Autó adatai
Általános
- Stílusirányzat
- Sleeper / Race
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Toyota MR2: 8s (gyári adat) Nissan Primera: N/A
- 1/8 mérföld
- Toyota MR2: N/A Nissan: N/A
- 1/4 mérföld
- Toyota MR2: N/A Nissan: N/A
- Max. sebesség
- Toyota MR2: 220km/h (gyári adat) Nissan: N/A
- Teljesítmény
- Toyota MR2: 156Le (115kw) @6600RPM Nissan: N/A
- Tömeg
- Toyota MR2: 1265kg (mínusz rozsda) Nissan: ~400kg xD
- Nyomaték
- Toyota MR2: 186Nm @ 4800RPM Nissan: ha nyomatékkulcsot rárakom, akár 250Nm-el is meg tudom tekerni
Motor
- Motor
- Toyota MR2: 3S-GE
Nissan: N/A
- Hajtás
- Toyota MR2: Rear
Nissan: Front
- Elektronika
- Toyota MR2: gyári
Nissan: N/A
- HKS Turbo Timer
- Egyedi motor-köteg
- Légszűrő
- Toyota MR2: KN
Nissan: HKS
- Kipufogó
- Toyota MR2: gyári, 2 ovál véggel (csere lesz, az fix...)
Nissan: N/A
- Gyújtás
- Toyota MR2: gyári NGK BKR6ES
Nissan: N/A
- Egyéb
- Toyota MR2: TRD , Tomei , ilyen szar márkák szarjai...
Nissan:
- ARP tőcsavarok
- CP dugattyúk
- Cometic hengerfej tömítés
- Nissan gyári kiegészítők
- Nismo kiegészítők
- GT2871r AR 0.6
- 2.5" FMIC
- 2.5" ThrottleBody
- S13 CAS
- Mishimoto MMRAD-SEN-91SR 2ROW
- JECS (Nissan/Nismo) 1000cc injektorok
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Toyota MR2: Kormoran GAMMA B2, 215/45 ZR17
Nissan: jelenleg NS2
- Felni
- Toyota MR2: Tecnomagnesio INDIANAPOLIS 17"
Nissan: 17"
Futómű
- Rugók
- Toyota MR2: BC-Racing BR Series Coilover
Nissan: N/A
- Gátlók
- Toyota MR2: BC-Racing BR Series Coilover
Nissan: N/A
- Fékek
- Toyota MR2: gyári GT fékek
Nissan: 300ZX Alu szett
- Merevítők
- Toyota MR2: gyári merevítők mindenfelé
Nissan: N/A
- Egyéb
- Toyota MR2: Prothane szilentek, Whiteline Stabilizátorok elöl, hátul. 25mm forgáspont-módosítás az alsó gömbcsuklókon. Megan racing állítható hossz-lengőkarok elöl
Nissan: SuperPro szilentek, Porfestett darabok, Egyedi bölcső szilent
Külső Optika
- Karosszéria
- Toyota MR2: GT T-bar
Nissan: lakatolás alatt
- Légterelők
- Toyota MR2: na az van rajta mindenfelé...
Nissan: a hiányzó ajtó számít?
- Kiegészítők
- Toyota MR2: minden gyári
Nissan: egészítem kifelé sokat...
- Fénytechnika
- Toyota MR2: bukólámpa minek számít?
Nissan: N/A
- Dekor
- Toyota MR2:
- Tiszta gyári forma
- Göngyházbordó fényezés
Nissan: N/A
Belső Optika
- Festés, dekor
- Toyota MR2: N/A
Nissan: N/A
- Ülések
- Toyota MR2: gondolom gyári, de újra lett kárpitozva nemrég, ez látszik rajta
Nissan: a vezető oldali vissza van dobva, hátha tolni kell...
