AUDI 90 QUATTRO Vérfarkas

pnanassy
pnanassy autója
Helyezés:
20
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
EVO1 (K24:4.4RR)
EVO2 K26/27: 4.2T
EVO3 Garrett GT 37 : ??
3,7 MoTeC log alapján 2 utassal,40kg alkatrésszel a csomagtartóban

100-200km/h 7.88sec 2 utassal 1.9baron
160-240km/h 9sec üresen 1.8baron
1/8 mérföld
EVO1 (K24:8.063RR)
EVO2 K26/27: 7.676@146Tököl DW2
EVO3 Garrett GT37 : 8.1 HAHAHA Nyiregy
8.1 KKL
7.3 KKL
1/4 mérföld
K26/27: 11.83@185Tököl DW2 (K24:12.9RR)
Garrett GT37 : 12.39 HAHAHA Nyiregy
12.19 @197 KKL
11.88 @190 Kunmadár 1.hely !!!
11.18@202 KKL (07.09.09) 2.hely!!
11.4@209!
Max. sebesség
EVO 1-2 235?
EVO 3 Most hosszabb lett az 5ösöm :) kb 280?
Eddig 245 dokumentálva.
Teljesítmény
EVO1 (K24~260 /G-TechCompPRO:191)
EVO2 K26/27: lenne benne 400,eddig kb 350en találtam meg

EVO3 Garrett GT37 : 550

Padi mérés hiányában ezek csak saccolt adatok,melyek azért alátámaszthatóak más autók mért (padi és 402m) adataival.
Tömeg
1260kg@Vasló
Azóta rákerült a buggyos szoknya,ugyhogy újra kell mérni...
Nyomaték
~400 (G-TechCompPRO:200,már gyári állapotban is tud 350Nm-t!)
Nem tudni mert nem lett padon megmérve.
Motor
Motor
2.2 20VT

Néhány adat az épülő 2.5ös motorról:
-SCAT hosszú hajtókarok
-JE egyedi dugók
-JE gyűrűk
-Erősített JE csapszegek
-2.5TDI magasblokk
-2.5TDI 95.5 főtengely
-S4 olajteknő
-20VT hengerfej,SAYBOR TUNING portolással
-Inconel kipufogószelepek
-Rozsdamentes, alámetszett szívószelepek
-Erősebb szeleprugók
-AAN szelepfedél
-CDI COP trafók

Továbbiakban tervben van:
-3 tárcsás Quarte Master kuplung
-6 csatornás CDI
-komoly 5leömlő SAYBOR ihletéssel
-végig V-csatlakozós turbócsatlakozások (TiAL)
-TiAL 44mm V-csatlakozós WasteGate
-Garrett turbo fordulatszám mérő (MoTeC által loggolva)
-Saját szívósor hengerenkénti pillangóval.

------------------------------------------------
Korai 5 hengeres szívómotorok turbósra átalakítása:
-dugattyú olajhűtő spricnik bemunkálása
-Turbó olaj visszafolyó befúrása

Mostantól nem probléma ha az eredeti (szívó) blokkodból szeretnél (IGAZI) turbósat,ennek minden technikai és jogi :) előnyével.Ezen munka elvégzését is vállaljuk!
Hajtás
quattro
Elektronika
VEMS,saját beépítés és programozás.

Ha unod már a gyári motorvezérlőd,és valami komolyabbat szeretnél ami nem korlátozza fejlesztési terveidet,valami igazi versenytechnikát ami a mindennapokban is megállja a helyét,mindezt elérhető áron,keress meg,találunk megoldást.

