuk,kifujta a gyári papírtömítést az 1es hengernél.Napvilágra került az is hogy 4db kipufogó tőcsavar elszakadt...

Most már nem szeretnénk összecsapni,ugyhogy szépen ügyesen okosan megcsináljuk.Ha már ugyis lent a fej,talán kap egy kis kompresszióviszony-növelést :)
pnanassy
#60
2009. március 29. 16:02
Egy kis frissítés:
Hatalmas szopikázások és az autó csaknem darabokra szedése után végül meglett a hiba,és most már szépen működik a gép.Egy tesztút során eldurrant a turbó-vízhűtő csöve,ezt pótolni kell,és már csak az autó finomhangolása van hátra.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 99 találat 5 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.