- Kormány
- Toyota MR2: valami Momo
Nissan: gyári kormánymű
- Kiegészítők
- Toyota MR2:
LoTek Műszertartó az A-oszlopon
Autometer Phantom Gauges:
- 5737-M (WaterTemp)
- 5791 (Voltmeter, mert mindig beszarik a töltésjelzőm
- 5775 (Narrowband AFR)
Nissan: N/A
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
márint 200e ft-ból kihozol még +40 lóerőt?
0
az enyém csak 127 de 8,7 a gyárija:)
na de télleg ne offoljuk szét az oldalát
na de télleg ne offoljuk szét az oldalát
0
ez magasröptű eszmecsere
0
ugyanmá... úgysem menek el
de most azokse írnak, akik korábban szóltak miatta.. megen egyedül vagyok
de most azokse írnak, akik korábban szóltak miatta.. megen egyedül vagyok
0
de ez nem 150 lovas... pont ezt akartam írni, hogy a 150 lovas autóknak kb enyni a gyorsulása... de mondom nem csak a lóerő számít vedd figyelembe
0
Nem azt nézem, hogy hány köbcenti, de nincs igazad... 120 ló és majdnem 170nm nyomaték... Meg x év... Miért ne tudna ennyit ? Vagy ha most nem is tud, akkor anno a gyárban tudta... Miért ne adhatná meg a gyári adatokat ?
Az én autómnak is 7.8 a gyárija, a maga 141lovával...
Az én autómnak is 7.8 a gyárija, a maga 141lovával...
0
márint 200e ft-ból kihozol még +40 lóerőt?
az enyém csak 127 de 8,7 a gyárija:)
na de télleg ne offoljuk szét az oldalát
na de télleg ne offoljuk szét az oldalát
télleg nemértem minek martátok egymást emiatt...úgysem marad gyári...hivatalosan az autó 121 Le... itt a kezemben a crower katalógus...még 200-at belenyomok a motorba és lazán 160-170 Le lesz... az meg egyelőre nekem elég...
ez magasröptű eszmecsere
ugyanmá... úgysem menek el
de most azokse írnak, akik korábban szóltak miatta.. megen egyedül vagyok
de most azokse írnak, akik korábban szóltak miatta.. megen egyedül vagyok
de ez nem 150 lovas... pont ezt akartam írni, hogy a 150 lovas autóknak kb enyni a gyorsulása... de mondom nem csak a lóerő számít vedd figyelembe
Nem azt nézem, hogy hány köbcenti, de nincs igazad... 120 ló és majdnem 170nm nyomaték... Meg x év... Miért ne tudna ennyit ? Vagy ha most nem is tud, akkor anno a gyárban tudta... Miért ne adhatná meg a gyári adatokat ?
Az én autómnak is 7.8 a gyárija, a maga 141lovával...
Az én autómnak is 7.8 a gyárija, a maga 141lovával...
majd megdumáljuk mikor és hol...
nézz utána.. a 2literes 150 lovas primera elvileg tud ennyit.. de utánajárok én is pontosan..
de ne azt nézzed már, hogy hány köbcenti... mert akkor anynit mondok, hogy VTi és hülyeséget ebszélsz... nézd meg hozzá a lóerőt, és a nyomatékot+az autó korát, aztán ha kalkulálsz belőle, rájössz... mondjuk nekem mindegy, nagyon nem is akartam beleszólni, de látom más is csodálkozik
A gyárija 11, az pedig, hogy ki mit megy vele már-már lényegtelen : )
kicsit közelebbi helyet is mondhatnál...
1.3-as suzy? WwOwW !!! nekem 15.2 volt a rekordom vele...
jó, reálisabb lenne mondjuk a 9,5, de még mindig hihetőbb mint a matiz 10 seccel, érted:)
meg már kezemben van a crower katalógus...
Aha, és az 1.3-as suzuki is megy 11-et... Nehogymár akkor egy 2000-es Nissan ne menne 8.9-et...
egyértelmű, hogy mérések lesznek. az meg hogy kié a gyorsabb, majd valahol megnézzük...hungaroring, rábaring, tököl stb.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!