Sokat emlegetett téma a GARANCIA.Szerencsére erre a kérdésre is van megoldás.Az adott lehetőségeket figyelembe véve tudom az ilyen irányú igényeket maximálisan kielégíteni.Tehát amennyiben a rendszert az elvárásaimnak megfelelően építjük fel,van GARANCIA!
06harminc6955743

EVO4:MoTeC M600
Légszűrő
KingDragon >megsemmisítve
"FrankenSimota" 150/100 >részlegesen megsemmisítve
HKS gomba 200/100
Kipufogó
EVO1 KARKUS 70mm,
EVO3 KARKUS 85>80 as!
Szeparált WG saját hangtompítóval
Gyújtás
EVO1:VEMS/Audi/034
EVO2-4:MoTeC/VEMS/BMW
NGK Race gyertyák
Egyéb
EVO3
3B-korai AAN hibrid
AAN szivocső
Módosított csőleömlő
600x300x76os cooler
K26/27 (KÖSZI FERI!) (régi:K24,a mért adatok ezzel!)
(Garrett GT37)
CT64
Kovácsolt dugattyú és hajtókar
Teljes alja felújitva,csapágyazva RS2 csapágyakkal
S2 olajteknő (köszi P.I.M.P. !)
Kartergázlecsapató
Állitható vezérműkerék
Állitható benzinnyomásszabályozó
RS2 fém hengerfejtömítés kompressziocsökentéssel
Bosch MotorSport "044" benzinpumpa
Programozható motorvezérlő elektronika
-4 bar MAP
-TPS,CLT,IAT,WBO2,High/Low Z injectors
-rajtprogram
-turbo anti lag system
-full throttle shift (flatshift)
-szélessávú lambdaszonda vezérlés
-váltásjelző
-benzinnyomás mérő
-BoostCotrol
Összes motorparaméter loggolás
Jelenleg elosztós,tervben az 5 trafós felállás
BOV (25mm+50mm TIAL)
Bővített-Polírozott hengerfej újravezetőzve
Nagy injektorok (1200cm3)

Szép nagy olajhűtő
Castrol RS 10W60

Köszönet:
Karkus VS Nánássy Motors
Farkas Systems
JShadzi
aronmatic2
Mcell
SAYBOR TUNING
F1 Gumiszervíz
Kapitány AMSE
Berei Csabi
Balaton "TDIPower" Peti
Sas Robi
Roland&Balu
Bala (gyűlnek a százalékok! ;) )
Nánássy Forgácsolástechnológiai BT >> Fater!

Köszi srácok!!!




Nyári felni konfiguráció
Gumi
Michelin,de már nem mert Dunlop
Felni
Ronal
8*17 S6 felni,235/45/17 gumik
Futómű
Gátlók
Kárászy rally
Fékek
Audi S2/200 Girling 60 elöl 2 részes B3 golyalábakon
EVO3:350mm*30mm RS6 módosított tárcsa, S8 féknyereg
Merevítők
nem ártana...
Külső Optika
Karosszéria
Szürke kisegér (anyahajószürke)
SQ szélesítésekkel
Légterelők
90 quattro

EVO4:Sportquattro utánérzésű kopoltyú a géptetőn
Fénytechnika
Xenon H4-2 HID by F1Gumiszerviz (THNX!)
duplakocka szigorúan
Hátra pedig piros Vnyóc
Dekor
turbo (hazugság mert még nem raktam fel),még megzavarná a mögöttem battyogókat
Belső Optika
Ülések
A gyári nagyonis szuper!
Kormány
EVO1/2URI 20VT
EVO3 Gyári :D
Kiegészítők
valaki összerakhatná már a belét
Szeretnék egy ADL-t,ha esetleg tudsz segíteni ebben szívesen fogadom az adományokat Paypal-on.
Egyéb
RaceTech turbonyomásmérő

Eladó a 61-65 képeken látható szélessávú lambdaszonda és kipufogógáz hőmérséklet mérő kombinált műszer:
Széles sávú lambda szonda vezérlő és kijelző + kipufogógáz hőmérséklet mérő egy 52mm-es műszerben.

A szett tartalma:

1db 52mmes kombinált kijelző (LambdaAFR / EGT)
1db Bosch LSU4 széles sávú lambdaszonda
univerzális kábelköteg biztosítékkal.

Programozható lambda kimenet ECUk részére,fordulatszám bemenet,szabad kimenet (késöbbiekben töltőnyomás szabályozás:BoostControl).

Logger funkció.

Választható kijelzési mód lambda (0.6-1.3) vagy AFR(10-20).

A szett nem tartalmazza a kipufogógáz hőmérőt (+18000Ft).

