SEAT Toledo Cupra 150

MugenCrx
MugenCrx autója
Népszerűség:
-
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
nem sok.

Ex Toledo 1L:

Új gazdija van, ez már hagyomány lesz lassan, elkészül egy autóm és eladom XD

Jöhet a citroen c4 picasso XD

gyorsulásnál pont eddig rajzolja fel az utat...





Még nem tökéletes programmal, de itt van
1/8 mérföld
jó kérdés

Ex Toledo 1L:
2-esben ez is megy 90et....
1/4 mérföld
ez is.

Ex Toledo 1L:
13 teteje.
Max. sebesség
210-nél többet még nem mentem vele, ott már félek...

Ex Toledo 1L:
230nál akasztja az órát
Teljesítmény
230

Ex Toledo 1L:
240 dyno
Tömeg
1430

Ex Toledo 1L:
1190
Nyomaték
4-essel kezdődik és sok....
Ex Toledo 1L:
kettővel több mint egy VTi( de ettől függetlenül mindig kikapok tőlük...)

egyébként 450 NM fölött
Motor
Motor
ARL, gyárilag 150 lovas PDTDi

GTB 2260 VZK turbo , 2 BAR nyomason
Pusztaszabolcson épült...



Ex Toledo 1L:

AFN

11 x 3.3 adagoló 248-as HDK fedél, nagy előtöltés állító dugattyú


Garrett GTB 2260 turbo

2,2 BAR töltőnyomás , 2,3-es overboost

SDi vezérműtengely

Saybor Race csúcsok,


nagy alu cooler,



1.6 TD kipuff csonk, bővített kimenettel

60 as saválló Cooler csövezés By TDiTomi

10 es üzemanyag rendszer végig

2.5 V6 TDi üzemanyagszűrő

2.0 TFSI nagynyomású(bár nem kell, de az:D)külső AC

saválló puffertartály

3 baros PDTDi "C" mapszenzor

Gates vezérlés szett

EGR természetesen kiiktatva.

Motorvezérlő átprogramozva


Kapcsolható vész üzemmód az ECU-n a gyors füstmentesítésre

Amit szeretnék még:
nagyobb tengely

EGT mérő

Analog olajnyomás mérő

Az átépítésért köszönet a Szmilko Garage-nak(:D:D:D) és TDiTominak a segítségért és a sok-sok ötletért, tanácsért!
No meg persze magamnak
Hajtás
elöl kopik a gumi....

Ex Toledo 1L:
DSG VR6 váltó

Egytömegű lendkerék

[B ]Kevlár kuplung By Szami :D:D[/B]
Elektronika
EDC16

Ex Toledo 1L:
villany
Légszűrő
MANN papír

Ex Toledo 1L:

csak a gyári papír
Kipufogó
60 as csak cső saválló kipufogó rendszer by TDiTOMi. 76 os tölcsér a végén......

Ex Toledo 1L:

60-as Saválló kipufogó rendszer, dob nélkül(by TDiTomi)
dízel véggel
Gyújtás
Automata...:D:D
Egyéb
cruise control full retrofit,

Ex Toledo 1L:

Gyári Golf 3 Cruise Control van benne
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225/40 R18

Gyari felni:

206/55 R16 Unirolyal RainSport 3

Ex Toledo 1L:
Kleber Hydraxer 195/50 R15

Vredestein Snowtrack 2 185/60 R15 téli
Felni
18-as Scirocco turbina felnik

Gyári Toledo Sport 16-os

Ex Toledo 1L:

Borbet BS 8x15 ET20 polír peremmel

elöl 2mm-s nyomtávszélesítő, hogy elférjen a 280-as fék.


télen:

gyári SEAT 6 x 15 ET 38 alufelni
Futómű
Rugók
gyári sport

Ex Toledo 1L:
gyári Sport (VR6)
Gátlók
ez is

Ex Toledo 1L:
Gyári(VW) (VR6)
Fékek
312-es Audi S3 fék EBC RedStuff kerámi betétekkel....

