Lada 2107 V6 Turbó

Népszerűség: 9.92
Maxxter
Maxxter autója
Népszerűség:
9.92
Kategória:
Top Tuner
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
~3-4s
1/8 mérföld
7.535s - 157km/h
1/4 mérföld
11.787s - 198km/h
Max. sebesség
304 km/h
Teljesítmény
~450->tervek sokkal több
Tömeg
1100 Kg
Nyomaték
~500->tervek sokkal több
Motor
Motor
VQ35DE turbósítva, kovácsolt belső, nagy szelepes hengerfej, Whistler Racing motorvezérlő, 2 GT35R turbó és sok minden más ami kell hozzá
Hajtás
VQ35DE váltó, egyedi kardán, sok-sok BMW alkatrész
Elektronika
Új egyedi kábelezés
Légszűrő
Van
Kipufogó
Egyedi leömlők, 80-as rendszer
Gyújtás
Whistler Racing
Egyéb
Egyedi hűtőrendszer, hűtő hátul, ott fér el, egyedi tank és minden más egyedi
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Utcai: Hankook Ventus RS2 225/45 R16
Drag: BF Goodrich Drag Radial 225/50 R15-->MH Racemaster 10x26x15
Felni
16"-os Brock B21
Futómű
Rugók
Elöl Merci 123-as, hátul BMW, Airride
Gátlók
Bilstein, Bronz szilentek
Fékek
Opel Omega MV6 tárcsal elől, BMW hátul
Merevítők
Karosszéria sok helyen megmerevítve
Egyéb
Szervó kormány
Külső Optika
Karosszéria
Lada 2107, Ford ST fényezés, egyedi szélesítés
Fénytechnika
Xenon lámpa, fehér indexes első lámpa, fehér oldal index, kristály hátsó lámpa
Dekor
Matricák
Egyéb
Minden krómozott alkatrész újra cserélve, karbon motorháztető, csomagtér tető, ajtók
Belső Optika
Festés, dekor
Egyedi műszerfal és kárpitozás
Ülések
Momo kagyló 4 pontos övekkel
Kormány
Momo
Kiegészítők
Momo váltógomb, Momo pedálok, egyedi műszerfal és középkonzol
HIFI / Multimédia
Fejegység
Motor
Erősítő
Rendszer
Hangszórók
Vég
Egyéb
:)

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Boczy46
#373
2009. szeptember 08. 17:20
ugyanaz mint ez? http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=15268
0
`grafo
#372
2009. szeptember 08. 12:59
nagy grat a géphez! több képet vagy olvasnivalót hol találok róla? igényes munka kívül belül és a motor is.
0
mrzoky
#370
2009. szeptember 06. 10:29
0
somi19
#369
2009. szeptember 06. 09:44
a hátulturbos megoldás eléggé fura nekem.. de attól zsír
0
zadeus
#368
2009. szeptember 06. 05:53
0
david206
#367
2009. szeptember 05. 08:23
+10!!! jóóóóó!!
0
firewall
#366
2009. szeptember 05. 02:22
hello, nemtudom figyeled-e, amit ítt írogatnak de nagyon kiváncsi lennék néhány dologra, mint pl hogy a hátul turbós megoldás lett választva mint ahogy a kipuff-os képen is van? ha igen akkor milyen a nyomás épülése az autónak? mekkora lag van az autóba? a hosszú ic csövezés miatt mennyi a nyomás veszteség? ha ez egy 350z motor akkor csökkentettetek a kompresszión? ha igen akkor dugattyúval vagy parasztba duplatömítéssel vagy milyen módszert használtatok? ő azthiszem hirtelen ennyi kérdésem van. esetleg még annyi, hogy hány lybra levegőt tud szállítani a turbo?
0
Lala01
#365
2009. szeptember 04. 22:09
Jéééééééézus.......kegyetlen!!!
0
Szólj hozzá Te is!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Boczy46
#373
2009. szeptember 08. 17:20
ugyanaz mint ez? http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=15268
`grafo
#372
2009. szeptember 08. 12:59
nagy grat a géphez! több képet vagy olvasnivalót hol találok róla? igényes munka kívül belül és a motor is.
mrzoky
#370
2009. szeptember 06. 10:29
somi19
#369
2009. szeptember 06. 09:44
a hátulturbos megoldás eléggé fura nekem.. de attól zsír
zadeus
#368
2009. szeptember 06. 05:53
david206
#367
2009. szeptember 05. 08:23
+10!!! jóóóóó!!
firewall
#366
2009. szeptember 05. 02:22
hello, nemtudom figyeled-e, amit ítt írogatnak de nagyon kiváncsi lennék néhány dologra, mint pl hogy a hátul turbós megoldás lett választva mint ahogy a kipuff-os képen is van? ha igen akkor milyen a nyomás épülése az autónak? mekkora lag van az autóba? a hosszú ic csövezés miatt mennyi a nyomás veszteség? ha ez egy 350z motor akkor csökkentettetek a kompresszión? ha igen akkor dugattyúval vagy parasztba duplatömítéssel vagy milyen módszert használtatok? ő azthiszem hirtelen ennyi kérdésem van. esetleg még annyi, hogy hány lybra levegőt tud szállítani a turbo?
Lala01
#365
2009. szeptember 04. 22:09
Jéééééééézus.......kegyetlen!!!
egyhat
#364
2009. szeptember 04. 17:13
Egyszer szívesn kipróbálnám mit tudhat.
Nagyon elmebeteg autó, istntelen sok munka lehetett vele. Nagyon gratula, sokkal szebba fotókon, mint gondoltam, a tükör meg elfér rajta, visszaszívom amit legutóbb írtam rá, nem tetszik a tükör, valahogy a tudása mellett eltörpül a visszapillantó.
mx zoli
#363
2009. szeptember 04. 17:00
pony
#362
2009. szeptember 04. 07:27
Zimii
#361
2009. szeptember 03. 21:41
Zimii
#360
2009. szeptember 03. 21:41
Silver 13
#359
2009. szeptember 02. 11:54
Nono80
#358
2009. szeptember 01. 22:40
SixtusAnge
#357
2009. szeptember 01. 21:36
indy2
#356
2009. szeptember 01. 18:03
Silver 13
#355
2009. szeptember 01. 17:51
Suncee
#354
2009. szeptember 01. 10:37
ilyet még nem is láttam...
ez nagyon durva
minden elismerésem!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 653 találat 33 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.