Opel Ascona b

N.G
N.G autója
Népszerűség:
-
Kategória:
Race
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
még nem mértem
Teljesítmény
150+++
Motor
Motor
c20xe 40-es dellortokal
Hajtás
csak keresztbe
Légszűrő
nincs
Kipufogó
4-2-1-es leömlő nyitott 60-as rendszer proex hátsó kipufogódob
Egyéb
elektromos AC
Nyári felni konfiguráció
Gumi
195/50R15 yokohama
Felni
aluline 7x15 et13
Futómű
Rugók
60/60-as ültetés
Gátlók
sárga álliotható vastag szárú koni
Fékek
elöl tárcsa 296-os
hátul dobfék
Egyéb
a futóműben minden megerősítve átlapólva, kemény szilentek
Külső Optika
Karosszéria
Sparco zárak elől-hátul levehető motorháztető
Légterelők
mattig légbeömlő a motorháztetőn
Kiegészítők
gyári mattig tükrök
Fénytechnika
Hella szúró
Dekor
zászló ,nevek, rajtszámhely.sparco matrica
Egyéb
400-as ebléma a csomtetőn
Belső Optika
Festés, dekor
kivül-belül alul-felül fehér
Ülések
EVO csővázas kagyló
Kormány
Sparco safari
Kiegészítők
Sparco pedálsor,alutaposók,lábtámasz
Sparco főkapcsoló,gombos inditás
Sabelt négypontos övek
Egyéb
aksi hátul,Bukócső /Sárai racing/
HIFI / Multimédia
Egyéb
Nincsen GSi Astra-m. Nem vagyok versenyző és nem hordok overált. Európa egyik legszebb és legjobb autóját vezetem, és rajtam kívül még több ezer autótulaj tudja, mire gondolok, ha azt mondom C20XE. A fordulatszám mutató simán elhagyja az 5000-et, és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Opel-t a Volkswagen-nel.
Büszkén gondolok a Kadettekre, a Corsákra és számos más Opel típusra. Szeretem a Bosch alkatrészeket, a HELLA lámpát, a hátsó tárcsaféket és a digitális műszerfalat. Itt élek Európa szívében. Száguldásban mi vagyunk a császárok, és igenis az Opel-ban vannak a legjobb motorok!
OPEL, én igy szeretlek!

Legfrissebb képek

ilyen volt

meg ilyen

na meg ilyen

a kezdett

kép 4.

Tibike dolgozik

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Peti
#2617
2009. december 07. 16:14
0
Beebazsa
#2616
2009. december 04. 20:45
0
jagerpali
#2615
2009. október 30. 21:35
Csőváz!
Igen mi voltunk. Abból a sárga asconából lett a jageres. Az Orsikáé nem sokat változott, abból persze kikerült a neon, és most sajna a motor is. Bár nem tudom meddig lesz benne az 1,8, mert már most kezdi rágni a fülem a kis motorja miatt.
Jelzem 2002-be mikor készlett a kicsi(manta) felújítottam neki egy 2,4-et. Neki mégis az 1,3 kellett. NŐböl van, nem lehet megfejteni őket(nem is akarom).

Ha bármibe tudok segíteni, szóljatok.
0
jagerpali
#2614
2009. október 30. 01:11
Hali! Van 1, de az, az asszony mantájában van az 1.8-on( ez volt nekem az Aschiban), és azzal számoljatok hogy kb. olyan 50-70 között lesz az ára. Hétfőn Egomból, kedden Kaposvárról kerestek az 1,8-as cuccok miatt. A srác életre- halálra kereste, Ő azzal nyitott hogy 50 de 5 öt perc után már 70-nél járt. Az e-bay-en 200 eurótól van teknő, plusz a bak, és az olajszívócsőre is szükségetek lesz, ja és az alsó vastag vízcsőre is.
Egyébként én sajna kényszerből tettem be az 1,8-at a mantába, mert meghalt a saját kis 1,3-as motorja( a teljes alja). Pedig Orsika ragaszkodott hozzá nagyon. Nekem úgy eladók ezek a cuccok ha valaki kifizeti nekem az 1,3-as aljának a javítását ez 100 :) Sajnos tudom hogy ez így drága, de csak ez a lehetőségem van. Én sem akarok hoppon maradni hogy eladom a cuccokat olcsón, aztán meg jó drágán meg moci felújítás zsebből. Ez a motor csere meg nagyjából nulla forintba van. Jelenleg ott tartunk, hogy most már nem a motor megvétele a nagyobbok gond, hanem a stb. Nekem ez a c20xe történet kompletten olyan 600 körül állt meg. Igaz hogy a komplett wéberes cucc(karbik, szívósor, AC, hűtő, spál racce ventill., kipuff átalakítás-gyártás, kuplung) mind új.
Tényleg!!! Leömlő. Én a gyárit alakíttatam át, és kiváló.
Remélem nem keserítettelek el. Kitartás
0
Beebazsa
#2613
2009. október 27. 21:35
mekkora durva kép...
nincsen akciós téligumi felétek? 14"-es....
használt is jó....
0
jagerpali
#2611
2009. október 27. 05:24
Ja, és persze nagyon szép a Parippád
0
jagerpali
#2610
2009. október 27. 05:22
Milyen a c20xe?! BESZARÁÁS! Pláne wéberekkel. Igaz még hátra van az írható gyújtás mert ez a fix 25 fok nem a leg ideálisabb neki (kicsit elfogy 5000-től) de azért szalad így is. Tiszaújvárosi tali Ja és jelzem másodikosba ment végig. c20xe-vel szebb a világ.
0
palcsi
#2609
2009. október 25. 22:39
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Peti
#2617
2009. december 07. 16:14
Beebazsa
#2616
2009. december 04. 20:45
jagerpali
#2615
2009. október 30. 21:35
Csőváz!
Igen mi voltunk. Abból a sárga asconából lett a jageres. Az Orsikáé nem sokat változott, abból persze kikerült a neon, és most sajna a motor is. Bár nem tudom meddig lesz benne az 1,8, mert már most kezdi rágni a fülem a kis motorja miatt.
Jelzem 2002-be mikor készlett a kicsi(manta) felújítottam neki egy 2,4-et. Neki mégis az 1,3 kellett. NŐböl van, nem lehet megfejteni őket(nem is akarom).