Ex Toledo 1L:
VW G60 fékek:

280-as BREMBO tárcsa REMSA fékbetéttel

232-es Delphi tárcsák hátul Ferodo betétekkel
Egyéb
Ex Toledo 1L:
Moog, Golf 4 R32 tömör szilentek elöl
Külső Optika
Karosszéria
Full leon cupra optik

Ex Toledo 1L:
Magnus, így szép
Kiegészítők
Sarga lampafolia elol
Dekor
Ex Toledo 1L:
TDIEXTREME.COM

és

Hungarian
TDiClub.HU matrica a hátsó ablakban
Egyéb
seat sport csepp tükrök....
Belső Optika
Ülések
LEON CUPRA R belso

Ex Toledo 1L:
Magnus
Kormány
Seat Leon FR kormány
Kiegészítők
Stack turbonyomás mérő óra

Ex Toledo 1L:
HD Pasma turbonyomás mérő óra
Egyéb
Feher szamlapos Seat Leon FR TDi oracsoport
HIFI / Multimédia
Fejegység
SONY MEX BT-5100

Ex Toledo 1L:

SONY MEX-BT5000
Erősítő
Ex Toledo 1L:

nincs
Hangszórók
Ex Toledo 1L:

Cadence oválok hátul

Profile Audio 2 utas első szett

Legfrissebb képek

(r)ex

(r)ex

(r)ex

Mikor megvettem 1

2

3

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

X5 Árpi
#2753
2013. szeptember 20. 23:39
Nem gondoltam, h ilyen jó lesz a színe,tetszik.Akkor az auto volt csúnya amit küldtél X5 felnin nagyon zura,mondjuk én a fekete autóra nem raknám fel mert bele olvadna a sötét de világos autóra simán feltolnám.

Fasza lenne összefutni egy talin, csinálhatnánk képeket.
0
driftmókus
#2752
2013. szeptember 19. 23:41
Még nem voltam, mert nem nagyon van idom rá jelenleg, mindennap dolgozom reggel 7-tol este 22-ig. Viszont jovore tervezem, hogy ha lesz egy kis szabadidom, akkor megyek mindenféleképpen.

Wokingban lakom jelenleg, 2 hónapja vagyok itt Angliában.
0
driftmókus
#2751
2013. szeptember 15. 19:27
Szia! Persze, hogy vannak. Pl. a BimmerBoys UK szervez talikat, vagy az EssexDrifting Club is. Fb-on mindig kapok meghívót BMW-s meg márkafüggetlen talikra.
0
X5 Árpi
#2750
2013. szeptember 15. 16:35
Nekem elol 215/35 volt.Sokat számít az is.
0
X5 Árpi
#2749
2013. szeptember 15. 16:04
Ilyen volt a 20-as nyomtavval.Nem logott ki, volt bőven hely, es koppra le tudtam rakni.
0
X5 Árpi
#2748
2013. szeptember 15. 15:57
A gyári futóműhoz sokan nem is hasznalnak nyomtavot mert elfer es felesleges.
Nekem mikor megvettem a felniket mondtak hogy 15mm kell, de en csinaltam fából egy 15mm-es nyomtavot amir eleg volt arra hogy felprobaljam,es meg ugy is kozel volt a rugohoz.
Ezert vettem 20mm nyomtavot.
A legjobb az lenne ha te is megcsinalnad a felnit legyen kesz felgumizva es rakd fel.Nyuljal be es nezd meg mekkora a hely,max rakjal sok alatetet ala es merd meg mekkora kell hogy ne erjen a rugohoz.

Mivel allithatod lesz min. 15mm kell majd de ahhoz hogy ugyanugy alljon mint a hatso 5mm-el ahhoz kell majd a 20.

Kuldok 1-2 kepet.
0
X5 Árpi
#2747
2013. szeptember 05. 19:10
Ha 255 lesz hatul és 5mm nyomtáv akkor szerintem peremezni kell főleg ha ültetni akarod.Meglepődnek ha nem érne bele, nekem a 245/30 éppen csak elment.