Beszerelés megoldható.
Ár :
70000Ft
(EGT +18000Ft)

Jelenlegi referenciáim:

-Saját 5hengeres Garrett GT37 20VT 550LE.11.18@202
-KARKUS KKK27/29 550LE.11.19@206
-KARKUS PassatSyncro 1.8 8VT 250LE
-Gabika utcai 90 20VTQ KKK26/27 450LE mindennapi használatban! .11.47@197
-ÖrdögTomi Audi 80 B3/B4 20VTQ KKK24 290LE.
12.9@171
-Gepárd Rally-(cross) S2 KKK 26/27 450LE
-Yasec Lotus 1.6 (fogyasztás-optimalizáció,AlphaN működésmódra átállás)
-F1 Gumiszerviz Lancia Delta HF Integrale 16V 380LE
-Kohári Zoli Eagle Talon 850LE/525LE
-Audi A4 1.8 20VT [email protected] 220LE
-Opel MONZA 3000
-Audi 200 10VTQ Avant EFI átalakítás
-Dodge Viper V10 életrekeltés :D
-Audi Coupe quattro V6>>1.9TDI átépítés
-Audi Coupe quattro Schuszter Zoli "Öreg" komplett újrakábelezés
-Bala Audi 1.9 quattro 8vt VEMS full szekis gyujtás és befecskendezés 15.5@147
-Maki Golf I 1.8 8vt gigaszívó VEMS [email protected]
http://timeslip.hu/versenyfutam.php?id=68335
-Fabio 2.2 20VT távtámogatás/VEMS
-Jure Lukacs Audi S2 2.2 20VT DTA S80 beépítés,RS2 6 sebességes váltó átépítés
-FECO Audi 90 Quattro 800Le http://www.youtube.com/watch?v=K6wXRNd_5hY
-Audi 200 10V Turbo LPG INJECTED VEMS CONTROLLED
-BMW Turbo MoTeC M8 programozás,SYNC jel készítés,Sebességjel konzol
-Audi 20VT Coupe épített motor,GT30R programozás
-Audi 80 quattro "RallyWagen" feltámasztás a halálból,MoTeC M600 beépítés és programozás,10VT motor EFI átalakítása
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=58823
-Bala EVO2 2.0 16VT 80 quattro VEMS programozás.Bontatlan szívómoci K24 turbóval 1 báron!
-Anti 2.5 20VTQ Magasblokkos Stroker VEMS motorfordulat jel átalakítás,programváltó kapcsoló (2 program),illetve programozás



duf_400yahoo.com
06 30 6955743
HIFI / Multimédia
Fejegység
20VT
Erősítő
A kipuff

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

pnanassy
#677
2009. január 22. 17:03
0
Dagiszabi
#676
2009. január 22. 12:41
Köszi a válaszokat!
Akkor utánanézek a VEMS-nek is.

Esetleg valamilyen turbo választó táblázatod vagy számítási módszered nincs?
Az 5literes V8at akarom soft feltölteni. Max 0.7 bar-al. Így kb 400 lovat kihozni belőle, úgy hogy minél kiegyensúlyozottab legyen a viselkedése, és minél alacsonyabbról húzzon, ehhez érzésem szerint két kkk26 elég lenne, de semmi gyakorlatom nincs benne és nem is tudok olyat akinek lenne ezzel a motorral.
0
pnanassy
#675
2009. január 22. 12:06
Kérlek a lakatolással kapcsolatban a Bátyámat keresd meg:
Bátyókám