Ha bármibe tudok segíteni, szóljatok.
jagerpali
#2614
2009. október 30. 01:11
Hali! Van 1, de az, az asszony mantájában van az 1.8-on( ez volt nekem az Aschiban), és azzal számoljatok hogy kb. olyan 50-70 között lesz az ára. Hétfőn Egomból, kedden Kaposvárról kerestek az 1,8-as cuccok miatt. A srác életre- halálra kereste, Ő azzal nyitott hogy 50 de 5 öt perc után már 70-nél járt. Az e-bay-en 200 eurótól van teknő, plusz a bak, és az olajszívócsőre is szükségetek lesz, ja és az alsó vastag vízcsőre is.
Egyébként én sajna kényszerből tettem be az 1,8-at a mantába, mert meghalt a saját kis 1,3-as motorja( a teljes alja). Pedig Orsika ragaszkodott hozzá nagyon. Nekem úgy eladók ezek a cuccok ha valaki kifizeti nekem az 1,3-as aljának a javítását ez 100 :) Sajnos tudom hogy ez így drága, de csak ez a lehetőségem van. Én sem akarok hoppon maradni hogy eladom a cuccokat olcsón, aztán meg jó drágán meg moci felújítás zsebből. Ez a motor csere meg nagyjából nulla forintba van. Jelenleg ott tartunk, hogy most már nem a motor megvétele a nagyobbok gond, hanem a stb. Nekem ez a c20xe történet kompletten olyan 600 körül állt meg. Igaz hogy a komplett wéberes cucc(karbik, szívósor, AC, hűtő, spál racce ventill., kipuff átalakítás-gyártás, kuplung) mind új.
Tényleg!!! Leömlő. Én a gyárit alakíttatam át, és kiváló.
Remélem nem keserítettelek el. Kitartás
Beebazsa
#2613
2009. október 27. 21:35
mekkora durva kép...
nincsen akciós téligumi felétek? 14"-es....
használt is jó....
jagerpali
#2611
2009. október 27. 05:24
Ja, és persze nagyon szép a Parippád
jagerpali
#2610
2009. október 27. 05:22
Milyen a c20xe?! BESZARÁÁS! Pláne wéberekkel. Igaz még hátra van az írható gyújtás mert ez a fix 25 fok nem a leg ideálisabb neki (kicsit elfogy 5000-től) de azért szalad így is. Tiszaújvárosi tali Ja és jelzem másodikosba ment végig. c20xe-vel szebb a világ.
Peti
#2608
2009. október 25. 17:02
Rég láttalak... jól vagytok?
Leves
#2607
2009. október 19. 09:29
adema
#2606
2009. október 14. 21:19
eleg polir geped van hallode:D
vectra78
#2605
2009. október 14. 20:44
ááááááááááááááálomgép
vajdama
#2604
2009. október 12. 16:12

Most jól sikerült a kacsintós
Beebazsa
#2603
2009. október 11. 10:00
vajdama
#2602
2009. október 06. 09:41
N.Zoli
#2601
2009. szeptember 22. 22:07
Peti
#2600
2009. szeptember 07. 09:24
Lali McRee
#2599
2009. augusztus 14. 12:12
Lali McRee
#2598
2009. augusztus 13. 11:02
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2697 találat 135 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.