D2, rengeteget olvastam róla, nagyon dicsérték,én is szeretnek majd egy új futóművet és 99%, h D2 lesz,de az nem ebbe az autóba menne.Neked kell eldönteni de én a D2-re szavazok.

Találkozó??? Minden nap reggel 7-tol este 20-21h-ig melózok, szóval ha találsz olyat talit ami hajnalban van arra szívesen elgurulok de mivel mind nappal van így esélyem sincs.
Bezzeg a gyorsulások régen este voltak.

Vannak feletek találkozok?Itt nem nagyon a legközelebbi 200-250 mérföld.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
X5 Árpi
#2753
2013. szeptember 20. 23:39
Nem gondoltam, h ilyen jó lesz a színe,tetszik.Akkor az auto volt csúnya amit küldtél X5 felnin nagyon zura,mondjuk én a fekete autóra nem raknám fel mert bele olvadna a sötét de világos autóra simán feltolnám.

Fasza lenne összefutni egy talin, csinálhatnánk képeket.
driftmókus
#2752
2013. szeptember 19. 23:41
Még nem voltam, mert nem nagyon van idom rá jelenleg, mindennap dolgozom reggel 7-tol este 22-ig. Viszont jovore tervezem, hogy ha lesz egy kis szabadidom, akkor megyek mindenféleképpen.

Wokingban lakom jelenleg, 2 hónapja vagyok itt Angliában.
driftmókus
#2751
2013. szeptember 15. 19:27
Szia! Persze, hogy vannak. Pl. a BimmerBoys UK szervez talikat, vagy az EssexDrifting Club is. Fb-on mindig kapok meghívót BMW-s meg márkafüggetlen talikra.
X5 Árpi
#2750
2013. szeptember 15. 16:35
Nekem elol 215/35 volt.Sokat számít az is.
X5 Árpi
#2749
2013. szeptember 15. 16:04
Ilyen volt a 20-as nyomtavval.Nem logott ki, volt bőven hely, es koppra le tudtam rakni.
X5 Árpi
#2748
2013. szeptember 15. 15:57
A gyári futóműhoz sokan nem is hasznalnak nyomtavot mert elfer es felesleges.
Nekem mikor megvettem a felniket mondtak hogy 15mm kell, de en csinaltam fából egy 15mm-es nyomtavot amir eleg volt arra hogy felprobaljam,es meg ugy is kozel volt a rugohoz.
Ezert vettem 20mm nyomtavot.
A legjobb az lenne ha te is megcsinalnad a felnit legyen kesz felgumizva es rakd fel.Nyuljal be es nezd meg mekkora a hely,max rakjal sok alatetet ala es merd meg mekkora kell hogy ne erjen a rugohoz.

Mivel allithatod lesz min. 15mm kell majd de ahhoz hogy ugyanugy alljon mint a hatso 5mm-el ahhoz kell majd a 20.

Kuldok 1-2 kepet.
X5 Árpi
#2747
2013. szeptember 05. 19:10
Ha 255 lesz hatul és 5mm nyomtáv akkor szerintem peremezni kell főleg ha ültetni akarod.Meglepődnek ha nem érne bele, nekem a 245/30 éppen csak elment.

D2, rengeteget olvastam róla, nagyon dicsérték,én is szeretnek majd egy új futóművet és 99%, h D2 lesz,de az nem ebbe az autóba menne.Neked kell eldönteni de én a D2-re szavazok.

Találkozó??? Minden nap reggel 7-tol este 20-21h-ig melózok, szóval ha találsz olyat talit ami hajnalban van arra szívesen elgurulok de mivel mind nappal van így esélyem sincs.
Bezzeg a gyorsulások régen este voltak.