Köszönöm,
Üdv:Péter
0
pnanassy
#674
2009. január 22. 12:03
Számomra kevés a kimenete,a fehér S2 ben az volt,mondanom sem kell hogy nem tudott megküzdeni a feladattal.Bizonyára megvan a maga területe ahol jól tud működni,de ár/értékben nem tudja felvennia versenyt a VEMS-el.
0
Dagiszabi
#673
2009. január 22. 11:03
Még egy kérdés:
A szélesítéshez a felső ívet, hogyan csináltátok?
Én egy MB 500SEC-t szélesítek, hasonló módon, csak korabeli AMG mintájára. A lakatosom elég ügyes és azt mondta, hogy meg tudja csinálni fénykép alapján, de én kicsit tartok a feladattól, lévén több ív is van benne és nem szeretnék vödörszám gittelni.
0
Dagiszabi
#672
2009. január 22. 10:58
Az amerikai Megaquirt-el próbálkozott valaki közületek?
Nekem nagyon tetszik, főleg hogy komoly supportja is van, profi cuccnak tűnik, és viszonylag olcsó.
Pillanatnyilag ez tetszik a legjobban a piacon levő programozható motorvezérlések közül, de csak még magyar tapasztalatról nem tudok.

Nekem K Jettronic kiváltására kellene, mivel az nem a legjobb az utólagos turbós motor kiszolgálására.

MEGASQUIRT
0
pnanassy
#671
2009. január 21. 20:09
Milyen L jetronikkal rakod össze?Milyen autóról származik?Hogyan fogod a motor megváltozott üzemanyag illetve gyujtásigényét kielégíteni azzal a rendszerrel?
0
tbiro
#670
2009. január 21. 18:34
cső.olvastam a szivó blokk turbosítását. erről írj már pár szót:

Turbó olaj visszafolyó befúrása



másik.. szerinted 200-250 ló milyen ccm injektor kell?


másik meg hogy írhatnál nekem valami ajánlatot(kértem már párszor). vezérlőre. eddig úgy néz ki l jetel lesz összerakva ez a kompressoros rendszer. saját légtömegmérőjével stb
0
pnanassy
#669
2009. január 21. 14:51
A blokk már a marógépen,és az utolsó simításokat végzem a dugattyú olajhűtő fúvókák bemunkálásával.Ezután mehet a hegesztőhöz,majd pedig fúrásra a gépműhelybe.Csak előbb meg kell kapjam a végleges dugósort.
0
Szólj hozzá Te is!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
pnanassy
#677
2009. január 22. 17:03
Dagiszabi
#676
2009. január 22. 12:41
Köszi a válaszokat!
Akkor utánanézek a VEMS-nek is.

Esetleg valamilyen turbo választó táblázatod vagy számítási módszered nincs?
Az 5literes V8at akarom soft feltölteni. Max 0.7 bar-al. Így kb 400 lovat kihozni belőle, úgy hogy minél kiegyensúlyozottab legyen a viselkedése, és minél alacsonyabbról húzzon, ehhez érzésem szerint két kkk26 elég lenne, de semmi gyakorlatom nincs benne és nem is tudok olyat akinek lenne ezzel a motorral.
pnanassy
#675
2009. január 22. 12:06
Kérlek a lakatolással kapcsolatban a Bátyámat keresd meg:
Bátyókám

Köszönöm,
Üdv:Péter
pnanassy
#674
2009. január 22. 12:03
Számomra kevés a kimenete,a fehér S2 ben az volt,mondanom sem kell hogy nem tudott megküzdeni a feladattal.Bizonyára megvan a maga területe ahol jól tud működni,de ár/értékben nem tudja felvennia versenyt a VEMS-el.
Dagiszabi
#673
2009. január 22. 11:03
Még egy kérdés:
A szélesítéshez a felső ívet, hogyan csináltátok?
Én egy MB 500SEC-t szélesítek, hasonló módon, csak korabeli AMG mintájára. A lakatosom elég ügyes és azt mondta, hogy meg tudja csinálni fénykép alapján, de én kicsit tartok a feladattól, lévén több ív is van benne és nem szeretnék vödörszám gittelni.
Dagiszabi
#672
2009. január 22. 10:58
Az amerikai Megaquirt-el próbálkozott valaki közületek?
Nekem nagyon tetszik, főleg hogy komoly supportja is van, profi cuccnak tűnik, és viszonylag olcsó.
Pillanatnyilag ez tetszik a legjobban a piacon levő programozható motorvezérlések közül, de csak még magyar tapasztalatról nem tudok.

Nekem K Jettronic kiváltására kellene, mivel az nem a legjobb az utólagos turbós motor kiszolgálására.

