Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 16 mp körül
- 1/8 mérföld
- 13,2556 (Kunmadaras 2006. 07. 22)
- 1/4 mérföld
- 20,9599 (Kunmadaras 2006. 07. 22)
- Max. sebesség
- 160 km/h
- Teljesítmény
- 64 hp
- Tömeg
- 1200 kg
- Nyomaték
- 112 Nm
Motor
- Motor
- gyári VW 3 henger/12 szelep, alu hengerfej, hengerenkénti injektor, alacsonyfordulatú Otto-motor
- Hajtás
- gyári VW ötfokozatú szinkronváltó, fronthajtás FWD
- Elektronika
- Siemens
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- gyári
- Gyújtás
- Siemens hengerenkénti / magasnyomású befecskendezés
- Egyéb
- A motor a VW-kornszern egyik legfiatalabb konstrukciója. A 3 hengeres, hengerenként 4 szelepes építési mód, a viszonylagos hosszú löket egy izmos kisautót eredményez, ami köszönhető a 3000 f/min-en fellépő és 4600-ig rendelkezésre álló relatíve magas nyomatéknak. Ez utóbbiból adódik a kellemes vezethetőség és a kis (5,5 l vegyesben, saját mérés) fogyasztás. A nagy nyomaték mellett a kis teljesítmény autópálya-tempóban már érezhető hátrány, sajnos ez a legnagyobb negatívuma a motornak, bár én így is elégedett vagyok vele.
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Elöl-hátul: Bridgestone Potenza LM002 Adrenalin 195/50 R15
E-H: Bridgestone Blizzak 185/65 R 14 téli (nem éppen váltóméret:::)))
- Felni
- Dotz Imola 6,5 x 15 nyári
gyári acél téli
Futómű
- Rugók
- FK szett, -40 mm
- Gátlók
- gyári
- Fékek
- gyári
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári
- Légterelők
- gyári hátsó kis "szárny"
- Kiegészítők
- ...to punish and enslave...
- Fénytechnika
- nincs, azt hiszem ez nem is szükséges
- Dekor
- minimális matricázás
- Egyéb
- A Skoda Fabia 1999 őszi bemutatója meghozta a rég várt sikert a nagy múltú gyárnak. Gyakorlatilag a VW Polo ikertestvére, mégis egy nagyon egyedi, stílusos formába öntve. A bemutató után összerezzentek a vetélytársak, nem véletlenül, mert mind minőségével, mind örökölt megbízhatóságával az átlag fölé nőtt. Nem is kicsit. Az évek bebizonyították, hogy a Skoda nem tévedett; sorra hozta el Európa országainak autós díjait, a vevők elégedettsége pedig a maximumon van.
Belső Optika
- Festés, dekor
- nincs
- Ülések
- gyári
- Kormány
- gyári
- Kiegészítők
- találkozók emléklapjai, Carstyling-baseball sapka
- Fénytechnika
- Dietronics neonok a lábterek fölött
- Egyéb
- Az autó belső kialakítása csodásan egyszerű, de mégis roppant minőségi. A tervezők finom vonalakat, mégis karakteres belsőt álmodtak és építettek meg. Bizonyságképpen a sok autós média kitűnő minősítése.
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Kenwood KDC 3027 cd-s fej
+ egy MP3 transmitter SD+USB porttal
- Erősítő
- SAL 250w aktív láda
- Hangszórók
- elöl gyári Blaupunkt mélyközép és magas, hátul háromutas Alpine ovál
- Egyéb
- MINDENKINEK NAGYON KÖSZÖNÖM A TÁMOGATÁST, MEGPRÓBÁLOM VISZONOZNI!!!
Olvasgassátok őt is:
B U R N I N G W H E E L S
Naponta frissülő hírek az autózás minden területéről!
Az Abonyi Autós Találkozó honlapja
A B O N Y I A U T Ó S T A L I
Infók, képek, érdekességek a Kéttorony Vásrosának Autós Találkozójáról
Carstyling Abony topicja
I. komment 2006. május 14. 13:12
Zene az oldalamon: Sheryl Crow - Real gone
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szia Vikkersz,
Nekem rendben van, beszélek Helénnel is, hátha neki is lenne kedve jönni, talán Ildikót vagy a Grétát is el lehetne csábítani...majd látod.
Szigeten majd átbeszéljük, addig is kitartást és sok jó cikket a SebMag-ra.
Üdv.Gergő
Nekem rendben van, beszélek Helénnel is, hátha neki is lenne kedve jönni, talán Ildikót vagy a Grétát is el lehetne csábítani...majd látod.
Szigeten majd átbeszéljük, addig is kitartást és sok jó cikket a SebMag-ra.
Üdv.Gergő
0
Köszi a támogatást
0
Profilképek
Köszönöm a megtisztelő támogatásodat! Kellemes napot!
Köszönöm az ismételt támogatást!::)))))
Szia Vikkersz,
Nekem rendben van, beszélek Helénnel is, hátha neki is lenne kedve jönni, talán Ildikót vagy a Grétát is el lehetne csábítani...majd látod.
Szigeten majd átbeszéljük, addig is kitartást és sok jó cikket a SebMag-ra.
Üdv.Gergő
Nekem rendben van, beszélek Helénnel is, hátha neki is lenne kedve jönni, talán Ildikót vagy a Grétát is el lehetne csábítani...majd látod.
Szigeten majd átbeszéljük, addig is kitartást és sok jó cikket a SebMag-ra.
Üdv.Gergő
Köszi a támogatást
Köszönöm a támogatást! Kellemes hetet és szép napot!
Kellemes Mikit!
Szia Kvák,
Megnéztem, elég durva dolgok vannak az általad küldött linken, amikor ilyeneket látok még jobban elbizonytalanodok a saját makettjeim összeépítésével kapcsolatban, ezt a profizmust kéne nekem is előtérbe rakni. Ha nem valami ilyesmire sikerülne, életem végéig felrónám saját magamnak.
Este visszük vissza majd a pen-driveot, nem tudom még pontosan, hogyan jutunk be, mert a busz szervízben van, valószínűleg egy-két izzító gyertya örökre elbúcsúzott tőlünk... a Heléné szintén autószerelőnél, de majd valamit kitalálunk.
Üdv.Gergő
Megnéztem, elég durva dolgok vannak az általad küldött linken, amikor ilyeneket látok még jobban elbizonytalanodok a saját makettjeim összeépítésével kapcsolatban, ezt a profizmust kéne nekem is előtérbe rakni. Ha nem valami ilyesmire sikerülne, életem végéig felrónám saját magamnak.
Este visszük vissza majd a pen-driveot, nem tudom még pontosan, hogyan jutunk be, mert a busz szervízben van, valószínűleg egy-két izzító gyertya örökre elbúcsúzott tőlünk... a Heléné szintén autószerelőnél, de majd valamit kitalálunk.
Üdv.Gergő
Köszi a támogatást
Köszönöm, hogy ismét számíthattam rád!
Szép napot kívánok!
Szép napot kívánok!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!