Vannak feletek találkozok?Itt nem nagyon a legközelebbi 200-250 mérföld.
X5 Árpi
#2742
2013. július 29. 19:58
Egyebkent ha a hatso kerekivet megcsinalnad akkor meg 265 gumit is hasznalhatnal es a nagy motor nem kaparna (annyit)
Nekem jo a 245 mert en 2000-2200-nal váltok nem pörgetem az autót, figyelek mindenre.
Van egy nagyon jo ceg aki hozzad kozel van tuti megcsinalnam veluk,sajnos ide nem jonnek le mert mobil ceg es erre nem sok a munka nekik es az ut hosszu lett volna.Viszont arra fele sokat meloznak a 2 hatso ivet megcsinalna 90 fontert ami meger annyit hogy ra tudjal rakni 255 v 265-os gumit es tuti ne erjen bele.
Arak elerhetoseg es sok kep itt van:

Arch enemy
X5 Árpi
#2741
2013. július 29. 19:48
Gumival kapcsolatban a Nankang nekem tetszik hatul azok vannak, jó áron volt és a következő is ez lesz.
Elore 215/35 hatra 245/30-at raknek. 255 es a 245/35 mar lehet beleérne, mert nekem is csak 1-2mm van, viszont a 255 mar nem ugy feszül es a 245/35 mar megint másabb.
Az tuti hogy a 215 es a 245/30 nem er bele sehol a tobbire nem merek mondani semmit.

Így feszül a 225 a 9"-on
225 gumi 9"-on

Nekem nem mond sokat, a 215 az tuti jobb lenne es 72font darabja.
Csak tőlük veszek gumit nagyon jo ceg,nezzel szet te is ha lesz idod.
All new tyres

Előre 20mm az tuti franko lesz és azt úgyis hosszabb csavarokkal kell rendelni.
Innen vettem:
20mm nyomtav csavarokkal

Hatra a 3mm eleg ,de az 5mm az biztonsagosabb.A gyari BMW csavarom 25mm (menet) es ha 3 vagy 5 mm nyomtavot hasznalsz akkor ezzel lehet hasznalni.Sokan azt mondjak hosszabb kell de hulyeseg 5mm-hez jo a 25mm csavar mivel a kerek meg a tehermentesiton boven rajta lesz hisz a tehermentesito 11-12mm es ha rarakod a 3 5 mm nyomtavot akkor is marad 7-9 mm a kereknek.
5mm nyomtav toluk jott a legelejen:
Írd be a linkelni kívánt szöveget

X5 Árpi
#2740
2013. július 28. 21:31
Legjobb ötlet a ps .Csináljál 1-2 képet, utána lehetne szint választani, és lehet olyan szín tetszene amire nem is gondoltál.Ps-el 5 perc 10 szín.
En tuti egyszer csinálok arany felnit, sokan utaljak ,de nekem tetszik, magadnak építed az autót.
Sikerült gumikat és nyomtávot szerezni?

Londonban nem biztos hogy ezekkel a kerekekkel/futóművel járkálnék, de pályára jó, varosokat úgyis kerülöm ahol tudom.
P
#2738
2013. július 28. 17:05
mark--bmw
#2737
2013. július 07. 07:07
mark--bmw
#2736
2013. július 06. 05:09
Arni330D
#2735
2013. július 03. 09:09
X5 Árpi
#2734
2013. július 02. 23:22
Azt kell nezni mire hasznalod az autot, mennyit mesz vele es hol.En sokat megyek palyan,fouton es baromi keveset varosban.Az utak jok nincsenek katyuk,se uthibak igy nekem boven eleg ez,meg neha soknak is tartom de orulok hogy ez lett.Ha varosban mesz sokat napi szinten es az utak olyanok mint otthon akkor hiaba van allitasi lehetoseg akkor is szet fogja verni egy ido utan.Varosi hasznalatra nem igy csinaltam volna en sem mert arra sajnalnam de palyara nagyon jo kanyarokban jol tapad viszont nem annyira kemény.Az M-tol sokkal jobb kicsit kemenyebb viszont jobb az ut tartasa.Ez a ki fog esni a fogadbol a tomes baromsag, az annak fog kiesni aki dizsibe jar es részegen verekszik.

Amiben tudok szivesen segitek.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2773 találat 139 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.