MEGASQUIRT
pnanassy
#671
2009. január 21. 20:09
Milyen L jetronikkal rakod össze?Milyen autóról származik?Hogyan fogod a motor megváltozott üzemanyag illetve gyujtásigényét kielégíteni azzal a rendszerrel?
tbiro
#670
2009. január 21. 18:34
cső.olvastam a szivó blokk turbosítását. erről írj már pár szót:

Turbó olaj visszafolyó befúrása



másik.. szerinted 200-250 ló milyen ccm injektor kell?


másik meg hogy írhatnál nekem valami ajánlatot(kértem már párszor). vezérlőre. eddig úgy néz ki l jetel lesz összerakva ez a kompressoros rendszer. saját légtömegmérőjével stb
pnanassy
#669
2009. január 21. 14:51
A blokk már a marógépen,és az utolsó simításokat végzem a dugattyú olajhűtő fúvókák bemunkálásával.Ezután mehet a hegesztőhöz,majd pedig fúrásra a gépműhelybe.Csak előbb meg kell kapjam a végleges dugósort.
moles
#667
2009. január 19. 21:16
háj Peti,na ma lefixáltam az audi 90-est, az Árontól kapok egy gyári 20vt motort,még ő maga mondta,hogy hozzád vigyem mert ő drágán épít autót:) most mégegyszer le írnád nekem priviben,mennyibe fájna egy k26/27,vems,hozzávaló befecsik,stb. ezerköszönet
pnanassy
#666
2009. január 18. 18:46
Nem,ez nem G60,viszont az sem egy nagy fény,van itthon 4db G60 dugóm,hát ha nem életbevágó akkor sose használnám!

Szerintem igy mostani állapotában a Passat "megy amig birja",aztán kell bele egy rendes motor.Mondjuk egy 2.1es 16V,vagy akár 20 szelepes 4 hengeres.Vagy amilyet szeretnél/bevállalsz!
moles
#665
2009. január 18. 14:58
cső P. most nézem,itt van az az autó a sógor komámé amiről beszéltem és épp az általad belinkelt oldalon találtam meg:)

Érdekes,hogy a képeken láttam,hogy 8v,mégis valamijé nem akartam hinni a szememnek. azt gondoltam,hogy egy 8szelepeshez nem vesznek írható compit.

még egy kérdés ha nem gond??
g60 a motor? mert azokat sokkal zorkobb anyagokból építik mint a sima 1.8 8v-ket
GodRat
#664
2009. január 18. 09:21


Priv -->

pnanassy
#663
2009. január 17. 19:39
Mai nappal hivatalosan is megkezdtük a RallyWagen projectet.Roland barátom segítségével miszlikekbe szedtük az autóval jött motort.Meglett az oka hogy miért nem forgott kézzel:3.hajtókarcsapágy offolt.A blokk azért még igéretes,főleg 79.5ös a furata.Friss kezdet lesz ez egy MC dugósornak!A terv tehát egy 10VT motor,230-250Lóval,mivel a már tapasztaltabbak szerint több teljesen felesleges!Ők már csak

TUDJÁK :)

A hajtást megbolondítjuk 3 torsennel,hátra is kap egy masszív stabit és indulhat a móka.A motorvezérlést mi más is kaphatná mint a MoTeC M600.Szeretnék majd a rally-ALS el is kisérletezni...

Hamarosan rakok fel képeket az autóról is!
pnanassy
#662
2009. január 16. 21:51
moles
#661
2009. január 16. 20:34
várom már,hogy száraz aszfalton menjünk,lehet,hogy azonnal szerelem lesz:D
moles
#660
2009. január 16. 20:28
még egy kérdés:a kombi passat 8 szelepes,vagy 20v????
moles
#659
2009. január 16. 20:27
Szia Péter,én tudok egy nagyon korrekt mérőpadot csepelen és nem is mérnek túl drágán,nekem a Lali mutatta,már több komoly autót vitt oda. sajnos Qhajtást nem tud mérni.
Marco Tdi
#658
2009. január 16. 12:22
ment
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 957 találat 48 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.