Autó adatai
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hali!
Brembo 33.500.- ft
Ate 40.000.- ft
Textar 37.000.- ft
EBC Greenstuff sportbetét :
Sportos közúti használathoz fejlesztett Kevlar-Aramid alapú betét, amely érezhetően javított fékteljesítménnyel és féktulajdonságokkal bír az originál betétekkel szemben. Ez a speciális fékbetét, szinte teljesen mentes az agresszív fekete fékportól ami a felnire tapad és rongálja azt azon felül, hogy örökös esztétikai problémát jelent.A Greenstuff fékbetétek fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a FADING ( fékerő kihagyás ) kiküszöbölésére. A teljesítménye még hideg féknél is nagyon jó és nem koptatja a féktárcsát. Munkahőmérséklete 650C fokig terjed, a súrlódási együtthatója 0.55 amivel ez a speciális fékbetét megkapta az Autotrade innovációs díját és a Maxpower magazin kitüntetését, mint a legjobb sport fékbetét. Ezek a fékbetétek az originál megoldásokkal szemben, azonos körülmények mellett 160 km/h-ról akár 9 méterrel is rövidíthetik a fékutat. ECE-Reg 90 által minősítve.
EBC Redstuff kerámia sportbetét :
Ez a Kevlar-szálak és kerámiarészecskék kombinációjából álló sport fékbetét a következő teljesítménylépcsőt jelenti a gyorsabb utcai autók számára. A Redstuff fékbetétek is mentesek az agresszív fekete fékportól, ami a felnire tapadva rongálja és elcsúfítja az autónk talán legszebb díszét. Különösen féktárcsa kímélő, annak a technológiának köszönhetően ami az EBC Brakes által gyártott betétekre jellemző. Ez a sport fékbetét tesztekben bizonyította, hogy akár 13 méterrel is rövidebb lehet egy autó fékútja 160 km/h-ról, azonos körülmények között, mint egy gyári fékbetéttel. Az effektív munkahőmérséklete 750C fokig terjed és a 0.5-ös súrlódási együtthatóval járó erős dörzsérték ellenére az élettartama nagyon jó. Kemény felülete miatt, még a "Brake-in" réteg segítségével is a bejáratása akár 1600 km, ( 1000 mérföld ) is lehet. Cserébe ez a bejárató, koptató réteg egyfajta tárcsa szabályozást is végez, ha türelmesen hajtjuk végre a bejáratási folyamatot. ECE-Reg 90 által minősítve.
üdv
Adamo 30/9191867
Brembo 33.500.- ft
Ate 40.000.- ft
Textar 37.000.- ft
EBC Greenstuff sportbetét :
Sportos közúti használathoz fejlesztett Kevlar-Aramid alapú betét, amely érezhetően javított fékteljesítménnyel és féktulajdonságokkal bír az originál betétekkel szemben. Ez a speciális fékbetét, szinte teljesen mentes az agresszív fekete fékportól ami a felnire tapad és rongálja azt azon felül, hogy örökös esztétikai problémát jelent.A Greenstuff fékbetétek fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a FADING ( fékerő kihagyás ) kiküszöbölésére. A teljesítménye még hideg féknél is nagyon jó és nem koptatja a féktárcsát. Munkahőmérséklete 650C fokig terjed, a súrlódási együtthatója 0.55 amivel ez a speciális fékbetét megkapta az Autotrade innovációs díját és a Maxpower magazin kitüntetését, mint a legjobb sport fékbetét. Ezek a fékbetétek az originál megoldásokkal szemben, azonos körülmények mellett 160 km/h-ról akár 9 méterrel is rövidíthetik a fékutat. ECE-Reg 90 által minősítve.
EBC Redstuff kerámia sportbetét :
Ez a Kevlar-szálak és kerámiarészecskék kombinációjából álló sport fékbetét a következő teljesítménylépcsőt jelenti a gyorsabb utcai autók számára. A Redstuff fékbetétek is mentesek az agresszív fekete fékportól, ami a felnire tapadva rongálja és elcsúfítja az autónk talán legszebb díszét. Különösen féktárcsa kímélő, annak a technológiának köszönhetően ami az EBC Brakes által gyártott betétekre jellemző. Ez a sport fékbetét tesztekben bizonyította, hogy akár 13 méterrel is rövidebb lehet egy autó fékútja 160 km/h-ról, azonos körülmények között, mint egy gyári fékbetéttel. Az effektív munkahőmérséklete 750C fokig terjed és a 0.5-ös súrlódási együtthatóval járó erős dörzsérték ellenére az élettartama nagyon jó. Kemény felülete miatt, még a "Brake-in" réteg segítségével is a bejáratása akár 1600 km, ( 1000 mérföld ) is lehet. Cserébe ez a bejárató, koptató réteg egyfajta tárcsa szabályozást is végez, ha türelmesen hajtjuk végre a bejáratási folyamatot. ECE-Reg 90 által minősítve.
üdv
Adamo 30/9191867
0
Profilképek
Eddig frankó, aztán majd meglássuuk!
Tuti szépen fog duruzsolni!
Tuti szépen fog duruzsolni!
Hali! wj az bonódott árulom bontva! Meg a quattrot is árulom motorhibásan!
Új képek az oldalamon.
A motorról és az új felniről: Borbet A 10 col széles 8,5 centis peremmel
A motorról és az új felniről: Borbet A 10 col széles 8,5 centis peremmel
Hali!
