Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Kérem ez a Szocialista autók egyik leglustábbja :)
- 1/4 mérföld
- Cruisin' is not a crime !
- Max. sebesség
- Határ a csillagos ég :D
- Teljesítmény
- 60-70 Le között
- Tömeg
- 875Kg
Motor
- Motor
- 1.3 OHV
- Hajtás
- Csak is Hátsó!!
- Elektronika
- vw golf gyújtás
Felicia áttételes önindító
- Légszűrő
- Dircsi szürcsi :D
- Kipufogó
- 50-es Jano-Dob
- Gyújtás
- Hall jeladós
- Egyéb
- Folyamatos fejlesztés van :)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Nyári :
175/55 R15 Kumho
175/55 R15 Hankook
Téli:
Nincs használva télen
- Felni
- 7x15 et42 Ronal R8
Hátul 30mm nyomtáv
Elől 7 mm nyomtáv
Futómű
- Rugók
- Mercedes 124 hátsó rugók elől .
Mercedes 123 Diesel első rugók hátul .
- Gátlók
- Kárászy és Lindor által keményített
Kemény szillentekkel együtt + ferde karokba Bronz szillent
- Fékek
- Új Ferrodo féktárcsa + betét
Külső Optika
- Karosszéria
- Gyári ültetve
- Dekor
- Skodaklub.com matrica a hátsó szélvédőn
Skoda matrica az orrán
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyári
- Ülések
- Skoda Felicia ülés szett
- Kormány
- Retro Skoda sport kormány
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Pioneer UI160
- Erősítő
- Egy pici van benne
- Hangszórók
- Van benne egy kis ez meg az :)
- Egyéb
- Cruisin' is not a crime !
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!fentvagyok,csak rejtve...jelentkezz be elérhetőnek aztán beszélünk...én látoik fent pár embert,ha belépek betalálnak eccerre 10 en
De MI log ki???? ezeket a széles geciket akarod felbaszni vissza,vagy alukat????? ezé nem értem mi a véreres megmeredt rongybatekert kochengeres faszt akarsz
ezek alá ne rakjá má semmit sehova! vagy csak hátra egy szettet az nyilván fele annyiba kerül!
egyébként meg finoman ki lehet huzni a sárvédőket elől,akár kézzel is,és akkor semmi nem log ki!
nekünk senkinek sem volt soha szárazfutoja,mert kb 70-80 rugoba került anno és abbol vettünk kb 5 db 5-ös váltót ajándék futomüvel...namost a száraz meg ha lefogazott akkor baszhattuk a kurva anyánkat mert az országban ziher hogy nem volt senkinek csak váltoja!
azon kivül a szárazhoz geci drága minden! dupla csuklos féltengelyei vannak,amik szeretnek törni! csak azért használták ezeket versenyen,mert ha tört a féltengely,akkor nem esett ki a kerék mint a sima olajoson,hanem talpon maradt csak a hajtás szünt meg!
nagyon meredek szögben vannak azok a féltengelyek terhelve,egyáltalán nem birnak többet!!!!!! főleg a 10. tulaj után már!
ha 30 skodribol 1-2-ben volt akkor sokat mondtam,de mindegyik anyázottt ha dobot kellett rá szerezni vagy csapágyat,vagy gumiharangot,vagy váltotartokat,vagy féltengelycsuklokat...
ezek alá ne rakjá má semmit sehova! vagy csak hátra egy szettet az nyilván fele annyiba kerül!
egyébként meg finoman ki lehet huzni a sárvédőket elől,akár kézzel is,és akkor semmi nem log ki!
nekünk senkinek sem volt soha szárazfutoja,mert kb 70-80 rugoba került anno és abbol vettünk kb 5 db 5-ös váltót ajándék futomüvel...namost a száraz meg ha lefogazott akkor baszhattuk a kurva anyánkat mert az országban ziher hogy nem volt senkinek csak váltoja!
azon kivül a szárazhoz geci drága minden! dupla csuklos féltengelyei vannak,amik szeretnek törni! csak azért használták ezeket versenyen,mert ha tört a féltengely,akkor nem esett ki a kerék mint a sima olajoson,hanem talpon maradt csak a hajtás szünt meg!
nagyon meredek szögben vannak azok a féltengelyek terhelve,egyáltalán nem birnak többet!!!!!! főleg a 10. tulaj után már!
ha 30 skodribol 1-2-ben volt akkor sokat mondtam,de mindegyik anyázottt ha dobot kellett rá szerezni vagy csapágyat,vagy gumiharangot,vagy váltotartokat,vagy féltengelycsuklokat...
nekem is,stonyinak is,anno pystikének is,a másik skodámon is,pisszu haveromnak és az öccsének is....meg sokunknak még olajos futón volt a pogi..oldalanként 3 cm...az futónként ugye 6 centi plusz....SOHA SEMMI BAJ NEM VOLT senkinek sem!!!!!! sőt! még téptük is a száját keresztbe aszfalton
De ne legyél már madár!!!! át ne furasd az agyat elől!!!!! nem szabad baszki,mert piszkossul meggyengíted vele!!!! azon kícvül nem igazán találkoztam olyannal akinek jo is lett,többeknek is volt és rázott,mert nem lett pontos! ne bazd szét! a pogit bármikor le lehet venni 10 perc alatt,de az átfurt agyat baszhatod!!!!!
komolyan mondom ne csináld!
h aez kibirta,akkor a tied is kifogja!
De ne legyél már madár!!!! át ne furasd az agyat elől!!!!! nem szabad baszki,mert piszkossul meggyengíted vele!!!! azon kícvül nem igazán találkoztam olyannal akinek jo is lett,többeknek is volt és rázott,mert nem lett pontos! ne bazd szét! a pogit bármikor le lehet venni 10 perc alatt,de az átfurt agyat baszhatod!!!!!
komolyan mondom ne csináld!
h aez kibirta,akkor a tied is kifogja!
a lényeg,hogy előszőr a felni legyen meg amit fel akarsz tenni! arról lehet a pontos méretet levenni,agyrész,lukkiosztás,kup méretei a csvaroknál...ezután kell,hogy milyen vastag legyen a pogi,majd kell venni csavarokat...mindennel együtt lesz vagy 30++felnik....erre számolj,ha szélesített felnit akarsz ahhoz meg nem nagyon kell pogi,ha mégis,tehát csak nyomtáv szélesítő kell,akkor megint más a tészta,azt is simán megcsináljuk,akár hosszu tővacsavart is gyártunk,de az ár sajnos poginként 5-8 ezer
miaz hogy hogy bírja? te sem vagy tul tájékozott....birja,mert kell neki
nekem is volt...mindíg is....tehermentesítő nélkül 130 tol rázott,a tehermentesítővel jobb lett,180-nál kezdett csak ráázni.... a pogikat le tudom gyártatni,amilyenre akarod kb 20 pénz
nekem is volt...mindíg is....tehermentesítő nélkül 130 tol rázott,a tehermentesítővel jobb lett,180-nál kezdett csak ráázni.... a pogikat le tudom gyártatni,amilyenre akarod kb 20 pénz
Nem értem a kérdést more
4x130,ha erre gondoltál
amugy meg
4x130,ha erre gondoltál
amugy meg
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!