Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 6sec Gtech
- 1/8 mérföld
- 9.1 Gtech
- 1/4 mérföld
- 14.2 Gtech
- Max. sebesség
- 200?
- Teljesítmény
- gyárilag 165,szeretnénk 200ig felnyomni!
ezzel összevág:
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0382&rollout=0&tav=1p4&mp=13&kg=1320
210 Gtech
- Tömeg
- 1095kg
Motor
- Motor
- 5henger 10V turbo korai MC elektronikus benzinbefecskendezősre átalakítva
2009.jun.24. Most 1.2baron megy csúcsban,a surge elkerülése végett nincs elektronyikus WGFV basztatás
- Hajtás
- quattro
torsen középen és hátul
felkevlározott 240es kuplungtárcsa (brend nyú)
Átlakított nagyfazék lendkerék (fordulatjel az ECU-nak)
- Elektronika
- MoTeC
Áramtalanító kapcsoló
Akku a motortérből eltávolítva
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- 70mm
- Gyújtás
- Elosztós Audi végfokkal
- Egyéb
- szépjónagy olajhüttő firewall bácsitól
van K24 és K26os turbó is rá,meglátjuk melyik válik be jobban!
Köszönet mindenkinek aki részt vett/vesz a projectben!
Jobbos motortartó már RACE,a másik gyári,a váltótartók szintén RACE.
Roland
Gabi
Peti (pnanassy)
Csabi
F1Pisti
Balázska & Karcsibácsi és a teljes brigád aki kitolta :D
Balaton Peti
firewall (ugye nem rugod szét ??!! )
Papp Gergő
CsabiX
Nyári felni konfiguráció
- Felni
- van lemez meg sokküllős gyári alu is.
Most 195/50R15 EXIP pokhálós retrobüntető
Futómű
- Rugók
- gyári, Keskeny féle futóműtuninggal
- Gátlók
- gyári
- Fékek
- na ez gyári csak igazán!de teljesen pöpec állapotban,bárcsak ne húzna egy fél sávot jobbra!
- Merevítők
- ez elrohadt részeket kicéózzuk,remélem az jó lesz.Esetleg később egy csövezés bele?
Következő fázisban kell bele körbe erősített lengőkarszilent,mert az kaki!
Első bölcső aluszilenteken,később a hátsó is!
- Egyéb
- Az Rallywagent próbáljuk a lehető legkisebb költségvetésből megépíteni a lehető legjobb ár/élmény elérése érdekében.Így bizonyos helyeken nem annyira a szép mint inkább az olcsó megoldásokat eröltetjük!
Ez egy hobby gépezet,nincsenek vérmes kupaigényeink vele!
Külső Optika
Belső Optika
- Ülések
- Racing PRO WRC
- Kormány
- URI 20V
- Egyéb
- full citromsárga belső festés szintén az előző tulaj izlését dícséri!
HIFI / Multimédia
- Egyéb
- na ilyenek nincsenek benne
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Ezért kell a teszt :)
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
0
Érzésre sokkal erősebb az audi. Mind állóból mind gurulóból szerintem csunyán elmaradnék, nem érzem azt, hogy elég erős lenne egy ilyenhez attól függetlenül, hogy TI változat. Bár te többet ültél audiba és vezetted az alfát is szerinted?!
0
Majd jól le kell videózni a pörgést.Tényleg,csak próba képpen össze kéne rakni az alfáddal,gurulóból,kiváncsi lennék.Szerinted?
0
Beneveztünk a 27dikei EuroRingi körözgetésre,ezért ismét elővettük a vasat és ezközöltünk néhány evolúciós lépést.A csapat is bővült egy új taggal firewall személyében,aki még csak ismerkedik a jó öreg quattro technikával de már néhány km után nagyon megtetszett neki a masina.Hát persze ,hogy is lehet nem szeretni egy ilyen csodás gépet!
A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!
A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.
A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.
Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D
Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.
Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.
Ciao,P
A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!
A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.
A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.
Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D
Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.
Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.
Ciao,P
0
Profilképek
meg kell tanulni,hogy ez nem pereg mint az elhajított zsiguli,gázelvételre gyönyörűen megszelidül az esetek 98% -ában.Persze ahhoz el kell venni a gázt...
Majd Gabi jól a tarkódra csap ha kinyomod a félig-kocsija lelkét.Meg én is.Törött borda ide vagy oda... LOL
Majd Gabi jól a tarkódra csap ha kinyomod a félig-kocsija lelkét.Meg én is.Törött borda ide vagy oda... LOL
Peti bácsi, ha lesz valami kameraman akkor pöröghetek egyhelybe a pályán a verseny keretein belül? megmutatom magam mint Árki "Dahlback" István
Ha esni fog jövő héten akkor meghalunk? vagy onnantól csak drift kategóriába indulunk?
Ezért kell a teszt :)
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
Sosem hittem ezekben az érzős dolgokban.
vagy esetleg még marad a G-Tech.
Érzésre sokkal erősebb az audi. Mind állóból mind gurulóból szerintem csunyán elmaradnék, nem érzem azt, hogy elég erős lenne egy ilyenhez attól függetlenül, hogy TI változat. Bár te többet ültél audiba és vezetted az alfát is szerinted?!