Brembo 33.500.- ft
Ate 40.000.- ft
Textar 37.000.- ft
EBC Greenstuff sportbetét :
Sportos közúti használathoz fejlesztett Kevlar-Aramid alapú betét, amely érezhetően javított fékteljesítménnyel és féktulajdonságokkal bír az originál betétekkel szemben. Ez a speciális fékbetét, szinte teljesen mentes az agresszív fekete fékportól ami a felnire tapad és rongálja azt azon felül, hogy örökös esztétikai problémát jelent.A Greenstuff fékbetétek fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a FADING ( fékerő kihagyás ) kiküszöbölésére. A teljesítménye még hideg féknél is nagyon jó és nem koptatja a féktárcsát. Munkahőmérséklete 650C fokig terjed, a súrlódási együtthatója 0.55 amivel ez a speciális fékbetét megkapta az Autotrade innovációs díját és a Maxpower magazin kitüntetését, mint a legjobb sport fékbetét. Ezek a fékbetétek az originál megoldásokkal szemben, azonos körülmények mellett 160 km/h-ról akár 9 méterrel is rövidíthetik a fékutat. ECE-Reg 90 által minősítve.
EBC Redstuff kerámia sportbetét :
Ez a Kevlar-szálak és kerámiarészecskék kombinációjából álló sport fékbetét a következő teljesítménylépcsőt jelenti a gyorsabb utcai autók számára. A Redstuff fékbetétek is mentesek az agresszív fekete fékportól, ami a felnire tapadva rongálja és elcsúfítja az autónk talán legszebb díszét. Különösen féktárcsa kímélő, annak a technológiának köszönhetően ami az EBC Brakes által gyártott betétekre jellemző. Ez a sport fékbetét tesztekben bizonyította, hogy akár 13 méterrel is rövidebb lehet egy autó fékútja 160 km/h-ról, azonos körülmények között, mint egy gyári fékbetéttel. Az effektív munkahőmérséklete 750C fokig terjed és a 0.5-ös súrlódási együtthatóval járó erős dörzsérték ellenére az élettartama nagyon jó. Kemény felülete miatt, még a "Brake-in" réteg segítségével is a bejáratása akár 1600 km, ( 1000 mérföld ) is lehet. Cserébe ez a bejárató, koptató réteg egyfajta tárcsa szabályozást is végez, ha türelmesen hajtjuk végre a bejáratási folyamatot. ECE-Reg 90 által minősítve.
üdv
Adamo 30/9191867
Brembo 33.500.- ft
Ate 40.000.- ft
Textar 37.000.- ft
EBC Greenstuff sportbetét :
Sportos közúti használathoz fejlesztett Kevlar-Aramid alapú betét, amely érezhetően javított fékteljesítménnyel és féktulajdonságokkal bír az originál betétekkel szemben. Ez a speciális fékbetét, szinte teljesen mentes az agresszív fekete fékportól ami a felnire tapad és rongálja azt azon felül, hogy örökös esztétikai problémát jelent.A Greenstuff fékbetétek fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a FADING ( fékerő kihagyás ) kiküszöbölésére. A teljesítménye még hideg féknél is nagyon jó és nem koptatja a féktárcsát. Munkahőmérséklete 650C fokig terjed, a súrlódási együtthatója 0.55 amivel ez a speciális fékbetét megkapta az Autotrade innovációs díját és a Maxpower magazin kitüntetését, mint a legjobb sport fékbetét. Ezek a fékbetétek az originál megoldásokkal szemben, azonos körülmények mellett 160 km/h-ról akár 9 méterrel is rövidíthetik a fékutat. ECE-Reg 90 által minősítve.
EBC Redstuff kerámia sportbetét :
Ez a Kevlar-szálak és kerámiarészecskék kombinációjából álló sport fékbetét a következő teljesítménylépcsőt jelenti a gyorsabb utcai autók számára. A Redstuff fékbetétek is mentesek az agresszív fekete fékportól, ami a felnire tapadva rongálja és elcsúfítja az autónk talán legszebb díszét. Különösen féktárcsa kímélő, annak a technológiának köszönhetően ami az EBC Brakes által gyártott betétekre jellemző. Ez a sport fékbetét tesztekben bizonyította, hogy akár 13 méterrel is rövidebb lehet egy autó fékútja 160 km/h-ról, azonos körülmények között, mint egy gyári fékbetéttel. Az effektív munkahőmérséklete 750C fokig terjed és a 0.5-ös súrlódási együtthatóval járó erős dörzsérték ellenére az élettartama nagyon jó. Kemény felülete miatt, még a "Brake-in" réteg segítségével is a bejáratása akár 1600 km, ( 1000 mérföld ) is lehet. Cserébe ez a bejárató, koptató réteg egyfajta tárcsa szabályozást is végez, ha türelmesen hajtjuk végre a bejáratási folyamatot. ECE-Reg 90 által minősítve.
üdv
Adamo 30/9191867
nem tetssik?
http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/porsche_cup_tukor_barmilyen_porschehoz_barmi
http://racing-bazar.hu/alkatresz/bontott/porsche_cup_tukor_barmilyen_porschehoz_barmi
Köszönöm, remélem beválik!
A wj-vel meg nem tudom hogy miért, Imi is mondta h ilyet nem sűrűn látott, mert a dugattyú széléből volt letörve. Szerintem jaja megadta magát az anyag, de hogy miért, nem is volt húzva meg semmi!
A V6-al minden ok??
A wj-vel meg nem tudom hogy miért, Imi is mondta h ilyet nem sűrűn látott, mert a dugattyú széléből volt letörve. Szerintem jaja megadta magát az anyag, de hogy miért, nem is volt húzva meg semmi!
A V6-al minden ok??
Hali!
Ez lett a 90es helyett sajnos ő még mindig C vágányon van, a dugattyúból letört egy kis darab!
Ez lett a 90es helyett sajnos ő még mindig C vágányon van, a dugattyúból letört egy kis darab!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/coupe/audi_coupe_2.8_e_v6_-_digit_klima_-_gyonyoru-5386239
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tuti szépen fog duruzsolni!