Majd jól le kell videózni a pörgést.Tényleg,csak próba képpen össze kéne rakni az alfáddal,gurulóból,kiváncsi lennék.Szerinted?
jessz valóban én vagyok az új tag. élmény egy ilyen autót vezetni. föleg ezekkel a gumikkal ugye peti? fél órát meditáltunk, hogy elmerjünk indulni de ezt felülírtúk és pörgött egyhelybe nem kell 600le mint dahlbacknak ehhez 27-én pedig támadás
Beneveztünk a 27dikei EuroRingi körözgetésre,ezért ismét elővettük a vasat és ezközöltünk néhány evolúciós lépést.A csapat is bővült egy új taggal firewall személyében,aki még csak ismerkedik a jó öreg quattro technikával de már néhány km után nagyon megtetszett neki a masina.Hát persze ,hogy is lehet nem szeretni egy ilyen csodás gépet!
A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!
A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.
A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.
Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D
Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.
Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.
Ciao,P
A gyújtás teljes cseréje után a wastegate kapott egy erősebb rugót,de mivel ezzel 1.7-1.8akat töltött gyorsan esztergáltam egy módosított felső rugótányért,meg egy csavart amivel frankón lehet állítgatni a nyomást.Most 0.9-1bar,és a fordulat emelkedésével felkúszik 1.2re,nem megy rosszul,bár az M0áson inkább olvasnék valamit unalmamban.Nem úgy a reptéren meg a szűk utcákban,ahol azon imádkoztunk nehogy eldurranjon a körberepedt,fémszálakig kopott,oldalt kipuklisodott gumma.Hősiesen helytállt,le a kalappal a gyártók előtt!!
A MadMax faktort is csökkentettük,megkapta elöl az alsó merevítőt,így már szépen felrakhattuk a maszkot is,ami ugyan egy döntött lámpásé,de ide pont jó,hogy ne hulljanak be a falevelek meg a diók a vezérlésbe.
A lambda vezérlőt is véglegesítettem,megkapta a régi LM-1est,fixen a mitfahrer felöli légbefúfó mögé.
Sajna van egy béna rángatás 2000-2500 utazónál,ami eléggé érthetetlen jelenleg,de mivel gyönyörűen pereg akár egyhelyben is beton helikorterleszállón ez most kevéssé izgat :D
Hátra van még a 95/50/15 kerekek felgumizása és felszerelése,ezt a jövő héten megejtjük.Remélhetőleg azokkal a kocsi stabilitása javul valamennyire.
Összességében nagyon jól szuperál a gép,és kezdenek alakot ölteni a tervek a továbbfejlesztését illetően.
Ciao,P
Néha itt,néha a ott,mikor mit kíván a haza!
Működik a kocsid?Mi a helyzet vele?
Ciao,P
Működik a kocsid?Mi a helyzet vele?
Ciao,P
Láttam Lacházán az autót, talán az anyóson még Nánássy úrt is
Ma hazavittük Andikámmal a gépezetet,és biza elkezdett lightosan füstölgetni a kicsike!
HÚHA!! Minnyá összekakifosi lesz,igaz Gabesz?Amúgy szerintem a turbó nyomatja az uncsisat,így is lett megvételezve,ezzel semmi gond nincs.Ferencünk the Great megjavíccsa majd ha megjön a centírgépe azt jónapot.
Tényleg kedves FUN-olók,te ménemjöttetek Laciházára a g___nagy pofonotokért?Mi ottvoltunk,és nemunatkoztunk! :D
Ciao,P
HÚHA!! Minnyá összekakifosi lesz,igaz Gabesz?Amúgy szerintem a turbó nyomatja az uncsisat,így is lett megvételezve,ezzel semmi gond nincs.Ferencünk the Great megjavíccsa majd ha megjön a centírgépe azt jónapot.
Tényleg kedves FUN-olók,te ménemjöttetek Laciházára a g___nagy pofonotokért?Mi ottvoltunk,és nemunatkoztunk! :D
Ciao,P
http://www.youtube.com/watch?v=ZJQYD2tg1xE
Jók lettek de kéne egy frankó kamera,azt a kocsiba is berakhatnánk!Azt utánna lehetne elemezgetni pl a loghoz képest!
Holnap race!!!
Addig egy kis kedvcsináló,bár telefonnal készült a lényeg látszik!
http://www.youtube.com/watch?v=NYjGIAwhEjg
http://www.youtube.com/watch?v=f4i6MJdFUBA
Hi G
Addig egy kis kedvcsináló,bár telefonnal készült a lényeg látszik!
http://www.youtube.com/watch?v=NYjGIAwhEjg
http://www.youtube.com/watch?v=f4i6MJdFUBA
Hi G
A baj nagyobb volt mint elsőre gondoltuk,kifujta a gyári papírtömítést az 1es hengernél.Napvilágra került az is hogy 4db kipufogó tőcsavar elszakadt...
Most már nem szeretnénk összecsapni,ugyhogy szépen ügyesen okosan megcsináljuk.Ha már ugyis lent a fej,talán kap egy kis kompresszióviszony-növelést :)
Most már nem szeretnénk összecsapni,ugyhogy szépen ügyesen okosan megcsináljuk.Ha már ugyis lent a fej,talán kap egy kis kompresszióviszony-növelést :)
Egy kis frissítés:
Hatalmas szopikázások és az autó csaknem darabokra szedése után végül meglett a hiba,és most már szépen működik a gép.Egy tesztút során eldurrant a turbó-vízhűtő csöve,ezt pótolni kell,és már csak az autó finomhangolása van hátra.
Hatalmas szopikázások és az autó csaknem darabokra szedése után végül meglett a hiba,és most már szépen működik a gép.Egy tesztút során eldurrant a turbó-vízhűtő csöve,ezt pótolni kell,és már csak az autó finomhangolása van hátra.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Majd Gabi jól a tarkódra csap ha kinyomod a félig-kocsija lelkét.Meg én is.Törött borda ide vagy oda... LOL